• kun je je haar ook op een of andere manier zonder verven lichter krijgen ? want ik heb lichtblond haar maar wil het zeg maar platina/witblond en ik mag het niet verven.. dus wie weet er een manier ? xD [/en ja ik weet dat dit heel dom klinkt dus xD]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    camille xP
    dastog een plant ?

    en dankje xD

    Camille is een plant. Ik blij dat ik Camilla heet ><

    (...)
    Idd. Zo af en toe heb ik wel mijn slimme momenten. Denk ik.


    whaha xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Camille is een plant. Ik blij dat ik Camilla heet ><

    Hee xD
    ik ken ook iemand die ook so heet xP


    We can only learn to love by loving.

    Lastig in deze tijd van het jaar, maar heel veel in de zon liggen x'D. Ook kan laten bleken helpen, of Citroensap ofzo. Succes!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Camille is een plant. Ik blij dat ik Camilla heet ><
    Ik ken iemand die Camiela heet
    en nu gaat mevrouw van oranje weer on-topic

    Maar bleken moet je toch een paar keer achter elkaar doen ofzo? Want de eerste keer kan het toch oranje uitslaan?

    Maar bleken moet je toch een paar keer achter elkaar doen ofzo? Want de eerste keer kan het toch oranje uitslaan?

    Whaha, als je van een donkere kleur naar een lichte gaat wel. Zij is al blond, dus dat zal geen probleem zijn. Ik moet mijn haar vrijdag ook nog een keer bleken om het witblond te krijgen.

    Nicol, is het opgelost? dank kan ik hem sluiten ;]


    when words fail, music speaks.

    Nicol, is het opgelost? dank kan ik hem sluiten ;]

    Waarom zou je hem sluiten? =='

    (...)
    Waarom zou je hem sluiten? =='

    ehm.. omdat het probleem opgelost is lijkt me?


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ehm.. omdat het probleem opgelost is lijkt me?

    Dan verdwijnen topics vanzelf naar de achtergrond, toch?

    (...)
    Dan verdwijnen topics vanzelf naar de achtergrond, toch?

    jamaar als iemand dan later dit ding ziet en denkt, hm.. ik weet het antwoord en gaat reageren en als dit topic al een maand niet meer op is gereageerd dan krijgt hij een waarschuwing. dus ik het handig dat we hem sluiten voor iedereen


    when words fail, music speaks.

    (...)
    jamaar als iemand dan later dit ding ziet en denkt, hm.. ik weet het antwoord en gaat reageren en als dit topic al een maand niet meer op is gereageerd dan krijgt hij een waarschuwing. dus ik het handig dat we hem sluiten voor iedereen

    Dan krijgt die persoon geen waarschuwing. Tenzij het een nutteloze toevoeging is. Anders is een waarschuwing nergens voor nodig.
    Daarbij hebben we toch zo'n waarschuwing tegenwoordig? Zo'n ding van 'Op dit topic is al ... dagen niet meer gereageert. Denk goed na of je reactie wel nodig is voor je hem plaatst.'
    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een mod een waarschuwing geeft voor zoiets.

    (...)
    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een mod een waarschuwing geeft voor zoiets.


    Dat komt, omdat het- volgens mij- nog maar net is ingedient.

    In de zon zitten ?! x)


    A. ikmisje.