• mensen je kent het wel pesten. ik van groep 1 tot met groep 8 gepest niet zoo een klein beetje ook. ik werd door de meiden verstoten
    - ik liep niet met de mode mee
    - ik was geen meisje meisje\
    -ik was lelijk en dik volgens hun
    daar pesten ze me mee. ik had ook 1 maar beste vriend. ik voelde me vaak alleen en huilde ook in mijn slaap. toen ik naar de eerste ging vond ik het moeilijk om vrienden te maken ik leefde in mijn eigen wereldtje waar alles vertrouwt was. ik was ook niet een meisje die met de mode mee loopt. ik was meer van de zwarte kant. uit eindelijk heb ik in de erste toch vrienden weten te maken !! ik was echt bang dat ze me weer gingen pesten !
    pesten is kansloos
    pesten is niet iets waar je trots op moet zijn
    pesten is heeft vaak meer gevolgen dan de pesters denken!!


    oke ik weet niet wie hier gepest word. of werd. maar in iedere geval ik wil mijn verhaal kwijt

    ook over een jongen bij mij in de klas hij is homo en supper lief aalleen hij word gepest maar vaak trek ik mijn bek open omdat ik weet het is niet leuk !!

    als je wil kan je zelf je verhaal wkijt over pesten een je mening ..

    dankje voor het lezen
    XXlouisa ;)


    Some angels have no wings.

    Weet je dat er nog gepest word bij volwassenen

    ik was kei geschokeert!!



    omg.. :O ... jezus, maar vaak pakken de pester de zwakkere er uitXD


    Some angels have no wings.

    ik werd gepest door mijn beste vriendinnen.. Alé het was meer plagen.ofzo..
    maar het deed me dus echt pijn.. ik heb kei veel gehuilt..
    Dat duurde zo ongeveer zo een jaar ..
    ik heb het hen vergeven en nu is alles weer ok.. en we zitten ook op andere scholen.. dus ja..


    Mensen die pesten zijn : 1 ofwel jaloers
    2 voelen zich beter dan de andere maar zijn het niet
    3. Zijn dom en weten niet beter
    4. mensen die dringend hulp nodig hebben omdat ze niet goed wijs zijn xD

    Weet je dat er nog gepest word bij volwassenen :O
    ik was kei geschokeert!!

    Ik vind het ook erg, dan denk je dat volwassenen daar boven staan x|
    en pesters zijn gewoon mensen die geen goed zelfbeeld hebben en geen vertrouwen in zichzelf hebben waardoor ze het bij anderen moeten zoeken. Ze moeten horen van anderen hoe goed ze wel niet zijn of hoe stoer, hoe zielig kun je zijn? Wees gewoon jezelf en alles komt wel goed


    For once I want to be the car crash.

    (...)


    omg.. :O ... jezus, maar vaak pakken de pester de zwakkere er uitXD

    Ja echt! ze zoeken die met iets anders bv een bril of ros haar ofzo


    VIP - Very Important Penguin

    Hii ^-^
    Noujhaa ik ga hier ff een klein verhaaltje neertypen goed?

    Oke, ik ging in het tweede leerjaar naar een nieuwe school. Fijn, eindelijk nieuwe vrienden maken! Had ik gedacht. Jhaa, het bleef ook bij denken. Ok ik kreeg er wel veel 'vrienden' maar of het échte waren? Nee, dat dacht ik niet. Nou, áltijd als we iets met twee moesten doen stond ik alleen aan de kant terwijl alle andere daar happy met elkaar stonde rond te huppelen. Deels kwam dat omdat iedereen me "anders" vond omdat ik nogal veel zwart droeg en dikker ben dan de rest. Ok i don't mind. Maar dát was nog niet alles. Ik vond het niet erg om eenkeer met een jongen iets te moeten doen want hun respecteerde me. Altans 1 jongen. Sam, daarmee heb ik nog leuke dingen meegemaakt enzoo. De meisjes vonden me alleen goed genoeg als zijzelf iets nodig hadden. Bijvoorbeeld als ze hun boek van Frans vergeten waren, dan belde ze meteen naar mij. Maar als ik eens belde om te vragen of we konden afspreken, dan was het allemaal téveel gevraagd of hadden ze al iets gepland voor die dag.
    Nu, in het middelbaar is het like nóg erger geworden. Vorig jaar ben ik gestalkt geweest door een meisje dat iemand kende die bij mij in de klas zat. Nù zit dát meisje tegen mijn andere vrienden te zeggen dat ík die ene op haar heb afgestuurd die mij stalkte terwijl het allemaal andersom was. Nù heb ik ongeveer nog 4 vrienden in RL. Van hun mag ik echt niet klagen, ze zijn er gewoon allemaal voor mij. Maar ik word nog steeds gepest. Nu heb ik ruzie met een meisje dat iedereen tegen me heeft opgezet. Behalve 3 van de 4 vrienden van me want de 4e woont in Limburg ergens in België, ver van mij want ik woon in Antwerpen. Nu zitten hun weer de schuld op mij te steken da ik hun zogezegd pest en hebben ze het zelfs tegen mijn klassenleraar en leerlingbegeleidster gezegd. Ík krijg alle schuld, hun krijgen niets. Deze pesterij kan nog heel lang duren.
    Door hun heb ik een laag zelfbeeld, durf ik niet voor mijn mening op te komen, ben ik stil, wantrouwig, heel hard op mezelf en vertrouw ik echt niemand meer.


