• mensen je kent het wel pesten. ik van groep 1 tot met groep 8 gepest niet zoo een klein beetje ook. ik werd door de meiden verstoten
    - ik liep niet met de mode mee
    - ik was geen meisje meisje\
    -ik was lelijk en dik volgens hun
    daar pesten ze me mee. ik had ook 1 maar beste vriend. ik voelde me vaak alleen en huilde ook in mijn slaap. toen ik naar de eerste ging vond ik het moeilijk om vrienden te maken ik leefde in mijn eigen wereldtje waar alles vertrouwt was. ik was ook niet een meisje die met de mode mee loopt. ik was meer van de zwarte kant. uit eindelijk heb ik in de erste toch vrienden weten te maken !! ik was echt bang dat ze me weer gingen pesten !
    pesten is kansloos
    pesten is niet iets waar je trots op moet zijn
    pesten is heeft vaak meer gevolgen dan de pesters denken!!


    oke ik weet niet wie hier gepest word. of werd. maar in iedere geval ik wil mijn verhaal kwijt

    ook over een jongen bij mij in de klas hij is homo en supper lief aalleen hij word gepest maar vaak trek ik mijn bek open omdat ik weet het is niet leuk !!

    als je wil kan je zelf je verhaal wkijt over pesten een je mening ..

    dankje voor het lezen
    XXlouisa ;)


    Some angels have no wings.

    (...)


    ik ben er kapot aan gegaan ik staa ook voor het leven getekent!!


    ik dwing niemand om hulp te gaan zoeken ofzoo. het was gewoon een tip meer niet!!!

    Ik hoop dat het nu veel beter met je gaat, maar het is idd iets dat je blijft meedragen. En mensen moeten eerst zelf hulp willen want anders haalt het toch niks uit


    For once I want to be the car crash.

    (...)

    dat slaat sorry dat ik het zeg maar nergens op. dus als ik iemand gaat pesten met zoo een zelfvertrouwen als 0% dan moet dat zelf vertrouwen geven??? nouw ik zie ze dan kapot gaan
    dus, van pesten word je terker, dus zoo niet!!


    Jy snapt mij denk ik niet? Als je gepest word weetje. De meeste mensen worden sterker daarvan. Ze gaan hun meer kunne verzetten tegen andere. Snap je me nu een beetje?


    I'll Destroy All That You Have.

    jah gaat gewoon goed nu!!


    oo een voo de persoon over die zij van pesten maakt innerlijk sterker ofzoo op dat moment knapte iets in mij toen je dat zij. want ik zie er mensen kapot aan gaan
    maar sorry voor mijn preek(A)


    Some angels have no wings.

    (...)

    dat slaat sorry dat ik het zeg maar nergens op. dus als ik iemand gaat pesten met zoo een zelfvertrouwen als 0% dan moet dat zelf vertrouwen geven??? nouw ik zie ze dan kapot gaan
    dus, van pesten word je terker, dus zoo niet!!

    Ik begrijp wat je zegt en in het geval dat je hier geeft haalt het idd niks uit, integendeel.
    Ik heb altijd al redelijk in mezelf gelooft dus het heeft me op de een of andere manier "sterker" gemaakt. Ik weet dat "sterker" niet het juiste woord is maar het verandert je en niet altijd op een slechte manier. Pesten kan gewoon niet! dat is wel duidelijk er zijn genoeg andere manieren om een persoon op een die manier te veranderen dan pesten! Laat dat duidelijk zijn bitte, ga nu niet denken als je pest dat je iets goed doen, want dat doe je niet


    For once I want to be the car crash.

    Jy snapt mij denk ik niet? Als je gepest word weetje. De meeste mensen worden sterker daarvan. Ze gaan hun meer kunne verzetten tegen andere. Snap je me nu een beetje?


    ik was er nniet sterker van gewoorden. ik was bang, ik leefde in een wereld van mij zelf.jij ken er sterker van woorden maar ik niet , ik ben er kapot aan gegaan.ik durfde niks, ik was gewoon een hoopje mens waar je bAMMMM bij moest doen een stont te janken door pesten !!


