• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    (...)
    En dat intreseert mij omdat??
    Jezus ,,lkkr laag ,, Dus omdat ik iemand niet mag gaan we allemaal als hondjes achter cherished aan?? Hmmff.. Logisch ^^

    weetje
    soms zijn er mensen die jou niet mogen
    en die het wel in je face zeggen?

    (...)
    ik ga het echt aanvragen =]



    Jeee! Ik wil ook mod-voor-1dag worden x]

    (...)
    misschien moet jij neit zulke vooroordelen hebben?
    En ben je humorloos ofzo?

    Could be.

    Maarja leuke achtergrond info, dat van Bomm barst was gekomen van 3 users die me like, euh, na 1 maand modzijn de grond in scholden en dat allemaal op hun profiel zette toen we ze gingen bannen enzo =][/boeiendheid]

    Dat zei ik in de zomervakantie, fso en daar heb ik eigenlijk wel spijt van cus ik had egt wel overgereageerd.

    (...)
    ik ga het echt aanvragen =]


    Whii,oke laat je me morgen weten?
    Ik ga
    byeeeeee! x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    -negeer functie inschakelt-

    En jaaa ik wil dat echt doen :D
    :'D Dan ga ik alles wat gevalletjes bij mij hebben geflikt bij jullie doen. Kijken wanneer je gek wordt. =]

    Wanneer ik echt gek werd:
    Toen we joyce na 6 accounts een ban te hebben gegeven wéér op quizlet aantroffen :'D En dat is dan iemand die ik diep haat he? Door haar haat-aan-bomm-gedrag.

    Doe maar?
    En wat heb ik met Joyce temaken?? Ik ga/ging niet eens met haar om! Wrm neem jij je hondjes niet allemaal gezellig mee naar weetikveel?
    Aangezien jij mod bent gaat iedereen mij nu haten omdak jou niet mag .. Logisch ,,
    Waar is het zelfrespect heen ><


    Crack a bottle

    FOLLOW THE LEADA LEADER LEADER!~


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    En dat intreseert mij omdat??
    Jezus ,,lkkr laag ,, Dus omdat ik iemand niet mag gaan we allemaal als hondjes achter cherished aan?? Hmmff.. Logisch ^^

    Ik ben geen hondje dankjewel.
    Tss, mij even een hondje noemen terwijl je zelf een... Koe bent?
    Of een geit, misschien een mengeling?
    Ik ben gewoon lekker eerlijk.
    Ik moet jou niet, nooit gedaan.
    Boem, pats, doei.

    (...)
    Ja, ik heb dringen nood aan Vitamine Kritiek. :Y)

    Whaha. X'D

    (...)
    Doe maar?
    En wat heb ik met Joyce temaken?? Ik ga/ging niet eens met haar om! Wrm neem jij je hondjes niet allemaal gezellig mee naar weetikveel?
    Aangezien jij mod bent gaat iedereen mij nu haten omdak jou niet mag .. Logisch ,,
    Waar is het zelfrespect heen ><


    waaaaar slaat dat dan weer op >,<


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    weetje
    soms zijn er mensen die jou niet mogen
    en die het wel in je face zeggen?

    Maar dat mens ken ik niet?
    Nog nooit van gehoort ook duss hoe the fuk kan zij iemand haten die se amper kent?? EN ik haat jou trouwes ook niet ,wnt ik ken je niet.. Ik mag je alleen niet^^


    Crack a bottle

    FOLLOW THE LEADA LEADER LEADER!~


    Yeaaah x]

    (...)
    Doe maar?
    En wat heb ik met Joyce temaken?? Ik ga/ging niet eens met haar om! Wrm neem jij je hondjes niet allemaal gezellig mee naar weetikveel?
    Aangezien jij mod bent gaat iedereen mij nu haten omdak jou niet mag .. Logisch ,,
    Waar is het zelfrespect heen ><

    zeg, ik negeerde jou, en had het dus niet over jou maar over joyce.

    Snap je?
    je bent neit zo belangrijk voor me, en dus ook geen leuk gespreksonderwerp?

    (...)
    Maar dat mens ken ik niet?
    Nog nooit van gehoort ook duss hoe the fuk kan zij iemand haten die se amper kent?? EN ik haat jou trouwes ook niet ,wnt ik ken je niet.. Ik mag je alleen niet^^

    wie nam hier het woord haat in de mond?
    ze zei ik mag je niet
    well ik jou ook niet =] maar dat terzijde.

    (...)
    Maar dat mens ken ik niet?
    Nog nooit van gehoort ook duss hoe the fuk kan zij iemand haten die se amper kent?? EN ik haat jou trouwes ook niet ,wnt ik ken je niet.. Ik mag je alleen niet^^

    Kind, wij hebben al eens eerder gezeik gehad hoor. (;

    (...)
    Doe maar?
    En wat heb ik met Joyce temaken?? Ik ga/ging niet eens met haar om! Wrm neem jij je hondjes niet allemaal gezellig mee naar weetikveel?
    Aangezien jij mod bent gaat iedereen mij nu haten omdak jou niet mag .. Logisch ,,
    Waar is het zelfrespect heen ><


    Coool x] Sorry Sidney maar Q. zit volgens jouw voor 3/4 vol met hondjes waar dit kind zich 1 van voelt?