• Damn. M'n BF, beweert aan me vriendje, dat ik gister m'n gewone vriend een knuffel heb gegeven. Ze beweert dat ze het heeft gezien! Maar hoe kan dat nou als het niet waar is. Dit maakt me echt aan het janken hé! KUTWIJF. :'(


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    En knuffel is maar een knuffel xD
    ik zit bij men beste vriend op de schoot ^^
    en hij komt aan men gat xD
    But I don't care als ze da gaan verder vertelle xD
    Iedereen zwijgt wel

    En wrm zou je vriendin da dan vertellen?
    x


    Your Butt is Mine!

    En knuffel is maar een knuffel xD
    ik zit bij men beste vriend op de schoot ^^
    en hij komt aan men gat xD
    But I don't care als ze da gaan verder vertelle xD
    Iedereen zwijgt wel

    En wrm zou je vriendin da dan vertellen?
    x



    Op de hoop dat hij het uitgaat. En zij ermee kan nemen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)


    Op de hoop dat hij het uitgaat. En zij ermee kan nemen.

    En dat noem je een BF?
    >,< Lykt me dus géén BF!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is echt zoo faking genaaid! Vet wel lullig..

    (...)


    Op de hoop dat hij het uitgaat. En zij ermee kan nemen.

    dat noem ik idd geen Vriendin meer MAar een verraadster, die bij jou blijft om gwn bij die jongen in contact te blijven, Srry dat ik dit zeg, Maar dumpen die handel (Vriendin he^^)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    dat noem ik idd geen Vriendin meer MAar een verraadster, die bij jou blijft om gwn bij die jongen in contact te blijven, Srry dat ik dit zeg, Maar dumpen die handel (Vriendin he^^)


    Ja ik hoef geen Fake vriendin.
    xjeee.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Metteen lozen zo'n vriendin echt laat der maar lekker in de sgtrond zakken dit is misschien hard gezegt maar gewoon doenb ze heeft het recht niet om zulke roddels te verspreiden! Ookal zou het waar wezen moest ze het niet door vertellen en een knuffel is toch helemaal niet erg? Maar weetje volgens mij is je vriendin misschien wel jaloers op je is en stiekem wel een oogje heeft op je vriendje of in een ander geval op jou. Nou ga met der praten en loos der anders!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Metteen lozen zo'n vriendin echt laat der maar lekker in de sgtrond zakken dit is misschien hard gezegt maar gewoon doenb ze heeft het recht niet om zulke roddels te verspreiden! Ookal zou het waar wezen moest ze het niet door vertellen en een knuffel is toch helemaal niet erg? Maar weetje volgens mij is je vriendin misschien wel jaloers op je is en stiekem wel een oogje heeft op je vriendje of in een ander geval op jou. Nou ga met der praten en loos der anders!


    Jij hebt echt gelijk! :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Jij hebt echt gelijk! :]

    Bedankt :] Als je nog eens advies nodig hebt ofzo je kan altijd bij me aankloppen :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En knuffel betekent zogoed als niets. Ik knuffel like, zoveel jongens?

    Mensen die het over die knuffel hebben. Daargaat het niet echt om. Het gaat erom, Dat me vriendin loopt te liegen. :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    Bedankt :] Als je nog eens advies nodig hebt ofzo je kan altijd bij me aankloppen :')


    Isgoeeeeed :]
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Isgoeeeeed :]
    xje.


    Oké :]

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    To Do List;
    Die vriendin dumpen,
    Open kaart spelen met je vriendje,
    En wat is er mis met met een gewone vriend knuffelen? o_o


    Mew <3

    knuffel is toch niet ergs.. :S


    You're kicking the legs right out from under my dreams