• Hee mensen!

    Ik wist niet waar ik deze topic moest plaatsen dus heb ik hem in lifestyle gezet.
    Maar nu to the point:

    Wat vinden jullie van blowen?
    Mijn vriendinnen en vrienden blowen, jongens uit mijn klas en andere mensen die ik ken er waar ik mee optrek blowen.
    Ik vind het wel grappig op mensen stoned te zien, maar verder vind ik er niets aan.
    Ik denk maar: Je mag dingen in je leven proberen, maar je hoeft het ook niet elke week te gebruiken.

    Sorry als jullie dit verkeerd opvatten, maar ik bedoel het niet verkeerd (:
    Ik wil gewoon jullie mening weten.

    Dikke kus Rwayda.!


    bla bla bla

    Das een softdrugs en da kan nie zoveel kwaad, tuurlijk ist beter daj da niet doet ;p
    Maar ik heb het al gedaan , en das funny :') khad zo een lachkick x'D. Da ging zo van "WIETFRIEEET!" en ik viel uit da bed x'D. Hilarisch ;p


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Als je wilt blowen is dat je eigen keuze. Zelf vind ik het echt walgelijk - ja, ik heb het wel eens gedaan. Ik werd er heel melig door, maar daar heb ik geen joints voor nodig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mij maakt het niet uit dat anderen het doen, dat is hun verantwoordelijkheid en hun keuze.
    Maar zelf vind ik het nogal dom, maarjah..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het stinkt, is vies, en je wordt er melig van.
    Dat laatste ben ik al vaak genoeg als ik 'nuchter' ben.


    -

    Whaha xD
    Ik vind die mensjes wel grappig om te zien, Maar zelf zou ik het nooit gebruiken xD

    Een vriend van me heeft zich helemaal lam gezopen ging die jongens kussen 100 keer op een drukke weg gevallen met zijn fiets en dure alcohol van iemand anders kapot gegooit. Hij is gaan slaan en blablablaxD
    HILARISCH xD


    Because Nobody Love's

    Tja, je kan ook zonder leven denk ik dan. Natuurlijk, een keer uitproberen is prima, maar je kunt je geld ook aan andere, nuttigere dingen uitgeven.


    History is not hatred.

    Mijn vriendje blowt. Naja, ik vind het best, zolang ze mij er maar niet meer lastig vallen.

    Kan je het goed aan hem merken als hij dat heeft gedaan of doet ie dat wanneer jij er niet bij bent?

    Ik ken genoeg mensen die blowen.
    En ook waaar ik bij ben.
    Vind ik niet erg ofzo, eerder grappig. :'D

    Zeker als je ze na afloop moet vertellen wat ze gedaan hadden. Mja tis meestal ook in combi met alcohol enzo.

    Achja ikzelf heb t nog niet geprobeert maar t zou best eens kunnen. Heb er nu gewoon niet de behoefte aan maar 't schjint echt lekker te zijn.

    Ooit een keer gedaan en daarna nooit meer.

    Stoned zijn is best fijn maar de volgende dag ben je echt ziek. En daarna loop je ook nog eens met een schuldgevoel rond.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Vind t normaal, maar je krijgt dr wel puisten van><


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Vetlauw, gaaf, hipp, cool, leuk, eniiig, priiimaa.
    Dus niet.
    Ik ben tegen het experimenteren met dat soort dingen.

    Zo'n marginaal spel éé!XD
    Pff ik doe 't 1 of 2 keer per jaar fs. En dan ist zo altijd vr de lol fs x') Wij staan altijd zo onszelf uit te lachen!XD


    If music be the food of love, play on!

    Ik heb vanaf m'n 7e in dat hele wietgebeuren gezeten. Ik weet nu inmiddels ook hoe je zo'n plantje grootbrengt; van het zaadje tot aan de oogst. Maar toch heb ik me er nooit mee bezig gehouden. Het waren 'van die groene planten met sterachtige bladeren waar ik niet aan moest zitten.' Toch heb ik het zelf nog nooit geprobeerd, wat ik om eerlijk te zijn best knap van mezelf vind.
    Maar wat ik ervan vind: blowen om lol te kunnen hebben vind ik bullshit, daar zijn zat andere veiliger alternatieven voor.


    No growth of the heart is ever a waste