• dat je moet huilen van een nummer omdat het net lijkt alsof het voor jouw/door jouw geschreven is.

    dat heb ik dus nu echt zo erg bij 2 nummers van Simple Plan ;;
    welcome to my life
    en
    Perfect..


    We can only learn to love by loving.

    Sure. Bij boeken, liedjes, films etc. I'm just a very emotional person ... :|


    History is not hatred.

    Bij muziek heel soms, maar das dan enkel als ik in een heel gevoelige periode zit xD

    Jupp,

    Me Against The World - Simple Plan.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja, bij heel veel dingen

    soms heb ik nn id voo nn liedjestekst en dn komt da liedj ietsjs laatr op de radie weird xD


    live your own life

    jaah heb ik ok wel eens!


    love is dead and dead is love

    jaah heb ik ok wel eens!


    love is dead and dead is love

    Gosh, bij die 2 nummers jank ik ook altijd, en vooral bij Perfect, dat raakt me diep x[

    Nouja sterkte..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja soms heb ik dat wel ja.


    You've got all the right moves.

    Dude, ik heb dat bij Geh, weet niet waarom, maar ik krijg kippenvel en moet huilen, ik haat dat liedje maar ben er verliefd op!:)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, heb 't bij Perfect en nog eentje, maar ben 'm vergeten x_x'


    Sweet dreams will come true.

    ja, ik moet eigenlijk best snel huilen bij liedjes. nja. niet super snel. maar soms voelt het gewoon alsof dat lied PRECIES mijn leven beschrijft. *zegmaar*


    Protège moi de mes désirs.

    Dat hat ik ook, dat was om een Liedje van Avril Lavinge-when your gone, men vriendje was net het leger in gegaan en dat liedje ging er over dat een man het leger in ging en de zwangere vrouw alleen was XD

    Ja, maar dan omdat het zo ontroeren is. Of als ik me volledig in de situatie kan plaatsen, maar ergens toch niet. (:
    - vaagheid -

    Ja. ;O
    En dan vooral bij Famous Last Words van My Chemical Romance en Harder Then You Know van Escape The Fate.


    We're smashing prices!