• ^^ al heel lang zelfs xP maar niemand neemt me serieus :l

    en ik durf eigenlyk ook niet degene die uit mijn klas drummen of gitaar spelen te vragen omdat ik bang ben dat ze me afwijzen :X


    We can only learn to love by loving.

    Whaaa, ik dus ook ><
    Ik heb samen een "band" [acoustisch] met een vriendin, zij gitaar, ik basgitaar. Jippie, kom je ver mee :]
    We zoeken nog een zanger[es], drummer/ster, en misschein nog een gitarist[e]. :]
    We hebben liedjes?x]

    ikke zangeres(A)
    Kom maar naar enschedeXD

    Whaaa, ik dus ook ><
    Ik heb samen een "band" [acoustisch] met een vriendin, zij gitaar, ik basgitaar. Jippie, kom je ver mee :]
    We zoeken nog een zanger[es], drummer/ster, en misschein nog een gitarist[e]. :]
    We hebben liedjes?x]


    KOM FAIRY WIJ GAAN NR HAAR TOE! xD

    @Fairy

    ^^ whaha xP ik weet ik was x halfjaar gestopt n_n op mijn oude acc.. xD
    en ik wil ook een band xD kunnen we Julia niet omlullen ? xD dan neem ik wel de basgitaar en moeten we alleen een drummer xD


    We can only learn to love by loving.

    nee ,,laat haar maar naar ons toekomen XD /lui]
    EN en en ,, Dude ,, Julia kidnappen we gwn XD
    En dan ,, kidnappen we noel ook voor keyboard en dan .. Kidnappen we de eerste gek die langhuppelt en duwen een paar stokjes in sn hand ^^
    Dan setten we BlueBell op een stoel en Voila
    Band + Fan XD

    ^^ das goeie plan xD

    mis. kan mijn pup wel drumme xD


    We can only learn to love by loving.

    JAA O.o
    Dan sijn wij magisch ,, Iemand die de gitaar ding om de 5 seconden molt. 2 kinderen die tegen hun wil vastgehouden worden met een waterpistool tegen hun hoofd En iemand die niet egt goed kan singen waardoor de ramen knappen en dan nog een fan die als een debiel onze namen sit te gillen XD En een Puppie achter de drums..
    PERFECT :D

    ^^ Ja man xD
    mijn hond vind het goed se sat net bij mij op sgoot xD


    We can only learn to love by loving.

    yeuyy XD
    Komt der son gastje van de platenmaatschapie..
    BlueBell helemaal hyper segt die so aant einde:
    jullie zuigen >< But i love the dog En dan krijgt jou puppie een platencontract XD
    Maar dan gaan we hem ook bedreigen met een waterpistool en dan krijgen wij ook een platencontract en dan gaan we voorbijgangers bedreigen met een waterpistool sodat se naar ons concert komen en net doen of ze ons goed vinden en dan krijgt jou puppie aanhangersXD

    ^^ whaha xD stoer


    maardude ik moet so weg vn mijn puppy en mijn pa :l se sweren samen ;l


    We can only learn to love by loving.

    Najaa ,, En dat word onse toekomstige drummer?
    XD Maar ik ging btw ook ,,Me huis zoeken ><
    XoXO LOVEYOU :$

    ^^ whaha Loveyoumore <3


    We can only learn to love by loving.