• Oké, hoe kan een persoon afvallen zonder minimaal te gaan eten en meer te gaan sporten?
    Men mag namelijk niet sporten en men kan niet leven zonder een normale hoeveelheid eten want dan valt men binnen de kortste keren flauw vanwege mens te lage bloedsuikerspiegel.
    Men moet namelijk afvallen =='
    Help men!


    Bored.

    (...)
    Ik heb het over 'men'. Niet over mij :Y)


    ooh xD
    wat ben ik tog weer dom XD
    srry xD
    nou ''men'' moet gen sporten
    niet vele snoepen
    en goed gezond blijven eten ^^

    Dat kan heel makkelijk; light producten kopen, minder snoepen, geen saus op je eten, vlees grillen inplaats van het te laten sudderen in de jus.

    Ja, en als ik dat allemaal doe val ik flauw en eindig ik in het ziekenhuis ><


    Bored.

    (...)
    Ja, en als ik dat allemaal doe val ik flauw en eindig ik in het ziekenhuis ><
    je kan ook kiezen =.=

    (...)je kan ook kiezen =.=

    Oh ja. Nog niet aan gedacht. Sorry, let's blame de vakantie!


    Bored.

    oh hou je mond jij
    en water drinken helpt echt niet hoor :')

    als je echt wil afvallen zonder sport moet je gewoon niet eten, mja dats anna en niet goed.

    of ziek worden

    Ik ben al eens afgevallen zonder te sporten enzo. ;dd


    None but ourselves can free our minds.

    oh hou je mond jij
    en water drinken helpt echt niet hoor :')

    als je echt wil afvallen zonder sport moet je gewoon niet eten, mja dats anna en niet goed.

    of ziek worden

    Dan doe ik dat wel. Ziek ben ik al, dus dan is het gewoon niet eten?


    Bored.

    Uhhm
    fitnessen
    of ga naar zo een mens
    dieetiste (weet niet of het just gesgreve is)
    die zal u wel helpe
    jha ik wil ook afvalle maar ik heb ondernomen om te gan fitnessen , maar ben nog altij niet gweest


    Gilles (ll)

    Uhhm
    fitnessen
    of ga naar zo een mens
    dieetiste (weet niet of het just gesgreve is)
    die zal u wel helpe
    jha ik wil ook afvalle maar ik heb ondernomen om te gan fitnessen , maar ben nog altij niet gweest

    Whaha, dat schiet dan ook niet echt op. Maar sport is ook gewoon k*t =='


    Bored.

    Veel mensen denken, dat als ze gaan letten op calorieen, en minder ' calorieen' binnen krijgen, ze afvallen.
    Terwijl dat heel vaak het tegenovergestelde effect heeft. Je stofwisseling werkt trager, en dus hou je meer vocht/vet/voedings-watdanook vast, omdat daar je lichaam op langertermijn van gaat leven.

    -

    Je hoeft niet perse te sporten. Neem de trap ipv. de lift. En als je b.v op school je boeken uit je kluisje gaat halen, neem een omweg.
    Ga debiel dansen met een vriendin voor de spiegel,
    Wii-en (als je een wii hebt naturlich ^^)

    werkt al heel wat beter, als je sport moet je namelijk 2 tot 4 keer sporten, 1 keer in de week heeft geen zin.

    Let op verzadigd en onverzadigde vetten. (:
    (b.v. een oliebol is qua vet, beter dan een donkere boterham met kaas, wat overigens niet betekend dat je s'ochtends beter oliebollen kunt eten ^^ (SO DON'T)

    -

    Ideale snoepvervangers, is fruit!
    Ook al is het wat duurder, en is het te veel werk om bv een appel te schillen,
    fruitdrankjes zijn ook ideaal.

    -

    Dieet, is niet altijd de juiste mogelijkheid.
    Gewoon minder tot niet snoepen, en veel water drinken!

    -

    Daarbij helpt het ook als je niet veel lekkers in huis hebt x)

    -

    KLEINE porties.
    sure, uitgebreid ontbijten is belangrijk,
    maar dan alleen s'Middags je weer vol proppen, en s'Avonds?
    Tussendoor veel chips, en andere zooi (jummie xD ),

    Je kan beter je porties verdelen.
    Zoals op school, om twee lesuren een koek, inplaats van gelijk alle twee, (ligt eraan hoeveel er in een pakje zitten )

    naja je snapt wat ik bedoel ^^

    Pfffffffffffff. ik voel me Dr. Phil.

    x) anything else?

    DAMN IT! - zo lang O___o


    xD

    dat kan ook van de stress zijn,dat had mijn tante ook toen mijn oom overleden was..3 jaar lang!:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uhhm
    fitnessen
    of ga naar zo een mens
    dieetiste (weet niet of het just gesgreve is)
    die zal u wel helpe
    jha ik wil ook afvalle maar ik heb ondernomen om te gan fitnessen , maar ben nog altij niet gweest


    Fitnessen val je niet van af.
    Meestal blijf je opgewicht. - spieraanmaak hea?
    + Je lichaam is steviger, wat soms zelfs 'zwaarder' betekend.

    Ik ben ook naar een dietiste gegaan, vroeger, maar dat was om juist te gaan eten.

    en nu ben ik dik ^^ stomwijf.

    Bij mij helpt het in iedergeval niet, en bij een vriendin ook niet, en bij mijn nicht ook niet. Dus tja, maar dat verschilt.

    so.

    sonja bakker .. ze helpt wel.. je kan het ook een klein beetje aanpassen een gewoon
    iedere een half uurtje bewegen 2 stukt fruit eten
    groenten.. een niet snoepen!! jah suntana ofzoo ofzoo iets maar niet zoet zoet.
    en gewoon per dag 2 liter water drinken een je zelf niet verhongeren!!!!


    Some angels have no wings.

    Nou, jeweetwel dat ze zeiken dat je moet ontbijten want als je dat niet doet dan verdik je wel dat is bull. Ik ontbijt niet en ik middagmaal bijna niet, ik avondeet ook bijna niet maar ik snoep wel tamelijk vaak en toch vermager ik. Dus als men wil vermageren moet die gewoon minder gaan eten want als je meteen stopt met eten en dan eet je bv. een koek dan komt die veel zwaarder aan.