• Ik ben nog nooit naa een Concert geweest en ga Zaterdag Naar Tokio Hotel. Leuk allemaal, maar wat kna je het beste meenemen? :$

    -xx- Juul


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bellenblaas (Goed verstoppen) Eten en drinken voor onderweg. (Drinken mag je niet mee naar binnen nemen, eten wel) Een vlaggetje van NL, en wat wat dingetjes?

    nouja ik heb er niks op aan te vullen maar wat ook handig zou zijn is een handdoek want als ze handdoeken het publiek in gooien is het d ebedoeling dat wij dus ook teruggooien en als je een beetje slim bent schrijf je er wat leuks op ofzo :P

    ik ben ook nog nooit naar een concert geweest:$ maar mensen hadden het over een of andere muntjes waarmee je iets in goffertpark kunt kopen.. kun je die muntjes daar ook gewoon halen of hoe kom je daar aan?


    Je moet worden wie je bent.

    ik zou het niet weten
    mar mag je lolly's meenemen???
    heb beetje een verslaving:$


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whaa, ik neem mss een Belleblaas mee xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    belleblaas en een witte handdoek. verder geld, voor evt iets wat ze daar verkopen van Tour spullen en voor drinken daar.

    Uhmm een bellenblaas :P

    Meer weet ik ook niet njah dat vlaggetje, maar weet er soms iemand of ALLE fanactie's nu doorgaan?

    Die van de bellenblaas, de handdoek en het vlaggetje??

    En waar kan je die vlaggetjes kopen?

    Xxx

    Ik ben ook nog nooit geweest.
    Dus ik lees dit maar even door xD
    Handig om te weten..

    xx

    Waarom zou je zoveel allemaal meenemen? Ik ga dan ook zaterdag, maar neem echt niet zoveel mee hoor. Alleen wat eten en drinken dan.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote