• Hallo!

    Ik maak erg graag covers, maar heb zelf uiteraard geen eindeloos aantal verhalen waar ik er ééntje voor kan maken. Dus bij deze, een coverstore!
    Het allerliefst maak ik relatief simpele covers, gewoonweg omdat ik covers met veel lagen en afbeeldingen die door elkaar heen staan niet echt mooi vind. Eenvoudige covers zijn dan ook mijn 'specialiteit', voor de ingewikkelde covers met veel afbeeldingen die door elkaar heen gaan kan je dus beter aan iemand anders vragen om er eentje te maken. (:

    Invullen:
    - Titel (als je een versie zonder titel wil, gelieve dit ook expliciet te vermelden)
    - Sfeer/kleurenschema
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan. (bv. een muziekinstrument, een jonge vrouw, ...)
    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil.
    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken.
    - Verticaal/horizontaal (de standaardafmeting is 410x522, als je hier van wil afwijken even vermelden)
    - Extra eisen (optioneel)

    Wachttijd
    - Ik ga eerlijk zeggen dat ik nogal traag werk. Tijdens de vakanties kan het erg snel gaan, maar gedurende het academiejaar heb ik gewoonweg niet elke dag de tijd om met photoshop bezig te zijn. Ik geef daarom een wachttijd van twee weken aan. Let wel op: het kan zijn dat je cover ook al binnen twee dagen klaar is, het hangt echt gewoon af van hoe druk ik het op dat moment heb.
    - Als ik je aanvraag heb bekeken, zal ik ze op de wachtlijst zetten en zet ik er ook meteen de uiterste datum bij tegen wanneer deze af zal zijn. Zo kan ik voor mezelf ook beter bijhouden hoeveel tijd ik nog voor een cover heb en kan ik georganiseerder werken.
    - In uitzonderlijke gevallen wil ik een dringende cover wel voorrang geven, mits goede motivatie.

    Wachtlijst
    - M0NA: zondag 30 juli
    - Shouto: zondag 30 juli
    - Jure: zondag 30 juli
    - Yukimara: zondag 30 juli

    (Klik op de afbeelding voor een groter formaat)




    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 19:12 ]


    The soul needs autumn.

    MT! ^^

    Je klikbare afbeelding werkt niet, trouwens haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    MT! ^^

    Je klikbare afbeelding werkt niet, trouwens haha.


    Nu wel normaal. (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Nu wel normaal. (:


    Oh damn, nu ik ze beter kan zien, zijn ze nog mooier dan ik al dacht! Gauw maar eens een nieuwe story beginnen dan haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wauw, ze zijn prachtig! Ik heb nu nog geen cover nodig, maar even een MT voor als ik er wel eentje nodig heb (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Oh waauww!! Ik ga even een aanvraagje in elkaar flansen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Titel:
          Profielen

    Sfeer/kleurenschema:
          Het gaat over liefde, over kunst. Bruin en daarnaast roodtinten (dus ook oranje en geel) vind ik belangrijk, een beetje gekke te kleurrijke kunst. Amateuristische kunst, met verhoudingen die net niet helemaal kloppen - dus een beetje apart met felle kleuren, en daar vloeit liefde uit.

    Samenvatting
          "Te midden van realistische schilderijen en grootse beeldhouwwerken, valt Malissa’s oog op een typische niet-succesvolle zakenman. , misschien is hij zelfs een tikje overwerkt. Wanneer de man haar meevraagt voor een biertje na werk, lijkt hun leven pas echt compleet te worden. Is dit dan eindelijk liefde die wel werkt?"
    Malissa is in dit verhaal de amateuristische kunstenaar, met een baantje in het museum, waar ze de zakenman tegenkomt. Malissa kan eigenlijk helemaal niet schilderen, maar ze vindt het gewoon leuk. Ze maakt altijd schilderijen en gezichten met verhoudingen die net niet kloppen - en er dus een beetje raar uit zien.

    Afbeeldingen
          Ik heb nu deze afbeelding bij de story staan:



    Eisen
          Ik heb niet echt een eis, op kleur na. Daarnaast is verf en textuur van verf wel belangrijk.

    Super dankjewel ik ben echt heel erg benieuwd!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Well, jouw covers zijn echt mooi, dus hier een aanvraag :p

    - Titel: Water & bloed (liefst een titel waar je geen verschil ziet tussen hoofdletters en gewone letters als je weet wat ik bedoel)
    - Sfeer/kleurenschema: Het mag hitte uitstralen, ik weet niet of het mogelijk is maar een beetje een... vermoeide sfeer met toch een beetje een 'waanzinnig' randje.
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan: De zon, hitte, mijn hoofdpersonage is een jonge vrouw, maar als je haar erin wilt verwerken, liefst een silhouet in plaats van een bekend gezicht, bloed mag er ook wel inzitten.
    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil: Op een dag stopt het met regenen. Planten sterven, rivieren en plassen gaan volledig droog liggen en bij gevolg sterven ook dieren en zowat al het leven op aarde. Op dat moment dat de waterschaarste het grootst is, beseft een klein groepje overlevende dat het menselijk lichaam voor 65% uit water bestaat - met het grootste taboe aller tijden tot gevolg: kannibalisme.
    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken: Niet echt iets specifiek in gedachten, een felle zon en daarvoor een silhouet lijkt me wel stoer.
    - Verticaal/horizontaal: Verticaal.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jaah! Hij is er!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    - Titel (als je een versie zonder titel wil, gelieve dit ook expliciet te vermelden)
    Schaduwwereld (mag ook caps lock)

