• Er was hier eens een discussie over de 'populaire' mensen op Q. dus ik vroeg me af: wat houdt dat nou precies in 'populair' zijn hier op Q?
    zijn dat de mensen waarvan hun quizzen vaak gemaakt worden en ik weet niet hoeveel pagina's reacties krijgen? of zijn dat de mensen waar iedereen weleens van gehoord heeft? of zijn dat de mensen die actief zijn op het forum?
    mijn vraag is nu; wat versta jij onder 'populair' hier op Q?

    X.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    i really don't know..:X


    AAP

    ik vind niemand hier populair


    I see sunset in your eyes

    Euhm, eigenlijk boeit het mij niet zoveel ^^ Of je nu popu bent of niet..het draait erom om wie jij bent en dat je jezelf bent.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Geen idee
    als je zou vragen wie ikPopu vind zou ik ook niet kunne antwoorden


    Your Butt is Mine!

    Ik denk.. mensen waarover veel gepraat wordt o.a. in het forum, en dmv gastenboekberichten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee
    als je zou vragen wie ikPopu vind zou ik ook niet kunne antwoorden
    haha, nee ik ook niet!


    AAP

    Gewoon mensen die je veel ziet op het forum en die ook wel veel quizen hebben (:

    Ik denk.. mensen waarover veel gepraat wordt o.a. in het forum, en dmv gastenboekberichten.


    denk ik ook.

    Maar ik vind het niet echt boeien wie nu popu is of niet. Als iedereen maar vrienden blijft :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hangt er vanaf.
    Sommige hebben écht heel veel dingen op het forum; je komt ze overal tegen.
    Maar soms is het ook gwoon zo als je diegene kent.
    Of de quizen zijn ontzettend bekend.
    Maar voor mij is toch écht; Ik herken het plaatje meteen. :,)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dat iedereen je kent :]

    Niets of niemand is populair in mijn ogen.


    I recycle my thoughts.

    Weet ik niet, boeit me niet. Misschien mensen met 5 sterren ofzo? :]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik weet het niet ?

    misschien de meest actieve mensen van quizlet ?
    de mensen die goed gemaakte quizzen hebben en wel bekend zijn ?
    of
    de mensen waar iedereen wel is iets van gehoord heeft? geen idee xd


    We can only learn to love by loving.

    Niemand is hier populair naar mijn mening, oké, de mod's, iedereen kent ze, maar daardoor zijn ze nog niet populair, en iedereen die dat ze hier populair vinden zijn gewoon de gene met hun grote mond!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het raar dat sommige mensen zeggen van ja ik denk als diegene veel op het forum zit, veel quizen heeft en veel mensen diegene kennen.
    1. Ik kan heeeeel veel topics gaan openen, dat kan iedereen, is iedereen dan ineens populair?
    2. Er zijn heel veel mensen met heel veel quizen, zeker driekwart kennen de meeste mensen niet
    3. Veel mensen kennen Osama Binladen, is die dan nu ook populair?
    Het komt er dus op neer dat al die dingen niet maken dat je ineens populair bent, je bent pas populair als iedereen vrienden met je wil zijn/je aardig vinden/jou wel zouden willen zijn/je veel vrienden hebt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.