Dus ik had een paar uur geleden een topic geopend over mijn leerkraccht frans en blabalabla
http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=20814 (ja, sorry mensen, maar ik merk ook dat in mijn vorige topic die help in hoofdletters stond.. kan iemand dat veranderen in kleine letters?? Dank u!!)
Njah, ze heeft niets gezegd dat ik bi ben, maar ze heeft wel wat over mijn stijl gezegd... En ze kan me dus uit de school laten halen als ik nu niet normaal doe... Mijn ouders nemen dat nu bloedserieus en zijn dus pissed op me omdat ik een andere stijl heb... Nu mag ik echt niets meer van smink meer dragen en mijn haar doen zoals ik het gewent ben...
Natuurlijk beseffen die niet hoe moeilijk dat is voor me, en staan er dus gewoon bij te roepen dat ik normaal moet doen (mijn ouders)
Dus... Ik kan toch onmogelijk iemand zijn die ik niet wil zijn?? En ik moest dan nog eens zeggen waarom ik zo geworden ben... Dus heb ik heel mijn verleden moeten zeggen, over hoe hard ik gepest word.. Dat mensen altijd zand in mijn haar staken omdat ik 'lelijk' was volgens hun..
En heb ik dus zo'n afgang moeten meemaken dat ik aan het huilen was bij dat oudercontact gedoe waar mijn ouders bij stonden... natuurlijk ze stonden er stom bij te kijken en zeiden dat ik dat droomde! (mijn ouders zeiden dat)
Echt leuk vind ik het niet, want ik voel me alleen maar gediscrimineerd. (weet niet hoe je dat schrijft) Zo erg is het toch niet om een andere stijl te hebben??
You'll never dream alone. <3