• ligt nu in 1 miljoen kleine miniatuur stukjes verspreid in mijn borstkast!

    Ik ga niet het hele verhaal typen, maar sommige mensen kunnen zich misschien wel dit topic herinneren, en anders als je alles wilt weten moet je hem maar even lezen.

    De afgelopen 2 weken, na dat topic leefde ik echt op een enorme wolk ik was zo gelukkig, de jongen die ik leuk vond, vond mij ook leuk!
    Zo gezegd zo gedaan, en heb het dus aan mijn beste vriendin bekend, nu was het zo dat ze het hem niet zou vertellen maar ik had al een vermoeden dat ze dat wel had gedaan! (en dat heeft ze)
    K kwam steeds vaker bij mij zitten in de pauze, en afgelopen zaterdag hadden we een verjaardag. en Hij bleef slapen en ik bleef slapen, en hij is zelfs naast mij in bed gekropen (omdat we een film gingen kijken maar toch) hij kleden zich uit waar ik bij was (maar goed zo is hij nu eenmaal) En hij probeerde echt contact te leggen met me, en ik heb zeker een half uur gekeken naar hoe hij sliep.
    Dinsdag via de whatsapp nog met hem gepraat, en ik weet niet wat jullie zouden denken maar als een jongen waarvan ik weet dat hij mij leuk vind het volgende stuurt zou ik echt de hele nacht slapen met een glimlach.

    K: Maar ik ga slapen, slaap lekker xxx (H)
    Ik: Weltrusten (met zo'n whatsapp kus poppetje (ik stuurde dit overigens 30 minuten na zijn bericht)
    K: stuurde mij ook echt na 2 seconde gelijk zo'n kus poppetje terug.

    en gisteren.... krijg ik verdomme te horen dat hij een ander meisje leuk vind en ik weet wie het is
    Mijn probleem is nu, ik weet niet wat ik moet geloven.
    ik noem de volgende mensen ff: L & N & T
    L heeft via de whatsapp van T mee gelezen toen ze met N aan het praten was, en N vertelde T dat K een meisje leuk vind.
    Maar het probleem is gewoon N verteld bijna nooit de waarheid maar vaak half of niet, maar ik zou niet weten waarom ze dit zou verzinnen.
    het kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat ze "Vermoed" de K haar leuk vind, ik heb niet begrepen of K het heeft gezegd.

    ugh... we waren zo dicht bij!!!!!!
    Wat een K.U.T W.IJ.F is dat meisje...
    en ik schrok van mezelf, want hoewel ik er niet teveel van verwachte, voelde ik me toch gekwetst en heb ik op het station als een zielig meisje staan huilen.
    Ik weet ook wel, dat hij niet eeuwig wacht. Maar ik ben gewoon in de war... waarom doet hij zo tegen mij op school en via de whatsapp en waarom doet hij zo zijn best als hij iemand anders leuk vind. Zou het hij leuk vinden om mij aan het lijntje te houden? of zou N het echt verzonnen hebben? Of zou hij echt zelf in de war zijn en 2 meisjes leuk vinden..

    ik weet het gewoon niet meer... maar we zouden zien, als we voor elkaar bestemd zijn komen we er wel.
    als ik eerlijk moet zeggen, passen onze karakters beter bij elkaar dan hun karakters!!

    phoe hopelijk volgen jullie het nog....

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 17:35 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Degene die zei dat hij een ander leuk vond, ken je hem/haar goed?


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Degene die zei dat hij een ander leuk vond, ken je hem/haar goed?

    Ja, ze zit in de vrienden groep van mij en K


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zal niet zeggen dat ze liegt, maar weet ze dat wel zeker of is het een vermoeden? Het lijkt er namelijk op dat hij jou echt leuk vindt.
    Het is heel naar voor je dat je nu zulke twijfels hebt. Misschien kun je je afvragen of K wel het type is om iemand aan het lijntje te houden, en als N bijna nooit de waarheid vertelt zou ik niet zomaar aannemen dat ze nu de waarheid spreekt. |
    Wat nu opeens in me opkomt, heeft N ook een naam genoemd? Wat 'een meisje' zou ook op jou kunnen duiden.

