• Het zou je maar overkomen. Ö

    In de bossen bij Helden in Limburg is vanmorgen opnieuw een kuil gevonden met daarin lange, scherpe spiezen. Het is de derde keer dit jaar dat er zo'n kuil is gevonden.

    In de Heldense bossen zou vandaag een atletiekloop zijn. Een medewerker van de wedstrijd viel bijna in de kuil, midden in het bospad, terwijl hij het parcours aan het afzetten was. Hij raakte licht gewond. De man waarschuwde de politie, die nu bezig is met sporenonderzoek.

    Het bospad wordt veel gebruikt door wandelaars, fietsers en ruiters. Wie de kuilen graaft, weet de politie nog niet. Eerder onderzoek leverde niets op.

    Ieuw :O
    Daz Kei Erg
    Wsda in België of Nederland??
    Daz wel Feaky ze!
    xx(K)

    In Limburg. Ik weet niet of dat NL of BE is XD Volgens mij NL maar dat weet ik niet zeker enzo ^^

    _o-
    Limburg is vet wel nederlands, maar belgen zijn ex-limburgers volgens mijn vader. (Zegt ie: Ben Eerst Limburger Geweest, en dan lach ie zich kapot -_- xD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    _o-
    Limburg is vet wel nederlands, maar belgen zijn ex-limburgers volgens mijn vader. (Zegt ie: Ben Eerst Limburger Geweest, en dan lach ie zich kapot -_- xD)


    Okee... Maar ik ben gewoon niet goed in topo XD

    Nhahahaaa !! xD
    grappig ;P

    ooh.

    wie een kuil graaft voor een ander,
    valt er zelf in (A)


    it's cool to know nothing.

    -rilt-
    Echt, die mensen mnoeten ziek zijn!! :|

    En dit is informatief, niet nodig te verwijderen. :P

    Ja. Maar als dit verwijdert zou worden, zou ik van dit forum echt geen ene -lalala- snappen. (Hea, ik scheld niet =D)
    dit hoeft ook niet verwijderd te worden, alleen onzinforums die er alleen zijn om meet sterren/forumposts te krijgen en die de site onnodig traag maken worden gedelete

    BTW XD
    het lijkt bijna zo'n vampier-val XD
    mer staken weeetjewel xD [/vaagheid]

    Nhahahaaa !! xD
    grappig ;P

    Je vind het grappig dat die kuilen gemaakt worden? Of begrijp ik het fout? ;S

    Waarschijnlijk heeft ze het over jou reactie op de mijne. xD

    En anders is ze een heel freaky sadist. O.o


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jazzes.. Ik krijg kippenvel:S:S


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Waarschijnlijk heeft ze het over jou reactie op de mijne. xD

    En anders is ze een heel freaky sadist. O.o

    Ja, ik mag hopen van wel. O_o

    Jazzes.. Ik krijg kippenvel:S:S

    Uhuh.

    iew zooo eng


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    iew zooo eng

    Ja, stel je voor dat je been dooboord word ofzo, of je hoofd. ;o

    brrr freakyy ohh als jou of je familie dat overkomt bahh...egt te eng


    Why don't you break my heart