    Pesten is een hard beest, het maakt je gewoon helemaal kapot vanbinnen.


    I'll Destroy All That You Have.

    Ok woow! Mijn tekst is like mijn halve levensverhaal ofsoo x]


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)

    dat is echt erg, maar sommige mensen die geoest woorden kan het zoo hoog oplopen dat het voor hun geen zin meer om te leven heb !! je zelfbeeld gaat naar beneden, je voelt je alleeen en koud omdat ik het gevoel had gaf er iemand wel om mij?


    Ja , dat had ik ook wel , maar het is gelukkig opgehouden toen die kinders verplaatst werden (ze pesten me vooral op de bus, en toen was er een busregeling en nu hoeven ze neit meer met mij op te stappen). Toch, ze zitten nog in mijn school :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het echt vreselijk als iemand gpest wordt.Ik zelf word niet gepest maar ik zou me wel kunnen voorstellen hoe het voelt.Het is vaak zo dat mensen wel willen helpen,Maar daar zijn ze dan weer te laf voor Like,dan worden ze zelf het pispaaltje.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Door hun heb ik een laag zelfbeeld, durf ik niet voor mijn mening op te komen, ben ik stil, wantrouwig, heel hard op mezelf en vertrouw ik echt niemand meer.



    jezus, gaa hulp zoeken !! en snel, als jij er kapot aan gaat is niet goed . maar hun zijn achterbak bezig..!!


    Some angels have no wings.

    Ik vind het leuk dat je er voor zo over kunt praten, veel mensen hebben het ook meegemaakt en je kunt je er in herkennen.
    Ik ben wel niet meer bang van mijn pester, ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien en ik heb nu genoeg zelfvertrouwen. Moest ik ze terug zien zou ik gewoon doen tegen ze, ik wil ze het plezier niet hunnen om te zien dat ze me pijn gedaan hebben. Gelijk heb je dat je, je niet tot hun niveau verlaagt


    For once I want to be the car crash.

    Wat ik het ergst vind ook zijn Meelopers
    die doen gewoon mee uit schijt om zelf gepest te worde..


    VIP - Very Important Penguin

    Door hun heb ik een laag zelfbeeld, durf ik niet voor mijn mening op te komen, ben ik stil, wantrouwig, heel hard op mezelf en vertrouw ik echt niemand meer.



    jezus, gaa hulp zoeken !! en snel, als jij er kapot aan gaat is niet goed . maar hun zijn achterbak bezig..!!


    Are you talking to me?


    I'll Destroy All That You Have.

    (...)
    Ja echt! ze zoeken die met iets anders bv een bril of ros haar ofzo

    moet nog niks met het uiterlijk te maken hebben, je ziet rap of iemand veel zelfvertrouwen/ een goed zelfbeeld heeft of niet. Ze vinden er niks aan als ze je niet kunnen kraken of klein krijgen


    For once I want to be the car crash.

    (...)

    Are you talking to me?


    als ze het tegen jou heeft , heeft ze toch gelijk!!


    VIP - Very Important Penguin

    Wat ik het ergst vind ook zijn Meelopers
    die doen gewoon mee uit schijt om zelf gepest te worde..

    Dat is gewoon zo zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en daar zo'n mensen blijven te pester maar door gaan!


    For once I want to be the car crash.

    (...)
    moet nog niks met het uiterlijk te maken hebben, je ziet rap of iemand veel zelfvertrouwen/ een goed zelfbeeld heeft of niet. Ze vinden er niks aan als ze je niet kunnen kraken of klein krijgen

    ja ook ..


    VIP - Very Important Penguin