• Ik heb Max Green dus al een tijdje op Myspace,
    En op een gegeven moment had hij een bulletin gepost waarin stond dat hij het beu was dat iedereen dacht dat Ronnie een moordenaar was.
    Ronnie hééft helemaal niets te maken met een moord!
    Hij zit achter de tralies om zijn druggebruik.
    Ronnie had met de politie een deal gesloten dat hij van de drugs zou afgraken met behulp van zijn bandleden. Zo zou hij dus niet in de gevangenis belanden en kon hij normaal verder doen met de band.
    Maar Ronnie heeft die overeenkomst aan zijn voeten gelapt en is toch lekker verder gegaan met druggebruik.
    De politie heeft hem gesnapt en nu zit hij in de gevangenis. Max Green (Bassgitarist van Escape The Fate) zei dit zélf. En aangezien hij en Ronnie beste maatjes waren kan ik me niet voorstellen dat hij hierover zou liegen. Helaas is de bulletin al verwijderd en kan ik je dus geen bewijs leveren dat dit allemaal echt gezegt is. Maar echte ETF fans, zullen dit hopelijk zien als de échte waarheid.

    Dankje voor je aandacht.

    Ik hoop dat dat gezever over 'Ronnie is een moordenaar' nu eindelijk ophoud, want het begint redelijk m'n keel uit te hangen...


    Moof

    En als je logisch denkt dan kan dat toch niet dat hij een moord gaat gaan plegen. Komaan dan zit hij keilang in de gevangenis en is zijn hele carriëre naar de kloten.

    ik zie hem nog geen moord plegen ofzo


    I see sunset in your eyes

    i know

    was ik al achter^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hij heeft ook nooit de moord gepleegd een vriend van hem wel.

    Ik wist al dat Ronnie alleen vast zat vanwege de drugsgebruik en ik negeerde de berichten dat hij iemand vermoord had ^^


    I don't need words to feel those lips.

    XD OMYGOSH ik wist nii eens da de mensen dachten da y een moordenaar zou zijn.. XD
    Mascha ad tegen mij gezegt da da van drugs was nzoo en bij mij was da gwn een punt! XD


    If music be the food of love, play on!

    Eindelijk heej, iemand die er wat van zegt ! Want ik vind het vreselijk dat er zo veel slechts gelult wordt over hem.. natuurlijk heeft hij het er zelf naar gemaakt.. maar je hoeft er er niet verder in te drukken ! En ik geloof dat het verhaal zo is geweest, als Max het zegt is het wel zo.. zoals jij al zei.. ze zijn beste maatjes geweest!


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>