• Ik zat net ff na te denken (jah ik denk ook wel eens na jah) en kwam er acher dat we ooit te oud worden voor quizlet, i mean zie je jezelf al in de 40 en achter de pc zitten op quizlet, ik niet.. maar het lijkt me comisch x]

    dus ooit stoppen we allemaal wel met quizelt i think..

    UPDATE:

    als we 80 zijn, zijn we nog steeds op quizlet :Y) <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?

    Sórry? Oké, ikzelf ken Barbara niet, maar iemand van écht 36 jaar oud verwijst niet gelijk naar een pedofiel, echt niet. Dit kan je niet maken, sorry hoor, maar ga niet gelijk conclusies trekken.
    Er zitten toch ook mensen van 40 ofzo op hyves? Wat heb je daar over te zeggen?


    -

    Uuuh, ja, dus? :"D


    Mew <3

    (...)
    Sórry? Oké, ikzelf ken Barbara niet, maar iemand van écht 36 jaar oud verwijst niet gelijk naar een pedofiel, echt niet. Dit kan je niet maken, sorry hoor, maar ga niet gelijk conclusies trekken.
    Er zitten toch ook mensen van 40 ofzo op hyves? Wat heb je daar over te zeggen?


    Dit is een kindersite. Denk eens even na, er zijn hier zoveel mensen die zich voordoen als andere. Waarom is het dan niet mogelijk dat Barbara dat ook doet? Je kan nooit zeker zijn dat ze geen pedofiel is. En ik zeg ook niet dat ze het zeker is, ik zeg gewoon dat dat is wat ik denk. En, oh ja? Dit kan ik niet maken? Te laat. Dat heb ik net gedaan.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Dit is een kindersite. Denk eens even na, er zijn hier zoveel mensen die zich voordoen als andere. Waarom is het dan niet mogelijk dat Barbara dat ook doet? Je kan nooit zeker zijn dat ze geen pedofiel is. En ik zeg ook niet dat ze het zeker is, ik zeg gewoon dat dat is wat ik denk. En, oh ja? Dit kan ik niet maken? Te laat. Dat heb ik net gedaan.

    Waarom zou een volwassen iemand hier niet achter kunnen zitten? Misschien in jouw ogen alleen als een pedofiel. Maar dat gaat wel erg ver. Ze heeft een dochter die er eerst opzat. Ja,ze heeft een dochter. 2 zelfs. Ik vind dat je niet zomaar mag oordelen of wat dan ook. Je kent haar niet.


    Music is the new sex

    maak hier geen persoons-gericht haatopic van! Iedereen heeft het recht op Quizlet te zitten mits hij/zij zich aan de regels houd daarmee ook barbara.


    BAM!

    Hmm, Ik blijf tot mijn 18de en dan ben ik weg =') Nog 1jaar en 3 maandjes te gaan.Het afscheid zal moeilijk worden x'D

    (...)
    Waarom zou een volwassen iemand hier niet achter kunnen zitten? Misschien in jouw ogen alleen als een pedofiel. Maar dat gaat wel erg ver. Ze heeft een dochter die er eerst opzat. Ja,ze heeft een dochter. 2 zelfs. Ik vind dat je niet zomaar mag oordelen of wat dan ook. Je kent haar niet.


    Ik heb veel meegemaakt met pedofielen. Vergeef het me als ik wat achterdochtig doe.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.