• kun je je haar ook op een of andere manier zonder verven lichter krijgen ? want ik heb lichtblond haar maar wil het zeg maar platina/witblond en ik mag het niet verven.. dus wie weet er een manier ? xD [/en ja ik weet dat dit heel dom klinkt dus xD]


    We can only learn to love by loving.

    (...)Zowat niks x.x Maar wel een beetje. ;'D


    achja het valt te proberen xD


    We can only learn to love by loving.

    daarom :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bleken, of je haar gaan citroeneren :'D

    Bleken, of je haar gaan citroeneren :'D


    CITROENEER DE WERELD! xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    CITROENEER DE WERELD! xD
    Nee! Dan krijgt beatrix oranje haar

    (...)

    CITROENEER DE WERELD! xD


    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :'P

    (...)Nee! Dan krijgt beatrix oranje haar


    whaha cool xD


    We can only learn to love by loving.

    Citroen sap erin smeren en in de zomer veel in de zon gaan daar word je haar sowieso lichter van! Of bleken.


    CupCake__<3

    Citroen sap erin smeren en in de zomer veel in de zon gaan daar word je haar sowieso lichter van! Of bleken.


    nou tell me xD hoe bleek je je haar xP ik ben dom en wil niet nr mijn kapper [/koppigheid]


    We can only learn to love by loving.

    Maar je moet wel uitkijken dat het niet groen uitslaat(of was dat met gloor?)

    Dat gebeurt alleen als je veel in chloor zwemt.
    [/Heeft ervaring]

    (...)

    nou tell me xD hoe bleek je je haar xP ik ben dom en wil niet nr mijn kapper [/koppigheid]

    Met waterstofperoxide :Y) Alleen kun je daar niet zomaar aankomen. Het zit in haarverf voor blonde haren. Maar jij mag het niet verven. Gelukkig is het technisch gezien geen verven, maar bleken.

    (...)
    Met waterstofperoxide :Y) Alleen kun je daar niet zomaar aankomen. Het zit in haarverf voor blonde haren. Maar jij mag het niet verven. Gelukkig is het technisch gezien geen verven, maar bleken.


    jij bent.. slimm xd ik ga nr mijn ma en dan seggen ;; ik wil mijn haar bleken. en dan zegt ze nee.. en dan zeg ik het is niet verven en dat mocht alleen niet dus xd


    We can only learn to love by loving.

    euhm het kan ook met shampoo waar camille in zit ofz iets die leerkracht die haarzorg aan me geeft heeft da gezegt xD
    mja veel geluk met je citroene xD

    xx

    euhm het kan ook met shampoo waar camille in zit ofz iets die leerkracht die haarzorg aan me geeft heeft da gezegt xD
    mja veel geluk met je citroene xD

    xx


    camille xP
    dastog een plant ?

    en dankje xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jij bent.. slimm xd ik ga nr mijn ma en dan seggen ;; ik wil mijn haar bleken. en dan zegt ze nee.. en dan zeg ik het is niet verven en dat mocht alleen niet dus xd

    Idd. Zo af en toe heb ik wel mijn slimme momenten. Denk ik.