• Oké, hoe kan een persoon afvallen zonder minimaal te gaan eten en meer te gaan sporten?
    Men mag namelijk niet sporten en men kan niet leven zonder een normale hoeveelheid eten want dan valt men binnen de kortste keren flauw vanwege mens te lage bloedsuikerspiegel.
    Men moet namelijk afvallen =='
    Help men!


    Bored.

    Naar het schijnt goed ontbijten (ja hier komt dat ontbijt weer...)
    Dan zou ook je zin naar zoetigheden verminderen, waardoor je sowieso al minder snoept, en dus waarschijnlijk wat afvalt ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ontbijt niet, eet zo min mogelijk s'avonds mee,
    maar ben snoepverslaafd :3.

    Ik lust geen groentes, lust geen 'warm' eten (s'avonds yeknow ^^ )

    Vermageren is slecht. En niet eten ook, als je dan een keer iets eet, ook al is het een halve pizza (voorbeeld ^^ ) ; dan komt het 2 keer zo hard, en al je gelijk terug, want het heeft geen effect gehad, en je lichaam slaat daarne gelijk (dus die die pizza) op (:


    Sonja Bakker helpt niet ^^
    Zit tussen je oren.
    Mensen proberen alleen maar geld er mee aan te smeren. Wat zij schrijft, is al tig jaren duidelijk, alleen brengt zij het anders ^^

    Ja, inderdaad. Sonja Bakker helpt heel even en als je er dan mee stopt heb je alles er zo weer aan.
    SAS!


    Bored.

    Gezond eten. 2 stuks fruit per dag. Weinig snoepen en gewoon goed bewegen, dat hoeft nog niet eens sporten te zijn.


    Think before you act.

    -

    hoe veel werk het ook is,
    en hoe niet leuk het ook is,
    en hoe saaaaaaaaaaaaaai het ook is,

    maak een lijst,

    met allllll het drinken, eten en alles wat je tussendoor wel eens eet.

    schrijf het op,

    ga op basis van bv.

    vetgehalte,
    suikergehalte,

    na, hoeveel alles bevat.

    en schrap wat te veel is. (:

    zo hou je over wat je kan blijven eten, en iets niet, tot minder.

    OFFFFFFf.

    maak een lijst met dingen die je in huis kan halen, die ook lekker kunnen zijn.

    ik heb bv. een zonnebloempit verslaving :3 ze zijn vies, maar verslavend xD en gezond : D
    +

    ik eet liever eierkoeken tussendoor, dan een chocoladekoek x).

    maar ja,

    dan ga ik met mijn beste vriendin naar de winkel, en roven we de winkel leeg met ons lijstje xD

    -

    nu klinkt het of ik dagelijks bezig ben met wat ik eet, maar dat is niet zo ^^

    ik ben alleen bewust dat het ook anders kan xD

    nu alleen nog doen xD

    x

    HAHA LAURE XD.
    - we hebben een expert onder ons. -


    I recycle my thoughts.

    Gezond eten, de juiste hoeveelheden en 5 keer per dag, en dan nog sporten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ehm, goed ontbijten, geen tussendoortjes en veel water drinken??:9~:Y)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik in een half jaar bijna 20 kg. Zonder er ook maar iets voor te doen. Ik weeg nu nog maar 60 kg. En ik ben 1.76 =='

    Ik val ook alleen maar af zonder er wat voor te doen. Ik val in een halfjaar 15 kilo af & ik eet nog steeds gewoon normaal & nog steeds val ik af. Volgens de dokter heeft dat iets te maken met een te hoge stofwisseling in een korte tijd.
    Maar, wie wil er dan afvallen ? Die info kun je toch gewoon op het I-net vinden. Wat plaats je toch zinvolle topics, hun.


    Elegance is refusal.

    (...)
    Ik val ook alleen maar af zonder er wat voor te doen. Ik val in een halfjaar 15 kilo af & ik eet nog steeds gewoon normaal & nog steeds val ik af. Volgens de dokter heeft dat iets te maken met een te hoge stofwisseling in een korte tijd.
    Maar, wie wil er dan afvallen ? Die info kun je toch gewoon op het I-net vinden. Wat plaats je toch zinvolle topics, hun.

    Zit jij door mijn topic geschiedenis te gaan, kutje?


    Bored.

    snoep laten staan. normale porties avondeten? light producten? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Veel water.
    En inplaats van 3 keer te eten, 6 keer. Maar het moeten dan wel kleine maaltijden zijn.
    Dat is goed voor je metabolisme wat de verbranding versnelt. http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Good question. Andere soort eten nemen, meer light.
    Kerstkilo's


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon gezond verstand hebben en ophouden met die onzin..


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je gezond eet, bedoel je? Het is bewezen, dat als je altijd slechte eetgewoontes hebt gehad, en daardoor dik bent geworden, dan kan je afvallen door alleen maar te eten wat de mens normaal nodig heeft. Dat is dus voor de vrouwen 2000 Kcal & voor de man 2500 Kcal. Oké, dat is Dascha dan weer. Niet op letten, Mariko. Ik weet niet of je het zo bedoelde, maargoed, ik ben in een lul-bui. Het is té stil hier?