• Oké, hoe kan een persoon afvallen zonder minimaal te gaan eten en meer te gaan sporten?
    Men mag namelijk niet sporten en men kan niet leven zonder een normale hoeveelheid eten want dan valt men binnen de kortste keren flauw vanwege mens te lage bloedsuikerspiegel.
    Men moet namelijk afvallen =='
    Help men!


    Bored.

    Germ, dus écht niemand weet dat? Gefreakt.

    Ik ga jou proberen te helpen! :Y)
    Okee, hier komt het: Vooral veel (water) drinken, blijven sporten, en het belangrijkste: Blijf vooral goed eten! Nee, niet patat, pizza en al dat andere vettigheid. Maar gezond eten. Eet ook regelmatig. 3 keer op de dag. En geen tussendoortjes die ongezond zijn, zoals taart ofzo, maar bijv. ontbijtkoek of wat fruit. Max. 2 tussendoortjes per dag. Als je dit volhoudt, zul je zien dat je het beste afvalt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Ik in een half jaar bijna 20 kg. Zonder er ook maar iets voor te doen. Ik weeg nu nog maar 60 kg. En ik ben 1.76 =='

    Is dat wel gezond o_o Je hoort ook wel van mensen die eerst heel veel afvallen en dan heel ziek worden, als in een symptoom van de ziekte, niet ziek van het afvallen.. [/je bent er neem ik aan mee naar een dokter gegaan.. ?]


    Mew <3

    veel water drinken en niet snoepen, minder vet eten.

    (...)
    Is dat wel gezond o_o Je hoort ook wel van mensen die eerst heel veel afvallen en dan heel ziek worden, als in een symptoom van de ziekte, niet ziek van het afvallen.. [/je bent er neem ik aan mee naar een dokter gegaan.. ?]

    Ik ben ook ziek. Nogal erg. Alleen weten ze nog steeds niet wat het precies is.


    Bored.

    Ik van vanzelf af tijdens Kertmis enz. Kei raar, en tijdens de gewone tijd van het jaar kom ik bij xD

    ik ook xD
    maar kom sinds vorig jaar niet meer bij


    For once I want to be the car crash.

    Veel water drinken en proberen minder te snoepen , Meer groenten en fruit ?. x]


    A. ikmisje.

    Gnagna.


    Life is hard and then we die

    Wii-fit x'D


    a figment of your imagination

    Voor je eten een glas water naar binnen werken, vult je wat meer op, en water maakt bovendien je lichaam van binnen ook schoon. =P
    En ipv. frisdranken ook water. En zeker geen cola of iets. ;) Niet snoepen, maar dat was ook al vermeld =P.

    't Werkt ook in plaats van 3, wat grotere maaltijden, juist 6 kleine maaltijden op een dag te eten. Dan hou je je maag bezig, ben je meer verzadigd, en je eet dan gewoon iets gezonds in plaats van weer eens een koek of iets. ;)

    Ik had paar jaar terug een operatie in mijn mond gehad en toen kon ik anderhalve week neit meer kauwen want dat deed ongelofelijk veel pijn en er zaten draadjes in mijn mond x]
    Ik moest toen dingen eten die zo goed als vloeibaar zijn en geen frisdrank drinken, keiveel groentensoepjes gemixt, yogurt e.d. gegeten en enkel water gedronken. Ik verschoot toen ik opeens op de weegschaal stond. x]
    Ik vond het ook op een dag eens nodig dat ik meer water moest drinken. Ik viel er ook wat vanaf, maar dat duurde neit lang.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben maar 1m65 en weeg 38 kg. Ik krijg vaak te horen dat het niet normaal is voor mijn leeftijd, maar ik geloof er niets van.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik ben maar 1m65 en weeg 38 kg. Ik krijg vaak te horen dat het niet normaal is voor mijn leeftijd, maar ik geloof er niets van.


    Alles hangt af van je BMI, dat zegt of je gewicht teveel hebt, te weinig of gwn goed.
    Die wordt berekend door je leeftijd, gewicht, grootte ofzo.
    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Losing weight?
    Koop Wii Fit xD
    Je zult zien de Kilo's vliegen eraf x]
    x


    Your Butt is Mine!

    Sonja Bakkeren? I dunno nooit geprobeerd af te vallen.


    BAM!

    gaat t nou om jezelf of om 'men', want je zegt ook ''als ik dat doe'' en ''dan moet ik dat gaan doen''? *snapt het nietmeer*