• Het is niet echt een klacht, maar ik meld het wel even. Het stoort mij niet honder procent trouwens.
    Sinds anderhalve week ongeveer doet de verwijder knop in het prive bericht niet. Bv: Ik krijg een melding dat een persoon een hoofdstuk heeft geactiveerd en ik krijg het bericht binnen en ik kan het openen, maar ik kan als ik op die prive bericht wilt verwijderen zonder naar de overzicht te gaan, lukt het niet. Ik kan de berichten alleen verwijderen als ik naar de overzicht van mijn prive bericht ga. Om het duidelijk te maken heb ik een printscreen er van gemaakt:



    Nogmaals, ik heb geen idee of het hoort, maar omdat het eerst wel altijd werkte dacht ik laat ik het maar even melden.

    Gr

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 12:37 ]

    Het hoort denk ik, want ik heb het ook al best lang. Het is wel vreselijk irritant.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Weird. Bij mij werkt het wel.
    + Ik heb het net nog eens uitgeprobeerd en het werkt nog steeds.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Weird. Bij mij werkt het wel.
    + Ik heb het net nog eens uitgeprobeerd en het werkt nog steeds.

    Bij mij werkt het ook gewoon en ik heb de klacht ook niet eerder gehoord.

    Naar welke URL verwijst de button om het bericht te verwijderen? En krijg je een foutmelding?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Bij mij werkt het ook gewoon en ik heb de klacht ook niet eerder gehoord.

    Naar welke URL verwijst de button om het bericht te verwijderen? En krijg je een foutmelding?


    Ik krijg helemaal geen fout melding. Naast een uur geleden stond altijd een prullebak en nou niet meer en ik moet dus naar de de overzicht gaan om het te verwijderen.
    Ik zag net dat bij die balkjes van antwoorden/ meld er ook een verwijderknop zit en dat wist ik niet, maar naast die uur geleden stond altijd een prullenbak en daarklikte ik altijd op, maar die zie ik niet meer.

    Het spijt me als ikhet in de begin post verkeerd heb uitgelegd. ( Denk ik)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 16:39 ]

    De knop is idd onlangs van plek veranderd. Het zal misschien even wennen zijn, maar dat is met alles veranderingen :P


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    De knop is idd onlangs van plek veranderd. Het zal misschien even wennen zijn, maar dat is met alles veranderingen :P


    Oke raar datik het nooit heb opgemerkt ofz, maar nu weet ik dat die prullebak dus blijkbaar was verplaatst.

    Mijn antwoord weet ik, er kan een slotje op

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 16:43 ]