• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Dat zijn de voorwaardens van mod zijn,vind ik dan wel.Als je mod bent,moet je dat erbij nemen.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)

    Njhaa dáár ben ik het niet mee akkoord. Oké, lieve schat we hebben het hier niet over Máriko i think? Maar uhmm... Sommige mods zijn soms echt wel vét irritant. [/Heeft niet over mods die hier nu zitten]

    sommige waren een beetje te, maar die zijn na wat feedback weer wat rustiger?

    (...)
    hm heb ik ook
    een dag ziek in bed liggen geeft me energy en als het eerste is wat ik dan op quizlet eles zo'n topic, ga ik ff helemaal los :p


    Nou, bij mij ligt het aan het feit dat m'n zus hierzoo achter mij met haar vriendje in de zetel liggen te 'smossen' en daar word irri van.

    Dat zijn de voorwaardens van mod zijn,vind ik dan wel.Als je mod bent,moet je dat erbij nemen.

    Deal, ruilen?
    :')
    Wat een onzin, alsof je wanneer je mod bent tekend voor een contract om zonder respect te worden behandelt. :')

    (...)
    tuurlijk, en dat doe ik met een reden.
    Kijk, ik kan doen als normaal, of ik kan zó gaan doen?
    Jullie mogen het beslissen maar als ik de hele tijd arrogant wordt genoemd ga ik me ook zo gedragen hoor.

    hmm ,, ik word ook bitch genoemt duss dan gaak me ook zo gedragen? maar dan ist weer niet goed. EN nee niet door jou ,wnt volges jou noemt niemand mij soo fseu >< Maar ik denk dat ik dat eigenlijk wel beter weet? ^^


    Crack a bottle

    (...)

    Njhaa dáár ben ik het niet mee akkoord. Oké, lieve schat we hebben het hier niet over Máriko i think? Maar uhmm... Sommige mods zijn soms echt wel vét irritant. [/Heeft niet over mods die hier nu zitten]

    Ik heb het hier over mods in het algemeen. ^^
    Tja, arrogantheid zit in je bloed. Mod of niet. :Y)
    Ik ben ook redelijk arrogant met momenten, maar als ik mod zou zijn, zou iedereen erover zeiken. :Y)

    Dat zijn de voorwaardens van mod zijn,vind ik dan wel.Als je mod bent,moet je dat erbij nemen.

    wij zijn ook geen robots hoor.

    alleeen maar kritiek gaat ieder mens op een gegeven moment toch opbreken,.

    kind, als jij mod geweest bent, of alsje mod bent, dan spreek ik je wel weer.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    sommige waren een beetje te, maar die zijn na wat feedback weer wat rustiger?


    Is te hopen *doelt niet op jouw ofsoo*

    (...)
    Deal, ruilen?
    :')
    Wat een onzin, alsof je wanneer je mod bent tekend voor een contract om zonder respect te worden behandelt. :')

    Dat zeg ik niet,maar elke mod krijgt kritiek als men iets fout doet.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    hmm ,, ik word ook bitch genoemt duss dan gaak me ook zo gedragen? maar dan ist weer niet goed. EN nee niet door jou ,wnt volges jou noemt niemand mij soo fseu >< Maar ik denk dat ik dat eigenlijk wel beter weet? ^^

    ik denk iets anders ^^
    Bomm zou niets zonder reden zeggen en dat weet je ook wel!


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    hmm ,, ik word ook bitch genoemt duss dan gaak me ook zo gedragen? maar dan ist weer niet goed. EN nee niet door jou ,wnt volges jou noemt niemand mij soo fseu >< Maar ik denk dat ik dat eigenlijk wel beter weet? ^^

    huh wat?
    Joh ik ben al 100000x een arrogante kanker slet en crack hoer genoemd, maar dit topic :'D
    Laat de Bomm barsten.
    En gewoon in een zin van, pure humor omdat ik niet inzie hoe mensen andere modjes, naast mij dan misschien arrogant kunnen noemen.
    Dat ze dat van mij vinden was al duidelijk.

    Ik wil ruilen,maak mij maar als mod.(A)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik wil ruilen,maak mij maar als mod.(A)

    Ik doe mee.

    Oléé, wat een leuk topic. :Y)

    (...)
    huh wat?
    Joh ik ben al 100000x een arrogante kanker slet en crack hoer genoemd, maar dit topic :'D
    Laat de Bomm barsten.
    En gewoon in een zin van, pure humor omdat ik niet inzie hoe mensen andere modjes, naast mij dan misschien arrogant kunnen noemen.
    Dat ze dat van mij vinden was al duidelijk.

    boeeem!
    there she gooeeees.

    go bomm! =]

    Sorry want ik moet me natuurlijk afzijdig houden.


    i need you like a heart needs a beat.