• Ja, ik kom even het gerucht de wereld uit helpen over de zogenaamde 'populaire kiekjes' op quizlet. Altijd als er over hun gesproken word dus de mensen die geband zijn. Is het slecht omdat het nu veel rustiger is en ze verveld waren en alle aandacht opeisden. Ik zelf vind dit allemaal onzin! Als je die personen stuk voor stuk de tid zou nemen om te leren kennen zijn ze super lief! Jullie hebben een voor oordeel over ze; je kan namelijk met ze lachen, huilen en goede gesprekken voeren. Ze zijn niet stom of wat jullie ook van ze vinden, jullie maken dit meestal op uit geruchten die over ze gaan en niet uit eigen verontstelling!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik ben Ivy nog ááááltyd dankbaar dat ze terug is gekomen :D

    Waaah, dat snap ik.:'D
    Maar goed, wat ik ook weer niet snap?
    Wat de meeste mensen met die populaire kliekjes bedoelen?--' Bedoel je daarmee dan de mensen die een ban hebben gekregen ofzo, of ja, weet ik veel wat.:'D Want ik heb daar eigenlijk nooit over gepraat ofzo, omdat ik anders niet weet over wie ik het heb.xP
    x.


    ok

    (...)
    Is niet voor altijd. meestal zo'n dertig of zestig dagen.

    Btw: Wanneer mag xNeverMind er eigenlyk weer op? Begin hem nu echt te missen >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Om eerlijk te zijn heb ik ook vaak vooroordelen, maar meestal probeer ik ze toch opzij te zetten, en ze die vooroordelen te vergeten, en pas oordelen als ik mensen ken. Maar dat gebeurt heus niet altijd.
    maar inderdaad, ik hoor het ook nog wel eens over die mensen.
    Ikzelf ken ze eigenlijk niet, maar vind het gewoon best spijtig voor hen dat mensen er vaak al over oordelen voor ze eigenlijk gesproken te hebben..


    Ja ik soms ook wel maar ik zet ze aan de kant en tsjaa ga met diegene praten om te kijken of het klopt van sommige is je voor oordeel dan wel goed maar bij de meeste kan je der achter van niet.

    En ja, maar als je ze leert kennen zijn ze zeer aardig en zullen ze je geen kwaad doen. Daarom opende ik dit topic ook vanwege die vooroordelen ik vind dat namelijk sneu voor ze vanwege een ban kent zowat heel Quizlet ze ineens en zijn ze maar stom?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Waaah, dat snap ik.:'D
    Maar goed, wat ik ook weer niet snap?
    Wat de meeste mensen met die populaire kliekjes bedoelen?--' Bedoel je daarmee dan de mensen die een ban hebben gekregen ofzo, of ja, weet ik veel wat.:'D Want ik heb daar eigenlijk nooit over gepraat ofzo, omdat ik anders niet weet over wie ik het heb.xP
    x.

    Nou velen denken dat er een groepje hier op Q. is dat heel 'populair 'is. Heel dom want niemand hier is populair. Misschien wel een bekend groepje maar níét popu. En tja.. Vandaar populair kliekje dus.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Inderdaad. Je schiet er echt niks mee op als je iemand zómaar beoordeelt. Maar helaas, nog zóveel mensen beoordelen op zóveel domme dingen als 'Naam, uiterlyk, afkomst, geruchten etc.'

    Weet ik schat,
    Bij ons op school is dat ook.Als er wordt gevochten zegt iedereen onmiddelijk vast weer die Marrokanen ><


    The soul needs autumn.

    (...)
    Waaah, dat snap ik.:'D
    Maar goed, wat ik ook weer niet snap?
    Wat de meeste mensen met die populaire kliekjes bedoelen?--' Bedoel je daarmee dan de mensen die een ban hebben gekregen ofzo, of ja, weet ik veel wat.:'D Want ik heb daar eigenlijk nooit over gepraat ofzo, omdat ik anders niet weet over wie ik het heb.xP
    x.


    De populaire kliekjes zijn de mensen die je het meest op het forum zal vinden en horen die je spammen met al hun topics en als je aan een willekeurige persoon vraagt of die wete wie 1 van die users is is het meestal ja! Ze zijn wel niet echt populair maar aangezien velen ze kennen worden ze zo genoemd.

    @Rose

    Ik ebn der ook zeer dankbaar _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Weet ik schat,
    Bij ons op school is dat ook.Als er wordt gevochten zegt iedereen onmiddelijk vast weer die Marrokanen ><

    Echt he. Das nou altyd. Altyd zeggen mensen weer dat het die Turken of Marrokanen zyn. Like, dat zyn ook mensen, hoor? En als ze de schuld niet aan Turken of Marokkanen geven. Dan aan Buitenlanders in 't algemeen >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Voor mij heb je aan de ene kant gelijk maar aan de andere kant ook niet . [/Sorry hunzz die geband zijn] Ich weiss ik heb ook een goede band van Siham,Charissa etc. maar soms hadden ze echt wel aandacht tekort. Like; Merel die ooit dat topic opende [/of iemand anders] over dat Charissa ruzie had met Bomm oké. Maar dan gaan zeggen dat ze slecht zijn en kwaadaardig en dat ze in je gezicht lief doen vond ik er persoonlijk wat over.
    Kijk, ik vind Charissa, siham, etc ook héél erg lief maar soms gingen ze voor mij persoonlijk, weet nietwat jullie ervan denke, echt wel hard over de schreef. *Gaat verder aan haar speculaas knabbelen en naar zornik luisteren*

    Heef haar mening gezegd, wil geen gekak.

    (...)

    Ja ik soms ook wel maar ik zet ze aan de kant en tsjaa ga met diegene praten om te kijken of het klopt van sommige is je voor oordeel dan wel goed maar bij de meeste kan je der achter van niet.

    En ja, maar als je ze leert kennen zijn ze zeer aardig en zullen ze je geen kwaad doen. Daarom opende ik dit topic ook vanwege die vooroordelen ik vind dat namelijk sneu voor ze vanwege een ban kent zowat heel Quizlet ze ineens en zijn ze maar stom?

    Inderdaad, soms zijn ze gewon compleet anders dan je dacht, maarjah da's dan positief natuurlijk^^
    Inderdaad, door die ban worden ze nu aangeschouwd als 'slechterikken'. Ik bedoel die ban hadden ze dan wel verdiend, maar toch zal ik hen niet meteen gaan zien als mensen-die-slecht-zijn...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voor mij heb je aan de ene kant gelijk maar aan de andere kant ook niet . [/Sorry hunzz die geband zijn] Ich weiss ik heb ook een goede band van Siham,Charissa etc. maar soms hadden ze echt wel aandacht tekort. Like; Merel die ooit dat topic opende [/of iemand anders] over dat Charissa ruzie had met Bomm oké. Maar dan gaan zeggen dat ze slecht zijn en kwaadaardig en dat ze in je gezicht lief doen vond ik er persoonlijk wat over.
    Kijk, ik vind Charissa, siham, etc ook héél erg lief maar soms gingen ze voor mij persoonlijk, weet nietwat jullie ervan denke, echt wel hard over de schreef. *Gaat verder aan haar speculaas knabbelen en naar zornik luisteren*

    Heef haar mening gezegd, wil geen gekak.

    Misschien wel een beetje maar de vooroordelen kloppen niet want toch als je ze goed kent zijn het in mijn ogen schatten! >,<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Over hen zijn nu écht genoeg topics.
    Sorry renee ondanks dat je gelijk hebt.
    Verder maakt het toch niet uit want hier lullen ze amen en straks zeggen ze weer ja het zijn bitches.
    Ik mag ze neit allemaal maarja dat heeft er verder niets mee te maken
    slotje

    Voor mij heb je aan de ene kant gelijk maar aan de andere kant ook niet . [/Sorry hunzz die geband zijn] Ich weiss ik heb ook een goede band van Siham,Charissa etc. maar soms hadden ze echt wel aandacht tekort. Like; Merel die ooit dat topic opende [/of iemand anders] over dat Charissa ruzie had met Bomm oké. Maar dan gaan zeggen dat ze slecht zijn en kwaadaardig en dat ze in je gezicht lief doen vond ik er persoonlijk wat over.
    Kijk, ik vind Charissa, siham, etc ook héél erg lief maar soms gingen ze voor mij persoonlijk, weet nietwat jullie ervan denke, echt wel hard over de schreef.

    [right]Heef haar mening gezegd, wil geen gekak.[right]

    Ik snap wat je bedoelt Anneliesje, Maar dat zy aandacht willen is hún probleem. Als het je niet aanstaat ofzo dan kyk je er toch niet naar? Dan doe je toch gewoon iets anders? Klik byvoorbeeld op een ander topic, maak een quiz ofz. Maar trek je van hun niks aan. Als zy aandacht willen dan is het (nogmaals) hun probleem. En als je hun die aandacht gaat geven ben je dom.
    (Niet gemeen bedoelt tegen jou hoor Honey)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Misschien wel een beetje maar de vooroordelen kloppen niet want toch als je ze goed kent zijn het in mijn ogen schatten! >,<

    en schatten bedreigen users niet