• Ik krijg het hier echt van. Als iemand een topic opent omdat die persoon de mensen hier op Q. vertrouwt zeggen ze meteen dat die personen aandacht nodig hebben. Nou, ik vind dat die mensen zelf aandacht nodig hebben. Is het zo moeilijk om te begrijpen dat vele mensen personen in het echte leven niet durven vertrouwen? Ikzelf vertrouw jullie ook meer dan mensen in mijn omgeving en dat komt omdat, als ik iets zeg tegen jullie dan mogen jullie het nog verder vertellen ik zie die mensen toch niet. Als ik dat nu tegen een klasgenoot zeg daarintegen weet de school dat binnen de kortste keren.
    Denk in het vervolg eerst eens na voordat je ermee gaat gaan zwaaien dat ze aandacht nodig hebben.

    Amen.

    want veel mensen seggen het ook over mij dat ik aandacht trek ;l omdat ik soms topics open wanneer ik het moeilijk heb. maar ik vertrouw Quizletters gewoon veel meer dan de mensen in het echte leven,.


    We can only learn to love by loving.

    Helemaal mee eens!


    It's all for you, my butterfly.

    je hebt zo gelijk!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jah das waar, ik kan er ook niet tegen dat ze meteen iedereen aandachtstrekkers gaan noemen, je weet maar nooit, misschien hebben die mensen wel echt problemen

    jup!
    De mensen op quizlet vertrouw ik ook meer. Hier kan ik meer mezelf zijn. Ik maak dan wel weinig topics aan maar goed. Tegen mensen die ik niet elke dag tegenkom kan ik gewoon veel beter praten.


    I am an idiot, I move.

    Meestal denk ik ook dat ze aandacht trekken, hoor.
    Maar dat is gewoon omdat ik zoiets nooit zou doen.
    De meeste mensen hier op Q vertrouw ik toch niet.
    En als je dan toch eindelijk iemand vind, blijkt diegene anders te zijn dan je dacht zoals die was.
    Als ik met mezelf in de knoop zit, zeg ik het wel op msn...

    ik denk dat de meeste niet aandacht willen, maar sommigen wel.
    ik vertrouw mensen van internet niet meer (:
    heb mijn lesje eindelijk wel geleerd daarover.


    -

    ik snap wat je bedoeld.. maar in sommige gevallen is t overduidelijk aandachttrekkerij..

    jup!
    De mensen op quizlet vertrouw ik ook meer. Hier kan ik meer mezelf zijn. Ik maak dan wel weinig topics aan maar goed. Tegen mensen die ik niet elke dag tegenkom kan ik gewoon veel beter praten.


    en dat heb ik juist ook...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ben het hier ook helemaal mee eens
    hier zijn zoveel mensen die mij meer en snelle begrijpen dan mensen uit mijn klas of omgeving ofso
    en ik kan hier ook meer meself zijn want soms kan ik niet meself zijn omdat mense me dan helwmaal verrot gaan schelden omdat ik me dan een beetje anders gedraag dan de "normale" kindjes
    dus ik snap je voledig en met dat soort dingen wordt geen andacht gevraagt eigelijk alleen begrip van de mensen die we hier vertrouwen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    amen to that!
    ik vertrouw ze hier op quizlet ook meer, ik kan ook wel praten met echte mensen zegmaar, maar wat jij zegt, op Q kunnen ze alles tegen iedereen zeggen, ik zie ze toch niet.
    En ik lees ook altijd topics dat je een aandacht trekker bent als je dat doet en zo, maar als ik me slecht voel en dan zo'n topic open...
    laat me dan, als ik er toch iets aan heb?

    x


    You move me ......... Kurt

    Ik ben het met je eens.

    Als iemand je nodig heeft, moet je die gene dan laten zakken? of dan gewoon moedig helpen?

    _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben het met je eens.

    Als iemand je nodig heeft, moet je die gene dan laten zakken? of dan gewoon moedig helpen?


    Ik vind het dan heel vanzelfsprekend om te helpen...!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sorry, ik bedoel dit niet gemeen! Maar ik vind het een beetje een emo uitspraak x'] [Was het eerste wat in mij op kwam toen ik dit topic opende] Net alsof je voor de rest geen leven hebt behalve op Q.

    xx.