• Ik krijg het hier echt van. Als iemand een topic opent omdat die persoon de mensen hier op Q. vertrouwt zeggen ze meteen dat die personen aandacht nodig hebben. Nou, ik vind dat die mensen zelf aandacht nodig hebben. Is het zo moeilijk om te begrijpen dat vele mensen personen in het echte leven niet durven vertrouwen? Ikzelf vertrouw jullie ook meer dan mensen in mijn omgeving en dat komt omdat, als ik iets zeg tegen jullie dan mogen jullie het nog verder vertellen ik zie die mensen toch niet. Als ik dat nu tegen een klasgenoot zeg daarintegen weet de school dat binnen de kortste keren.
    Denk in het vervolg eerst eens na voordat je ermee gaat gaan zwaaien dat ze aandacht nodig hebben.

    Sorry, ik bedoel dit niet gemeen! Maar ik vind het een beetje een emo uitspraak x'] [Was het eerste wat in mij op kwam toen ik dit topic opende] Net alsof je voor de rest geen leven hebt behalve op Q.

    xx.

    En dat is dan weer meteen emo. Nou, sorry maar ik vind dat bullshit. En dat is weer zo een vooroordeel waardoor ik het haat dat ik een mens ben en dan wil ik weer veel liever een Aliën zijn.

    ik vertouw de mensen op quizlet meer dingen toe dan andre mensen omdat ik weet dat als ze me in het echt zullen zien, ze niet eens zullen weten dat ik het ben xD


    live your own life

    Zucht.. ik ga me hier niet meer mee bemoeien.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat je gelijk hebt, hoor. Ik durf hier ook veel meer vertellen dan aan sommige mensen in real life. Natuurlijk heb ik zo wat vrienden en vriendinnen met wie ik over alles kan praten; maar over sommige dingen ga je nu eenmaal niet midden op straat je gevoelens & gedachten lopen schreeuwen, als je snapt wat ik bedoel xd
    Hier gaat dat gewoon, zeggen wat je voelt, net omdat je bijna niemand in real life kent. En dat vind ik net zo leuk aan het Q-forum.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    _O_ Mee eens!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson