• Hah ik wist even niet waar ik deze topic moest plaatsen dus hij kan even goed verkeerd staan.

    Ik zou graag mijn kindjes Lacey of Haley of Yumi(of iets anders Japans) noemen als ze een meisje zou zijn, of Jay indien het een jongen was.
    En ja Haley is juist geschreven want ik heb deze naam niet van Hayley van Paramore.
    Natuurlijk hangt dit ook wel af wat je man of vrouw in kwestie zou willen, dus alles kan nog veranden (:

    Nu is de vraag hoe zou jij je kindjes willen noemen?


    Our thoughts you can't decode...

    (...)Of de rommelmarkt
    dan weten de mensen direct hoe je er over nadenkt x'D

    OMG X'] Idd *plat*


    Crack a bottle

    Ik heb een tijdje geleden beslist dat ik mijn kindje Máriko ga noemen, of het nu on jongen of een meisje is. :Y)

    Whaha, jij wel, ja. Doe mij dan toch maar Nora, Anna of Cristine.


    Bored.

    Ik denk daar eigelijk ng niet aan, dus ik zou het niet weten ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Whaha, jij wel, ja. Doe mij dan toch maar Nora, Anna of Cristine.
    Ik vind Máriko ook echt mooi, jmmr dat je je eigen naam niet graag hoort


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Ik vind Máriko ook echt mooi, jmmr dat je je eigen naam niet graag hoort

    Ik denk dat bijna niemand zijn eigen naam mooi vind omdat je het je hele leven al aanhoort en dan raak je er zo aan gewent ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Ik denk dat bijna niemand zijn eigen naam mooi vind omdat je het je hele leven al aanhoort en dan raak je er zo aan gewent ^^
    Okey Nana(waag het je niet om Naana te lezen, je zegt het kort!) is nu ook niet echt wowie, maar ik zou mijn naam echt niet veranderen, ik hou nu eenmaal van namen die je niet veel hoort


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jongen ; jake

    meisje; destiny


    I see sunset in your eyes

    (...)Ik vind Máriko ook echt mooi, jmmr dat je je eigen naam niet graag hoort

    Ik heb er mee leren leven. Ik vind mijn naam nu niet meer zo vreselijk als eerder. Maar het probleem is; iedereen spreekt het verkeerd uit.


    Bored.

    Euhmm..

    Meisje; Luna Of Brooke
    Jongen; Alex of kyan


    A. ikmisje.

    Uhmm. I dont knowxD

    (...)
    Ik heb er mee leren leven. Ik vind mijn naam nu niet meer zo vreselijk als eerder. Maar het probleem is; iedereen spreekt het verkeerd uit.

    Ik spreek het volgens mij ook verkeerd uit. Ik twijfel altijd tussen;
    Maarikoo
    Maarieko

    (...)
    Ik heb er mee leren leven. Ik vind mijn naam nu niet meer zo vreselijk als eerder. Maar het probleem is; iedereen spreekt het verkeerd uit.
    ik zou het Marieko uitspreken (met korte a)
    geen idee hoe het moet...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meisje: Esther
    Jongen: Robin,,

    100% zeker !! :)


    --

    (...)ik zou het Marieko uitspreken (met korte a)
    geen idee hoe het moet...

    Volgens mij is het met aa.
    Hmm, even Máriko erbij roepen. :Y)

    (...)ik zou het Marieko uitspreken (met korte a)
    geen idee hoe het moet...

    Zie je? Jij spreekt het ook verkeerd uit.
    Je spreekt het uit als; Maariekoo.
    Met allemaal lange klanken. Juist om te voorkomen dat mensen het verkeerd uitspreken zet ik er een accent op ><


    Bored.