• Ik heb een nieuwe stand alone geschreven en ik zou het leuk vinden als ik reacties erop krijg.
    Klein stukje;

    Huilend kniel ik neer. Mijn hoofd leg ik op jou borstkas. Mijn tranen vallen op je borst. Mijn hoop groeit. Misschien zullen mijn tranen je tot leven wekken. Maar ik weet dat dit niet het geval zal zijn.

    Link; http://www.quizlet.nl/quiz/260278/sa-vaarwel-zeggen-bestaat-niet/

    "Vaarwel zeggen bestaat niet" doet me denken aan "Afschijd nemen bestaat niet" van clouseau.
    super mooi nummer ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    "Vaarwel zeggen bestaat niet" doet me denken aan "Afscheid nemen bestaat niet" van clouseau.
    super mooi nummer ^^

    Bedoel je niet dat liedje an Marco Borsato?

    Hunny.
    Ik kom even zeggen dat ik hem p.r.a.c.h.t.i.g vond serieus. En zoals ik al in mijn reactie zei: Als je een nieuwe SA hebt geschreven, je mag het bij mij áltijd komen melden, ik zou hem met plezier doen ^-^
    xoxo'

    Hunny.
    Ik kom even zeggen dat ik hem p.r.a.c.h.t.i.g vond serieus. En zoals ik al in mijn reactie zei: Als je een nieuwe SA hebt geschreven, je mag het bij mij áltijd komen melden, ik zou hem met plezier doen ^-^
    xoxo'

    Dankje. =D

    Deze stand alone is meer dan prachtig. ^-^


    Innocence.

    Hij is prachtig. Ik kreeg er zelfs rillingen vn toen ik het las.


    A. ikmisje.

    Ik zou hem graag voor je maken maar ik kan echt niet tegen dingen over afscheid. srry. [Á]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb hem daarnet ook gemaakt. Ik vond hem ook echt mooi geschreven.


    Tanya is de beste.