• oke mensen ik ben er gewoon uit ik zat te wtijfelen
    ik had ruzie, maar die persoon betrekt zijn hele vrienden groep er bij. ik staa in mijn eentje op msn terug te schelden ik trek niemand erbij dn gaan ze lopen we beweren dat ik bang voor hun ben. maar wie is hier nouw laf om er mensen bij te halen?

    - als je ballen heb doe je het zelf
    -als je ballen heb gaa je niet stoer lopen doen met je vrienden
    -als je ballen heb is het 1op1
    -als je ballen heb dan maak je de ruzie er niet erger door om er iedereen bij te betrekken
    -als je ballen heb dan los je zelf de ruzie op


    oke mensen het is gewoon zoo vaak woorden er vrienden bij getrokken een die denken oke leuk ik ben met 50 man en die in hun eentje oke wie is laf?
    sorry maar moest er uit.. hoe denken julie er over?


    Some angels have no wings.

    so he das een dikke amen vind ik.

    ik vind rusies via msn sowieso laf.
    ik had dat 1 x met een meisje en die haalde steeds haar ma der bij en die ging dan alleen mr seggen wat ik had gedaan enz. terwijl zij begon
    dus ik heb haar op sgool recht in het gezicht plat gescholden in bijzijn van wat lerare en nee hoefde niet na te blijven n.n


    We can only learn to love by loving.

    mensen ik zoek geen ruzie of wat dan ook. ik geef gewoon mijn mening uit mijn ogen meer niet;)


    ____________________________________________________ peace 4 life


    Some angels have no wings.

    Ja..ik vind dat je gelijk hebt. Maar je hebt dan altijd mensen die denken Samen sta je sterker dan alleen..gewoon uit pure onzekerheid.


    It's heavy but you are not the only one

    jep. en dan denken oke ik heb leger achter mij ik kan er wel zwart maken ze zetten zicht zelf allenmaar voor schut


    Some angels have no wings.

    Had ik ook is met een gast;; maar die zocht wel met iedereen ruzie;; maarre ik was de laatse waar hij echt ruzie mee zocht (x z'n vriendjes wouden niet meedoen toen ,, best wel grappig ,, zijn zogenaamde vrienden kozen mijn kant xD

    oke.. ik zeg gewoon niks tegen mijn vrienden over ruzie enzoo.. meer niet ik los het zelf wel op..
    ook al staan ze met 30 man voor mijn neus een willen ze mij slaan ik slaa terug (6)


    Some angels have no wings.

    Had ik ook is met een gast;; maar die zocht wel met iedereen ruzie;; maarre ik was de laatse waar hij echt ruzie mee zocht (x z'n vriendjes wouden niet meedoen toen ,, best wel grappig ,, zijn zogenaamde vrienden kozen mijn kant xD

    Whahahahaha, afgang voor die gast! xD


    I'll need a little more luck than a little bit.

    luister mensen er bij halen is laf een blijft laf meer niet...


    Some angels have no wings.

    OHMYGAAAAAAWD!!
    JY HEBT LIKE NET HETZELFDE ALS MIJ!

    Een persoon waar ik ruzie mee heb stuurt haar vrienden op mij af op MSN enzoo en hun halen er dan ook nog vrienden bij terwijl ik er like alleen voor sta. En dan zitten hun tegen mij te zeggen omdat mijn zus gewoon zei van: Stop met mijn zus te kleineren!" Zeiden hun dat ík laf was omdat ik mijn zus "erbij betrok" terwijl dat k-kind het zelf niet afkan!

    Een persoon waar ik ruzie mee heb stuurt haar vrienden op mij af op MSN enzoo en hun halen er dan ook nog vrienden bij terwijl ik er like alleen voor sta. En dan zitten hun tegen mij te zeggen omdat mijn zus gewoon zei van: Stop met mijn zus te kleineren!" Zeiden hun dat ík laf was omdat ik mijn zus "erbij betrok" terwijl dat k-kind het zelf niet afkan!


    jep ik ken het . ik had een keer een ruze op msn ik kwam er tegen opstaart ik loop naar de toe een vol op de smoel geslagen ze gingen over mijn familie schelden ik was echt boos.. dus 1op1 mensen


    Some angels have no wings.

    weet je wanneer het pas echt zielig wordt als ze volwassenen erbij gaan betrekken '0.o


    I'm staying myself tonight

    jep.. als ze hun ouders er bij halen een alles op je af schuiven een dan die ouders dreigen kom op zeg kansloos..


    Some angels have no wings.

    Weetje dat volwassen gedoe is mij daarbij zelfs overkomen. Een van die volgertjes had er een 18-jarige bijgehaald die zei dat ze op m'n smoel kwam timmeren.
    En dan hadden ze van mij een brief die ik zogezegd naar dat ene meisje had gestuurd die hadden ze afgeprint en naar onze klassenleraar+ die ene die waar je alles tegen kan zeggen enzoo daar nartoe gebracht. Heeft dit kind alle schuld gekregen terwyl ík die brief nog niet eens had gemaakt enzoo >,<

    ogh, ik heb een keer ruzie gehad een dat wijf haalde de hele school er bij, dus ik in mijn eentje wat mott je nu?


    Some angels have no wings.

    mensen motten leren om in hun eentje respect op te bouwen


    Some angels have no wings.