    Verder zou ik zelf eerlijk blijven en lekker met K om blijven gaan, het zou tenslotte zonde zijn als je die vrienschap kwijt zou raken.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Ik zal niet zeggen dat ze liegt, maar weet ze dat wel zeker of is het een vermoeden? Het lijkt er namelijk op dat hij jou echt leuk vindt.
    Het is heel naar voor je dat je nu zulke twijfels hebt. Misschien kun je je afvragen of K wel het type is om iemand aan het lijntje te houden, en als N bijna nooit de waarheid vertelt zou ik niet zomaar aannemen dat ze nu de waarheid spreekt. |
    Wat nu opeens in me opkomt, heeft N ook een naam genoemd? Wat 'een meisje' zou ook op jou kunnen duiden.

    Verder zou ik zelf eerlijk blijven en lekker met K om blijven gaan, het zou tenslotte zonde zijn als je die vrienschap kwijt zou raken.

    Ze heeft geen naam gezegd, tegen mij.
    Maar het gaat om een meisje die nu bij hem in de klas zit want ze ziet hem af en toe lief naar haar kijken. Maar ik zit niet meer bij hem in de klas. Ugh... het is zo pijnlijk, maar vrienden blijven wij in ieder geval.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Awh dat vind ik echt vervelend voor je.



    Firm believer of all that is magic

    Elmorria schreef:
    (...)
    Ze heeft geen naam gezegd, tegen mij.
    Maar het gaat om een meisje die nu bij hem in de klas zit want ze ziet hem af en toe lief naar haar kijken. Maar ik zit niet meer bij hem in de klas. Ugh... het is zo pijnlijk, maar vrienden blijven wij in ieder geval.


    Veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 19:09 ]


    Not all those who wander are lost.

    Vrouwen zeggen niet altijd te waarheid.
    Als ik jou was, zou ik gewoon met hem blijven omgaan. Misschien heeft ze wel gewoon door dat je hem leuk vind en is ze jaloers. Misschien vind zij hem ook wel leuk, wie weet.
    Die vriendschap weggooien zou enorm zonde zijn. Mocht je er aan kapot gaan, kun je er altijd nog over nadenken om je gevoelens op te biechten en als hij je gevoelens niet kan beantwoorden, het contact te verbreken. Zoals ik al zei, vrouwen zijn niet altijd even eerlijk. Sommige vrouwen zijn echt kutwijven.
    Mocht je verder nog een luisterend oor nodig hebben, pb en gb staat open

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 23:37 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    Vrouwen zeggen niet altijd te waarheid.
    Als ik jou was, zou ik gewoon met hem blijven omgaan. Misschien heeft ze wel gewoon door dat je hem leuk vind en is ze jaloers. Misschien vind zij hem ook wel leuk, wie weet.
    Die vriendschap weggooien zou enorm zonde zijn. Mocht je er aan kapot gaan, kun je er altijd nog over nadenken om je gevoelens op te biechten en als hij je gevoelens niet kan beantwoorden, het contact te verbreken. Zoals ik al zei, vrouwen zijn niet altijd even eerlijk. Sommige vrouwen zijn echt kutwijven.
    Mocht je verder nog een luisterend oor nodig hebben, pb en gb staat open

    Dankje, het probleem is dat ik allang weet dat ik hem leuk vind, hij heeft het zelfs beantwoord dat hij mij ook leuk vind.... daarom ben ik zo in de war! Het stomme is nog, hoewel ik het dat meisje niet gun... gun ik het hem wel, ik geef zo vreselijk veel om K dat ik hen gun om Gelukkig te zijn. Dan moet hij alleen niet weer zo'n idioot zijn Door het ook haar niet te vertellen want dan krijgt hij een flinke trap onder zijn reed!

    Dankje, zal ik onthouden.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)
    Dankje, het probleem is dat ik allang weet dat ik hem leuk vind, hij heeft het zelfs beantwoord dat hij mij ook leuk vind.... daarom ben ik zo in de war! Het stomme is nog, hoewel ik het dat meisje niet gun... gun ik het hem wel, ik geef zo vreselijk veel om K dat ik hen gun om Gelukkig te zijn. Dan moet hij alleen niet weer zo'n idioot zijn Door het ook haar niet te vertellen want dan krijgt hij een flinke trap onder zijn reed!

    Dankje, zal ik onthouden.


    Tja, als jongens duidelijk en niet verwarrend waren, zouden niet zoveel meisjes liefdesverdriet hebben. Eigenlijk zouden ze allemaal een 'relatiestatusbordje' moeten hebben met of ze bezet zijn, of ze iemand leuk vinden en wie. Dat zou soms een hele hoop schelen.
    Ik zou het eerlijk gezegd een beetje raar vinden als je het hem niet zou gunnen. :X
    Soms hebben mannen/jongens nou eenmaal een schop onder hun ass nodig ;3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.