    - Sfeer/kleurenschema
    Duister, geheimzinnig, iets met zwart wit elementen

    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan. (bv. een muziekinstrument, een jonge vrouw, ...)
    Ik laat je hier redelijk vrij in; zolang de sfeer maar overkomt

    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil.
    Wanneer de dagen op hun kortst zijn, wordt het lichaam van een vermiste jongen gevonden. Hij is bruut mishandeld, verminkt en daarna genadeloos vermoord. De daders worden nooit veroordeeld.

    Zes jaar later ontwaakt de wereld na een koude, strenge winter. De fanatieke advocate Grace Bergman is gewend aan de vele doodsbedreigingen en gooit ze tegenwoordig ongelezen bij het afval. Het wordt de grootste fout in haar leven.


    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken.
    Mwah, misschien iets met mist of een vervlogen schaduw of iets... misschien een hert (omdat Grace Bergman een opgejaagd hert wordt bij wijze van spreken)

    - Verticaal/horizontaal (de standaardafmeting is 410x522, als je hier van wil afwijken even vermelden)
    Verticaal, graag 600x800 als dat kan

    - Extra eisen (optioneel)
    Mijn auteursnaam wil ik nog niet bekend maken, maar zou je zoiets als "naam hier" erop kunnen zetten in een lettertype dat volgens jou erbij past?


    oi, suzy

    - Titel (als je een versie zonder titel wil, gelieve dit ook expliciet te vermelden) Ik ben nog niet zeker over de titel, maar voor nu is het Politiek & Pannenkoeken. Een versie zonder titel zou ik dus enorm waarderen.
    - Sfeer/kleurenschema Kleurrijk, kinderlijk, maar aan de andere kant ook volwassenheid.
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan. (bv. een muziekinstrument, een jonge vrouw, ...) Iets zakelijks, volwassens en saais, maar ook iets was heel kinderlijk is.
    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil. Well, de situatie is als volgt:
    Liza is 2t jaar en ze wil niet opgroeien. (Het kinderlijke aspect/ element) Ze zit echter wel in de adultwereld, want ze moet belasting betalen en ze moet wel meedraaien in de wereld. Er wordt van haar verwacht dat ze zich volwassen gedraagd, maar ze wil nog niet opgroeien. En dan gebeurt er iets waardoor er een hele grote verantwoordelijkheids/volwassenheids-factor in haar leven komt.
    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken. Zelf zat ik bij het zoeken naar afbeeldingen te denken een een man in een pak met een stel fel gekleurde ballonnen, maar ik weet niet hoe goed dat idee is. Ik laat je eigenlijk helemaal vrij, zolang het idee van een jonge vrouw die zich gedraagt als een kind maar terug komt. En een referentie naar het feit dat ze echt op moet gaan groeien etc.
    - Verticaal/horizontaal (de standaardafmeting is 410x522, als je hier van wil afwijken even vermelden) Verticaal ^^
    - Extra eisen (optioneel) Ik vind jouw simpele covers geweldig. Ik wil graag een standaard zakenman AKA een man in pak met een heel kinderlijk element. Misschien balonnen of knuffelberen.

    Oh mijn god, dit is echt een zootje. Het spijt me. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Anders moet je het zeggen. Dan probeer ik het zo goed mogelijk nog aan te vullen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 20:19 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Super bedankt voor de complimenten en het enthousiasme! Ik had niet gedacht dat ik al meteen vier aanvragen zou hebben!
    Morgen bekijk ik alles na mijn werk en begin ik aan de eerste. :'D


    The soul needs autumn.

    Jouw covers zijn echt helemaal mijn stijl, dus ik wil dit heel graag volgen, ook al zal ik wegens tijdgebrek misschien niet heel snel iets vragen. Of misschien wel, als ik niet te veel slaap volgende week, haha (:


    Mhm?

    Update: ik ben volop met jullie covers bezig. Ik heb het wel super druk met vakantiewerk dus het kan zijn dat ze enkele dagen later gaan klaar zijn.


    The soul needs autumn.

    Mooie covers!


    16 - 09 - '17

    Voor dat mijn coverstore goed en wel begonnen is, heb ik al besloten hem stop te zetten. Ik heb geprobeerd voor de eerste aanvragen covers te maken, maar heb nog steeds niets. Ik merk met de dag meer dat covers maken op deze manier (adhv aanvragen) gewoon niet mijn ding is.
    Het spijt me echt heel erg, maar er zijn nog covermakers dus jullie zullen vast wel iemand vinden die een super mooie cover voor jullie wil maken!

    (Op dit topic mag een slotje komen)


    The soul needs autumn.