• ik heb een idee voor een nieuwe serie...maar weet niet of die goed is enzo..dus ik dacht laat ik meningen vragen...

    mijn idee...(het verhaal):Dit verhaal gaat over een meisje Sarah, ze zit in de 3e en wordt al vanaf de 1e klas gepest. Waarom weet ze niet. Leraren doen niets. Haar ouders ook niet. Die geloven haar niet en denken dat ze liegt. In de 2e klas begon ze een dagboek. Daar schreef en schrijft ze alles op wat ze meemaakt en meemaakte, de goede en slechte dingen. Maar wat gebeurd er als ze iemand ontdekt die met hetzelfde probleem zit en haar dagboek gestolen wordt?

    Is hij origineel?
    Is het een leuk verhaal?
    Is 'Dear Diary' een leuke en passende titel?
    Zou ik het met ToHo doen of niet?

    tnx!(flower)
    xx

    naja...dan niet...

    niet heel erg origineel
    het idee is standaard maar als je het leuk uitwerkt dan moet het goed komen ;)
    ja
    zal het niet doen...

    veel succes ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    niet heel erg origineel
    het idee is standaard maar als je het leuk uitwerkt dan moet het goed komen ;)
    ja
    zal het niet doen...

    veel succes ;)

    dankje....;)

    als het eerste deel er is zal ik hem wel voor je maken ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    als het eerste deel er is zal ik hem wel voor je maken ;)

    nog een keer dankje^^


    Is hij origineel? Nee, hij doet mij ergens denken aan het boek 'Spijt' van Carry Slee.
    Is het een leuk verhaal? Ja, opzich wel, het ligt eraan hoe jij het uitwerkt.
    Is 'Dear Diary' een leuke en passende titel? Ik zou persoonlijk voor een andere zijn gegaan.
    Zou ik het met ToHo doen of niet?Nee, gewoon zo laten.

    Is hij origineel? Nee, hij doet mij ergens denken aan het boek 'Spijt' van Carry Slee.

    Is het een leuk verhaal? Ja, opzich wel, het ligt eraan hoe jij het uitwerkt.

    Is 'Dear Diary' een leuke en passende titel? Ik zou persoonlijk voor een andere zijn gegaan.

    Zou ik het met ToHo doen of niet?Nee, gewoon zo laten.


    ok..^^

    IK WIL HEM MAKEN ;)
    En natuurlijk vind ik da TH erin moet (A)


    Your Butt is Mine!

    IK WIL HEM MAKEN ;)
    En natuurlijk vind ik da TH erin moet (A)

    haha..... nou maak je me het nog moeilijk!(A)
    xx