    Some angels have no wings.

    Ik heb mijn verhaal dus net al verteld dacht ik :)
    ik ga het dus niet opnieuw schrijven dan heb ik een paar pagina's nodig

    jah gaat gewoon goed nu!!


    oo een voo de persoon over die zij van pesten maakt innerlijk sterker ofzoo op dat moment knapte iets in mij toen je dat zij. want ik zie er mensen kapot aan gaan
    maar sorry voor mijn preek(A)

    is niet erg, ik heb er ook mensen aan zien kapot gaan, en dat wil je echt niet van dicht meemaken! je bent gewoon machteloos want alles moet uit de persoon, die gepest wordt, zelf komen. Bij mij heeft het me op de een of andere manier "sterker" gemaakt, maar ik denk dat het meer met andere dingen dan met pesten te maken heeft. Er zijn toen veel dingen gebeurt die me "veranderd" hebben
    en jij moet niet zeggen dat je aan het preken bent zie mezelf hier bezig xD


    For once I want to be the car crash.

    echt fijn ik staa weer te janken om dei kut bassischool tijd.!


    Some angels have no wings.

    Ik heb mijn verhaal dus net al verteld dacht ik

    ik ga het dus niet opnieuw schrijven dan heb ik een paar pagina's nodig


    hoeft ook niet meid ..<3


    Some angels have no wings.

    echt fijn ik staa weer te janken om dei kut bassischool tijd.!

    Gaat het nog meis?
    ik wou dat ik je kon troosten. Het zit blijkbaar nog echt hoog bij je.


    For once I want to be the car crash.

    nee het gaat niet!!. het doet pijn als je mensen hoort zeggen oke ik word er sterker van. maar ik ben juist een persoon die er door in is gestort.
    ik was ook meer dan de helft van mijn bassissscoool tijd ziek maar ik volgde thuis les. als het julie sterker maakt oke.maar mij totaal niet.!!en het zit gewoon hoog.


    Some angels have no wings.

    Ik begrijp het. Ik was in de basisschool ook veel ziek, zelf nog in het 1ste en 2de middelbaar. En iedere situatie is anders, er zijn heel veel mensen die instorten. Er sterker door worden is ook niet om trots op te zijn, het komt er op neer dat je je afsluit van de buiten wereld. Bij mij kwam het er toch op neer dat ik me afsloot en niemand meer onmiddellijk vertrouwde. Nu gaat alles weer goed met me, ik voel me goed, ben blij met mezelf, en kan beter met mensen om gaan. Ik graak beetje bij beetje het harde schilt kwijt dat mijn ware zelf verbergt.
    Ik wou echt dat ik nu iets voor je kon doen


    For once I want to be the car crash.

    sorry, dat ik uitvloog...en jah het ligt hoog. en dat zal wel lang zoo blijven


    Some angels have no wings.

    Ik begrijp het. Ik was in de basisschool ook veel ziek, zelf nog in het 1ste en 2de middelbaar. En iedere situatie is anders, er zijn heel veel mensen die instorten. Er sterker door worden is ook niet om trots op te zijn, het komt er op neer dat je je afsluit van de buiten wereld. Bij mij kwam het er toch op neer dat ik me afsloot en niemand meer onmiddellijk vertrouwde. Nu gaat alles weer goed met me, ik voel me goed, ben blij met mezelf, en kan beter met mensen om gaan. Ik graak beetje bij beetje het harde schilt kwijt dat mijn ware zelf verbergt.

    Ik wou echt dat ik nu iets voor je kon doen



    ik zal het egen je zeggen als er wat is .. <3


    Some angels have no wings.

    Mss kun je alles een keer opschrijven en eventueel een sa er maken of in een serie gebruiken. Ik heb dat ook gedaan over de dood van mijn nonkel en opa. Ik heb het alleen opgeschreven, ik heb er ook bij gehuild sommige momenten kon ik niet meer schrijven en er staan tranen op de bladen.


    For once I want to be the car crash.