• Ik haat mijn vader even op dit moment. Waarom?
    Hij loopt altijd te zeuren dat ik eens een keer mee moet naar mijn opa en oma. Mijn opa is namelijk ernstig ziek. Maar mijn vader gaat dus altijd doordeweeks en dan zit ik met mijn huiswerk. Dus ik ga nooit mee.
    Nu zouden we vandaag weer naar mijn opa en oma gaan en ik heb vandaag eindelijk de tijd om mee te gaan. Maar mijn ouders (lees; vader) wilden al heel vroeg gaan. Joost mag weten waarom. Mijn zusje ging direct na het eten douchen en ik ging daarna douchen. Toen ik met mijn mascara bezig was kwam mijn vader de badkamer in met de vraag of ik al bijna klaar was. Ik zeg dus van niet want ik moest mijn haren ook nog stijlen. Zijn antwoord; "Dan gaan we wel zonder jou. Dat duurt me te lang."
    Hij kan dus niet het geduld opbrengen om even 15 minuten op zijn dochter te wachten omdat ze haar haar nog moet doen.
    En als hij dan thuis komt, zegt hij weer 'Jammer dat je niet mee was.'
    Volgens mij wíl hij me gewoon niet mee hebben.
    En nu voel ik me heel erg kut. Want ik ben het dus niet waard om even op te moeten wachten. Normaal kan hij ook wachten, dus waarom nu ineens niet?

    (...)

    Ik trek helemaal geen voorbarige conclusies kind, ik vind jou echt ziek als jij je haar eventjes belangrijker vind.

    Problemen liggen voor iedereen anders. Voor de een klinkt het zwak, en de ander ziet het probleem er wel in. Alles wat er gebeurt ziet iedereen anders.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Komaan Seg. Het is vakantie , Je hebt de hele dag om hem te bezoekn , En op die 5 min. zal het wel niet aankomen. >.<

    Als je pap vind van wel, moet jij dat maar aanvaarden.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ach eens zien hoe jij zou reageren als je ziek bent en je kleindochter je niet wilt komen bezoeken omwille haar haar. Meer heb ik niet te zeggen.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ja hallo, ze kan dat hier ook lekker eventjes zeggen zodat we haar kant zouden kiezen. Wie weet hoe loopt het daar echt. Steek je haar gewoon in een rekker en laat je pap zeiken. Ik geloof er dus echt niets van dat je pap zou zeiken over hoe je haar zit hoor >< Achja, ik geloof er echt niets van. Dan kan zij mij wel een ziek kind vinden, nog steeds vind ik haar hier het zieke kind en ik moet me echt heel hard inhouden om hier niet beginnen te schelden, want moesten we niet gestraft worden op schelden, had ik haar al lang naar de hel gestuurd.

    Waarom zou je in godsnaam moeten schelden om haar probleem o_O. Denk na voor je iets zegt, wil je?


    I recycle my thoughts.

    je kon ook gewoon(als je op straat moest ofzo ) ff een petje ofzo op zetten en dan met los haar naar je opa gaan.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Waarom zou je in godsnaam moeten schelden om haar probleem o_O. Denk na voor je iets zegt, wil je?



    Ik denk na oké. En ik heb een reden waarom ik hier zo reageer. Ik ben mijn opa namelijk verloren toen ik klein was, liefst van al zou ik willen dat hij nu hier naast mij zat. En ik ben hem gaan bezoeken, die avond dat ik daar zat werd hij naar intensieve gebracht en heb ik hem nooit meer levend gezien, ik heb hem nog gezien wanneer hij dood was. Je moet gewoon snappen dat hij er op een dag niet meer zal zijn. En ik zal mijn excuses nu aanbieden aan xSnow, dus sorry voor mijn reacties. Ik snap wel dat je misschien problemen hebt thuis, maar het is gewoon sterker dan mezelf. Ik wil gewoon niet dat je er vroeg of laat spijt van krijgt als je opa er niet meer is.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ik denk na oké. En ik heb een reden waarom ik hier zo reageer. Ik ben mijn opa namelijk verloren toen ik klein was, liefst van al zou ik willen dat hij nu hier naast mij zat. En ik ben hem gaan bezoeken, die avond dat ik daar zat werd hij naar intensieve gebracht en heb ik hem nooit meer levend gezien, ik heb hem nog gezien wanneer hij dood was. Je moet gewoon snappen dat hij er op een dag niet meer zal zijn. En ik zal mijn excuses nu aanbieden aan xSnow, dus sorry voor mijn reacties. Ik snap wel dat je misschien problemen hebt thuis, maar het is gewoon sterker dan mezelf. Ik wil gewoon niet dat je er vroeg of laat spijt van krijgt als je opa er niet meer is.

