• Ja, ik kom even het gerucht de wereld uit helpen over de zogenaamde 'populaire kiekjes' op quizlet. Altijd als er over hun gesproken word dus de mensen die geband zijn. Is het slecht omdat het nu veel rustiger is en ze verveld waren en alle aandacht opeisden. Ik zelf vind dit allemaal onzin! Als je die personen stuk voor stuk de tid zou nemen om te leren kennen zijn ze super lief! Jullie hebben een voor oordeel over ze; je kan namelijk met ze lachen, huilen en goede gesprekken voeren. Ze zijn niet stom of wat jullie ook van ze vinden, jullie maken dit meestal op uit geruchten die over ze gaan en niet uit eigen verontstelling!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Agree

    Aaaaaaaah, helemaal gelijk._O_ Ikzelf geef eerlijk toe dat ik vroeger ook van die vooroordelen had, maar goed, nu ik ze ken enzo (vooral de mensen die geband zijn) zijn ze toch niet zo slecht als ik dacht. Of laat ik het anders zeggen: zijn ze gewoon niet anders?:'D
    x.


    ok

    Inderdaad, de meesten oordelen inderdaad op geruchten enz..
    Zonder die mensen eigenlijk te kennen.
    Maar ik denk dat dat wel vaker wordt gebeurd, waar je dan ook mag zijn, sowieso je hebt meestal vooroordelen over iemand.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt gelyk Renee.
    Trouwens volgens my bestaan er op Q. geen populaire mensen. Die mensen zyn bekend, niet populair (A) ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    idd.
    Degene die gebant zijn zijjn vrienden van mij.
    Dusjah.


    I need you like a heart needs a beat

    Oordelen op geruchten gebeurt voortdurend. Ikzelf ben er helemaal tegen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Aaaaaaaah, helemaal gelijk._O_ Ikzelf geef eerlijk toe dat ik vroeger ook van die vooroordelen had, maar goed, nu ik ze ken enzo (vooral de mensen die geband zijn) zijn ze toch niet zo slecht als ik dacht. Of laat ik het anders zeggen: zijn ze gewoon niet anders?:'D
    x.

    Nééé Madena, die mensjes die geband zyn, zyn eindelyk héééél lief :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Inderdaad, de meesten oordelen inderdaad op geruchten enz..
    Zonder die mensen eigenlijk te kennen.
    Maar ik denk dat dat wel vaker wordt gebeurd, waar je dan ook mag zijn, sowieso je hebt meestal vooroordelen over iemand.

    Ja dat vind ik gewoon vreselijk. Mensen hebben ook altijd vooroordelen over mij maar tsjaa dat boeit me al niks. Maar dit oordeel wou ik gewoon die wereld even uithelpen want ik hoor het steeds vaken ik zag ook eens iemand zeggen dat ze het jammer vond als ze terug kwamen ;|


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    idd.
    Degene die gebant zijn zijjn vrienden van mij.
    Dusjah.

    Mine too. Nou ben ik de helft van myn friends kwyt tot 22 januari ofzeu. >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je hebt gelyk Renee.
    Trouwens volgens my bestaan er op Q. geen populaire mensen. Die mensen zyn bekend, niet populair (A) ^^

    Ja weet 'k maar ze worden populair genoemd oO
    _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Mine too. Nou ben ik de helft van myn friends kwyt tot 22 januari ofzeu. >,<

    Ik dus ook zo'n beetje >,<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken niemand die geband is, of als populair omschreven wordt.
    Ik heb er dan ook nooit een oordeel over uitgesproken.
    Dus in feite heb ik helemaal geen useful bijdrage tot dit topic :P
    Maar effe zeggen dat je wel gelijk hebt, dat je iemand eerst moet leren kennen voor je een oordeel over hen velt. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving met vooroordelen, over, van buitenlanders tot emo's, en het is om helemaal gek van te worden.
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Ja dat vind ik gewoon vreselijk. Mensen hebben ook altijd vooroordelen over mij maar tsjaa dat boeit me al niks. Maar dit oordeel wou ik gewoon die wereld even uithelpen want ik hoor het steeds vaken ik zag ook eens iemand zeggen dat ze het jammer vond als ze terug kwamen ;|

    Da's echt gemeen. Het is toch niet eerlyk als er iemand geband is en dat je dan zegt 'Ik hoop dat diegene nóóit terug komt. Zonder hem/haar is het hier veel leuker..'
    Als diegene die geband is, iemand niet aanstaat: Zoek er geen contact mee op en laat die gene gewoon met rust. Zorgt voor géén conflicten :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Mine too. Nou ben ik de helft van myn friends kwyt tot 22 januari ofzeu. >,<

    Ja uff, dat is echt kut><
    Maaaaaaaaaaaaaar goed, je hebt ze toch nog op msn enzeu?:'D
    x.


    ok

    Ik ken niemand die geband is, of als populair omschreven wordt.
    Ik heb er dan ook nooit een oordeel over uitgesproken.
    Dus in feite heb ik helemaal geen useful bijdrage tot dit topic :P
    Maar effe zeggen dat je wel gelijk hebt, dat je iemand eerst moet leren kennen voor je een oordeel over hen velt. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving met vooroordelen, van buitenlanders tot emo's, en het is om helemaal gek van te worden.
    xX <3

    I Agree _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.