• Devin is 16 jaar. Op het nieuwjaars feest van Jane een goede vriendin van haar moeder ontmoet ze 'per ongeluk' de 18 jarige Nicolas. Ze ontmoette elkaar per ongeluk door dat ze op het podium worden getrokken en samen moetten zingen. Als het feest af is gelopen zullen ze elkaar nooit meer zien. Teminste denken ze. Nicolas verhuist naar de plaats waar Devin woont. Devin is niet erg populair op school ze is heel slim en zit in het scheikunde team. Als Nicolas op school komt vallen alle meisjes voor hem maar hij is verlieft op Devin als ie haar ziet kan hij zijn ogen niet geloven. Dan doen ze samen mee aan zang audities voor een musical. De vrienden van Nicolas komen er achter Nicolas de voetbal held van het school team zingt? Dat kan niet ze halen hem over om de audities te laten zakken en Devin haar hart te breken. Nicolas zal voor de rest vanzijn leven met een schuld gevoel lopen of zal die het goed durven te maken en samen noh auditie te doen?

    Goed/Slecht idee?
    Titel?
    Leuke/Lelijke namen?
    Doen/Niet doen?

    Naja dan word dit hem dus niet slotje dan maar .


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goed
    ehm.. kom ik op terug ;D
    leuke namen ;D
    wel doen ^^


    when words fail, music speaks.

    lijkt op high school musical als je het mij vraagt...(A)


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    lijkt op high school musical als je het mij vraagt...(A)

    het idee misschien, maar als ze begint te schrijven kan het verhaal anders worden


    when words fail, music speaks.

    lijkt op high school musical als je het mij vraagt...(A)
    Dat haat ik zo n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lijkt op high school musical als je het mij vraagt...(A)

    dat vin ik ook een beeetje...

    Goed/Slecht idee?

    Titel?
    - Would he broke her heart?
    - What would he chose? Love or Populairity?

    Leuke/Lelijke namen?

    Doen/Niet doen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Goed/Slecht idee? Wel goed, alleen het is bijna hetzelfde als high school musical

    Titel? -

    Leuke/Lelijke namen? Devin ik vind ik niet zo.. :$

    Doen/Niet doen? Doen ;p


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jij highschool trut xD

    maar het is goed

    en de titel is ;; weetkveel

    en de namen sijn leuk want in Nicolas sit mijn naam

    en je moet doen


    We can only learn to love by loving.