• ik heb normaal dus oogpotlood op enz. maar ik heb nu alleen mascara en heeeeeeeeeeeeel weinig eyeliner die haast onzichtbaar is xD en ik vind het veel mooier

    dus vanaf gaat Nini minder make-up dragen because ;; Less Is More :D


    We can only learn to love by loving.

    Oke, ja meestal vind ik het bij anderen ook beter zonder. ;-P
    Al zijn de meeste mensen het er wel over eens dat het er bij mij zonder giga laag make up niet bepaald goed uitziet.. x'D


    Mew <3

    Oke, ja meestal vind ik het bij anderen ook beter zonder. ;-P
    Al zijn de meeste mensen het er wel over eens dat het er bij mij zonder giga laag make up niet bepaald goed uitziet.. x'D


    ^^ whaha ben je knalgeel ofzeu met allemaal enge puisten die je verstopt onder 20 lagen make-up ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik draag nooit make-up eigenlijk x'D

    Maarjah, handig toch, moet je niet zo veel tijd meer in je make-up steken 's morgens :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik draag nooit make-up eigenlijk x'D

    Maarjah, handig toch, moet je niet zo veel tijd meer in je make-up steken 's morgens :'P


    ^^ whaha xP ik doe er mr 5 minuten over.. [ik sta like elke ochtend om 7.10 op en om kwart over benk klaar met aankleden en make-up o.o]


    We can only learn to love by loving.

    Nou, ik doe over mn smokey-eyes ook maar 5 minuten. En iedereen verbaasd zich daarover.
    Oefening baart kunst <3


    Bored.

    Ik ben de laatste tijd meer fan van de poederdooslook. Ga ik morgen doen voor kerst op school x']

    Nou, ik doe over mn smokey-eyes ook maar 5 minuten. En iedereen verbaasd zich daarover.
    Oefening baart kunst <3

    Hoe doe je dat eigenlijk, smokey eyes aanbrengen. Heb er ooit eens een filmpje over gezien maar werd er eigenlijk niet veel wijzer uit, behalve dat het eindresultaat heel mooi was.
    Als andere mensen het ook weten: reacties zijn welkom :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja... Ik deed vroeger egt kei veel eyeliner op .
    En nu doe ik enkel nog een dun lijntje en natuurlek veel mascara x3.


    A. ikmisje.

    - Dubbelpost -


    A. ikmisje.

    ik doe alleen mascara op.. vin ik genoeg...xD

    Ik ga vanavond Kei zwarte ogen doen :O
    Zwarte kleren en ha derpii in het sportpaleis rond lopen


    Your Butt is Mine!

    Gheghe Hier je stalker. Maar ick vind persoonlijk een beetje glitteroogschaduw en mascara het mooist. Ja het klinkt kinderachtig: Glitteroogschaduw maar het is so'n rollertje en die laatje over je ogen gaan ^^


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    meestal vind ik het ook mooier.
    behalve als ik er aan het eind van de dag achter kom; met wat voor hoofd ik heb rond gelopen XD
    al houd ik het sowieso al bij mascara & petit peut eyeliner^^ XD


    it's cool to know nothing.

    Normaal waren mijn ogen kwn oe zwart enal.
    Maar nu draag ik alleen mascara en een wit lijntje (maakt je ogen groter en valt niet neig op ^^)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Gheghe Hier je stalker. Maar ick vind persoonlijk een beetje glitteroogschaduw en mascara het mooist. Ja het klinkt kinderachtig: Glitteroogschaduw maar het is so'n rollertje en die laatje over je ogen gaan ^^


    Oehh... Waar koopt ge da ?? x3.
    Ik zoek da al zo lang .


    A. ikmisje.