• Ja, ik kom even het gerucht de wereld uit helpen over de zogenaamde 'populaire kiekjes' op quizlet. Altijd als er over hun gesproken word dus de mensen die geband zijn. Is het slecht omdat het nu veel rustiger is en ze verveld waren en alle aandacht opeisden. Ik zelf vind dit allemaal onzin! Als je die personen stuk voor stuk de tid zou nemen om te leren kennen zijn ze super lief! Jullie hebben een voor oordeel over ze; je kan namelijk met ze lachen, huilen en goede gesprekken voeren. Ze zijn niet stom of wat jullie ook van ze vinden, jullie maken dit meestal op uit geruchten die over ze gaan en niet uit eigen verontstelling!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik dus ook zo'n beetje >,<

    Já maar my niet (A).
    Just kidding. Echt gemeen, ik ben er 1 week niet, kom ik terug, Iedereen plots een ban gekregen. >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Da's echt gemeen. Het is toch niet eerlyk als er iemand geband is en dat je dan zegt 'Ik hoop dat diegene nóóit terug komt. Zonder hem/haar is het hier veel leuker..'
    Als diegene die geband is, iemand niet aanstaat: Zoek er geen contact mee op en laat die gene gewoon met rust. Zorgt voor géén conflicten :D

    Amen to that!_O_
    x.


    ok

    (...)
    Ja uff, dat is echt kut><
    Maaaaaaaaaaaaaar goed, je hebt ze toch nog op msn enzeu?:'D
    x.

    Dat gelukkig nog wel maar de meesten komen ook gewoon niet meer terug op Q. >,< En komen ook al niet vaak meer op msn. :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou effe iets anders: wat gebeurt er als je een ban hebt gehad? Das niet voor altijd ofzo? Want menschen zeggen hier iets over 22 januari?


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Dat gelukkig nog wel maar de meesten komen ook gewoon niet meer terug op Q. >,< En komen ook al niet vaak meer op msn. :S

    Ja, dat wist ik ><
    Ookal mag ik mensen niet, vind ik het toch niet leuk als ze van Q vertrekken.
    x.


    ok

    (...)
    Da's echt gemeen. Het is toch niet eerlyk als er iemand geband is en dat je dan zegt 'Ik hoop dat diegene nóóit terug komt. Zonder hem/haar is het hier veel leuker..'
    Als diegene die geband is, iemand niet aanstaat: Zoek er geen contact mee op en laat die gene gewoon met rust. Zorgt voor géén conflicten :D

    Amen _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou effe iets anders: wat gebeurt er als je een ban hebt gehad? Das niet voor altijd ofzo? Want menschen zeggen hier iets over 22 januari?

    Een ban is voor een bepaalde tyd. Dat kan lang duren of van korte tyd zyn. Degene waar wy soort van over praten mogen er pas rond 22 januari weer op.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja, dat wist ik ><
    Ookal mag ik mensen niet, vind ik het toch niet leuk als ze van Q vertrekken.
    x.

    Ivy is wel back >,<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja dat vind ik gewoon vreselijk. Mensen hebben ook altijd vooroordelen over mij maar tsjaa dat boeit me al niks. Maar dit oordeel wou ik gewoon die wereld even uithelpen want ik hoor het steeds vaken ik zag ook eens iemand zeggen dat ze het jammer vond als ze terug kwamen ;|

    Om eerlijk te zijn heb ik ook vaak vooroordelen, maar meestal probeer ik ze toch opzij te zetten, en ze die vooroordelen te vergeten, en pas oordelen als ik mensen ken. Maar dat gebeurt heus niet altijd.
    maar inderdaad, ik hoor het ook nog wel eens over die mensen.
    Ikzelf ken ze eigenlijk niet, maar vind het gewoon best spijtig voor hen dat mensen er vaak al over oordelen voor ze eigenlijk gesproken te hebben..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ja, dat wist ik ><
    Ookal mag ik mensen niet, vind ik het toch niet leuk als ze van Q vertrekken.
    x.

    Idd. Da's net zo iets als dat iemand zegt dat jý moet vertrekken. Byv: 'Naja, ik vind dat Madena weg moet van Q./ban moet krygen. Want ik mag haar niet, zonder haar is het leuker. Blablablaaaa..' (Vindtikniethoor:PIsmaarVoorbeeld) Maar dat zouden mensen ook niet leuk vinden, dus voordat iemand zoiets zegt moet diegene ff nadenken of hy/zy het leuk zou vinden als iemand het tegen hem/haar zou zeggen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juist,
    Waarom mensen beoordelen als je ze niet eens kent ?Dat is nutteloos & dom.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Een ban is voor een bepaalde tyd. Dat kan lang duren of van korte tyd zyn. Degene waar wy soort van over praten mogen er pas rond 22 januari weer op.

    Yep, Siham zei lang geleden nog iets met 50 dagen ofzo:'D

    And to Renee:
    Is Ivy echt back?:'D
    Wiehieh, ik kende d'r niet persoonlijk ofzo, maar goed, ben wel blij dat ze terug is. [/ik ben eng, dag] [áá]


    ok

    (...)
    Yep, Siham zei lang geleden nog iets met 50 dagen ofzo:'D

    And to Renee:
    Is Ivy echt back?:'D
    Wiehieh, ik kende d'r niet persoonlijk ofzo, maar goed, ben wel blij dat ze terug is. [/ik ben eng, dag] [áá]

    Ik ben Ivy nog ááááltyd dankbaar dat ze terug is gekomen :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juist,
    Waarom mensen beoordelen als je ze niet eens kent ?Dat is nutteloos & dom.

    Inderdaad. Je schiet er echt niks mee op als je iemand zómaar beoordeelt. Maar helaas, nog zóveel mensen beoordelen op zóveel domme dingen als 'Naam, uiterlyk, afkomst, geruchten etc.'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou effe iets anders: wat gebeurt er als je een ban hebt gehad? Das niet voor altijd ofzo? Want menschen zeggen hier iets over 22 januari?

    Is niet voor altijd. meestal zo'n dertig of zestig dagen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay