• Nou ik heb een heel klein beetje een soort van groot probleem. Mijn beste vriendin wilt zelfmoord plegen omdat ze zichzelf lelijk vind en omdat alle jongens wie zij leuk vind die zijn op mij verliefd. ik ehb geen idee hoe ik haar hier mee kan helpen want ze kan slecht me der familie overweg en heeft nare jeugd gehad.

    Leg haar uit dat het egoïstisch is zelfmoord te plegen.
    Dat klinkt misschien ongelofelijk grof, maar dat lijkt mij altijd de beste reden het niét te doen.
    Vertel haar dat er veel te veel mensen zijn die van haar houden, zoals jijzelf, dat je echt niet zonder haar zou kunnen. Dat ze je echt niet in de steek kan laten.
    Maar dan moet je haar natuurlijk ook met haar problemen proberen te helpen.
    En das wat moeilijker.
    Jongens zijn in elk geval niet alles, dat moet ze proberen inzien. Daar kan je je geluk écht niet van laten afhangen. Zorg dat ze fun heeft met uitgaan, samen plezier hebben met vrienden. Het is ook jammer dat ze niet met haar familie opschiet, maar daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen.
    Ik zou haar in elk geval laten voelen dat je haar nodig hebt, en dat je er altijd voor haar zal zijn.
    En wat die player betreft; daar zit je altijd fout mee... Maarja, hoe laat je een verliefde tiener dat inzien...
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Leg haar uit dat het egoïstisch is zelfmoord te plegen.

    Dat klinkt misschien ongelofelijk grof, maar dat lijkt mij altijd de beste reden het niét te doen.

    Vertel haar dat er veel te veel mensen zijn die van haar houden, zoals jijzelf, dat je echt niet zonder haar zou kunnen. Dat ze je echt niet in de steek kan laten.

    Maar dan moet je haar natuurlijk ook met haar problemen proberen te helpen.

    En das wat moeilijker.

    Jongens zijn in elk geval niet alles, dat moet ze proberen inzien. Daar kan je je geluk écht niet van laten afhangen. Zorg dat ze fun heeft met uitgaan, samen plezier hebben met vrienden. Het is ook jammer dat ze niet met haar familie opschiet, maar daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen.

    Ik zou haar in elk geval laten voelen dat je haar nodig hebt, en dat je er altijd voor haar zal zijn.

    En wat die player betreft; daar zit je altijd fout mee... Maarja, hoe laat je een verliefde tiener dat inzien...

    xX



    Ik ben het met spookje eens :O

    Ze weet niet wat ze achterlaat, ze is zo druk met die jonge bezig dat ze de mensen die van haar houden vergeet, dat moet ze snappen..

    Zoals jij, jij houdt van haar en geeft om haar, ik dnek dat jij er veel voor over zou hebben zodat zij geen zelfmoord zou willen plegen, maar Idd, hoe laat je een verliefde tiener dat inzien...


    (K)


    I'll Dry the tears You Hide :3