• Oké, hoe kan een persoon afvallen zonder minimaal te gaan eten en meer te gaan sporten?
    Men mag namelijk niet sporten en men kan niet leven zonder een normale hoeveelheid eten want dan valt men binnen de kortste keren flauw vanwege mens te lage bloedsuikerspiegel.
    Men moet namelijk afvallen =='
    Help men!


    Bored.

    Wat ook leuk is om te weten is dat je 's ochtends op de weegschaal moet gaan staan, dan weeg je minder dan 's avonds, ik weet niet of het al gezegd was, heb het topic maar half gelezen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)

    Alles hangt af van je BMI, dat zegt of je gewicht teveel hebt, te weinig of gwn goed.
    Die wordt berekend door je leeftijd, gewicht, grootte ofzo.
    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html


    Wtf ik kom er net achter dat ik te licht ben. Pff zal wel.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Wtf ik kom er net achter dat ik te licht ben. Pff zal wel.

    Ik vind persoonlijk 38 ook wel wat weinig, ik ben net een paar cm groter dan jou en ik zit altijd rond de 55kg. Maar je BMI zegt dat je ondergewicht hebt, ik vind dat je daar dan ook iets moet doen, ik bedoel dan niet keiveel zitten snoepen ofzo, maar iig 7 kg ofzo erbij door nog steeds gezond te eten e.d.
    Maar zoiets is je eigen keuze.

    Nog een tip: ongeveer na 7 uur 's avonds niet meer eten. Heeft ook te maken met je stofwisseling en spijsvertering ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je moet het gewoon niet doen .o. En zoals Fragile zei gaat het nou over jou of over men ^^ want jij bent dun genoeg (naar je BMI) dus ik vind dit grote onzin :Y)


    Get back motherfuckerz'

    ik heb wel een goed gewicht voor m'n lengt enz. maar ik heb echt een buikje |:
    weet iemand hoe ik dáár vanaf kom. want niks lukt ><''


    Protège moi de mes désirs.