• hoe doen jullie je haren als je naar een feestje gaan ik weet totaal niet wat ik met me haar moet doen !

    xX

    Gewoon overeind.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Los. That's it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wassen, en dan kammen, en dan al m'n haar in een handdoek wikkelen tot het droog is, en voilá, ik heb krullen als.. als een krullenbol? Als Krullie zeg maar.x]
    x


    ok

    extensions en style

    Ik ga eerst mijn haar wassen xD
    Dan doe ik er volummemouse in.
    Even föhnen tot het NET NIET droog is.
    Dan een haarband in.

    En klaar ben ik ><


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Krullen xD


    We can only learn to love by loving.

    wassen, föhnen, en dan stylen :]


    Protège moi de mes désirs.

    Ik was het alleen en föhn het een beetje, dan krijg ik mooie slag in mijn haren. Als het iets later dan droog is kam ik het en behoud ik de slag ;'D


    a figment of your imagination

    als ik het gewassen heb.. dan krijg ik vanzelf krullen:)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    knotje met losse puntjes haar en veel speltjes. Of los met krullen


    on my own in a seperate sky

    Heel veel vlechtjes in laten vlechten, paar dagen laten zitten. Na het douchen, fohnen. Haarspray anti-beschadiging-pluisdingesspul 8D.

    Los, en voila.

    Of gewoon los, ik heb al dik, zwart, stijl haar. Dus die volume zit er al in.

    Ik vind het zo gek als het vast zit, als je uitgaat 0.o
    vraag me niet waarom.

    fohnen doe ik eigelijk bijna nooit.
    en stijlen zo min mogelijk.


    bwhoaaah. ik ben voorzichtig met mijn haartjes :3

    Heel gewoon eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik styl of krul het. Ligt eraan wat je aan doet en wat voor een haar je hebt?

    licht eraan..

    of er ene thema sxD

    anders doe k het gwn loss en me haar zit in laagjes van bove duss.. dna hangt het wat in me gezicht;):P

    ijaah me haar s knal rood met blond van bove xD
    en van mezelf ben k gwn oranje/rood maar k had het zegmaar britney spears rood geverft zoals in haar clipje womanizr of en toxic alleen k heb blonde uitgroei:S vandaar dat blonde xD,srry dta was onnodige info xD

    maar je kan ej haar ookgwn doen in de humeur je nuh bent ben je vrolijk steke je het op ben je epri laat het in je gezcht hange ben je hypper doe het dan recht omhoog[zoals billxD] en ga maar door.. ;)xD