• Leef je uit, laat me lachen.
    Zodat ik morgen meteen weer goed gezind ben. ^^

    Het zijn gewoon twee kinderen die dit topic voor hun alleen houden om elkaar uit te schelden.
    En ze weten zelf wel als ik het over hun heb *humhum*
    Tante nonneke heeft gesproken, deal with it.:Y)


    tante nonneke? XD

    haay ik bne de thee tante Xd
    ook een tante ooh joepie


    iemand een koekje erbij?
    of wat thee?

    *Ik heb geen idee waar het over ging, maar ik moet even op deze té foute opmerking ingaan*

    (...)
    Mening ,, Hb ik en daar kom ik nu voor uit^^ bril nodig??
    Respect: Voor jullie? laat me niet lachen ><
    Hoe doe ik normaal ,, is geen woord meer maar een zin ,, EN jij bent verstandiger dan xCITROEN??

    Wouw, ik heb nog nooit iemand dingen zo fout zien opvatten. Zelfs een vriendin van me die pas na maanden merkte dat mijn haar aan de achterkant kort was vind ik bij deze slimmer :]
    Mening uiten, en iemand [proberen te] beledigen is iets heel anders. Ik vind je gedrag echt belachelijk. Normaal meng ik me niet in dit soort gezeur, maar jeetje, wel heel triest?
    Like, Nee, eerlijk? Ik ben niet je grootste fan. Maar ik heb wel respect voor je. Ik heb respect voor mensen. Probeer het eens. ;-]
    Hoe doe ik normaal? Beledigende dingen voor je houden? Geen dingen naar mensen gaan roepen die je verkeerd kan opvatten, zelfs al zouden ze waar zijn? Ik vind het erg sneu, dat je achter hoe doe ik normaal, als meteen een vage verbetering moet gooien, want dat ik nou niet bepaald normaal gedrag.
    Damn.


    Mew <3

    *Ik heb geen idee waar het over ging, maar ik moet even op deze té foute opmerking ingaan*
    (...)
    Wouw, ik heb nog nooit iemand dingen zo fout zien opvatten. Zelfs een vriendin van me die pas na maanden merkte dat mijn haar aan de achterkant kort was vind ik bij deze slimmer :]
    Mening uiten, en iemand [proberen te] beledigen is iets heel anders. Ik vind je gedrag echt belachelijk. Normaal meng ik me niet in dit soort gezeur, maar jeetje, wel heel triest?
    Like, Nee, eerlijk? Ik ben niet je grootste fan. Maar ik heb wel respect voor je. Ik heb respect voor mensen. Probeer het eens. ;-]
    Hoe doe ik normaal? Beledigende dingen voor je houden? Geen dingen naar mensen gaan roepen die je verkeerd kan opvatten, zelfs al zouden ze waar zijn? Ik vind het erg sneu, dat je achter hoe doe ik normaal, als meteen een vage verbetering moet gooien, want dat ik nou niet bepaald normaal gedrag.
    Damn.

    Hmm ,, Tuurlijk , Jullie hebben der nog een hondje bij ^^ En wij kinderachtig?? HUn openen nog een topic omdat die andere vol sit,, ik niet?


    Crack a bottle

    Bitte, niet sluiten.

    SLOTJE.
    Zo, dat doet me goed.


    I recycle my thoughts.