    Yeah, right. Me eerst naar de hel willen sturen en nu dit? Hier geloof ik dus weer geen flikker van.

    Ach eens zien hoe jij zou reageren als je ziek bent en je kleindochter je niet wilt komen bezoeken omwille haar haar. Meer heb ik niet te zeggen.


    ze wou hem wel bezoeken, daarvoor maakte ze zich toch klaar ofniet ><


    -

    (...)
    Yeah, right. Me eerst naar de hel willen sturen en nu dit? Hier geloof ik dus weer geen flikker van.

    Man, dan geloof je er toch geen flikker van? Denk je dat het me wat kan schelen dat we geen vriendjes zijn ofzo? Alsof ik jou nodig heb n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik begrijp egt 100% hoe je je voelt in zo'n situatie, ik zit er ook vaak in met ruzie's en troep op school. In ieder geval, probeer aan je moeder te vragen waarom je vader zo doet opeens. Ik wed dat jij je even veel zorgen maakt om je opa als de rest van het gezin, dus probeer misschien met je vader te praten en vraag waarom hij niet wil wachten eventjes die 15 minuten.
    Misschien, ligt het ook aan de manier waarop je de situatie bekijkt en hoe je zelf reageert op je vader. Het hoeft niet aan jou te liggen, maar bedenk eens hoe je de laatste tijd tegen hem hebt gepraat en gereageerd, het kan helpen!
    In ieder geval hoop ik dat je je niet TE onbelangrijk gaat voelen en niet gaat denken dat je nergens goed voor bent want iedereen is wel ergens goed voor! Ook jij!
    Dus; -ga met je vader praten,
    -desnoods via je moeder,
    -Blijf in jezelf geloven,
    -denk erover na hoe je misschien beter kan reageren
    -En houd jezelf op het positieve spoor over jezelf!

    Hopenlijk heb je hier wat aan en ik hoop dat het al weer wat beter gaat!
    Xxxx Groetjes Rianne <3


    Love is Murder

    Ga eens alleen je opa bezoeken. Heb ik ook nog gedaan. Dudette, uw vader is het wachten op jou niet waard. En ik begrijp dus wel dat je jou haar nog wil stijlen en al die shit. Zou ik ook doen als ik een stijltang had tenminste. Sommigen begrijpen gewoon niet hoe belangrijk iemands uiterlijk is.

    (...)
    Man, dan geloof je er toch geen flikker van? Denk je dat het me wat kan schelen dat we geen vriendjes zijn ofzo? Alsof ik jou nodig heb n_n


    Man , Jij bent echt ziekelijk x3.


    A. ikmisje.

    (...)

    Ja hallo, ze kan dat hier ook lekker eventjes zeggen zodat we haar kant zouden kiezen. Wie weet hoe loopt het daar echt. Steek je haar gewoon in een rekker en laat je pap zeiken. Ik geloof er dus echt niets van dat je pap zou zeiken over hoe je haar zit hoor >< Achja, ik geloof er echt niets van. Dan kan zij mij wel een ziek kind vinden, nog steeds vind ik haar hier het zieke kind en ik moet me echt heel hard inhouden om hier niet beginnen te schelden, want moesten we niet gestraft worden op schelden, had ik haar al lang naar de hel gestuurd.

    (...)

    Ik trek helemaal geen voorbarige conclusies kind, ik vind jou echt ziek als jij je haar eventjes belangrijker vind.

    Je draait de boel om.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Mijn vader doet niet aan praten. Dan praat ik wel met mn moeder en kan zij het doorgeven aan mijn vader.

    Hoop dat jullie eruit komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het nogal dom om je haar boven je opa te kiezen. Ik ben die van mij ook kwijt net zoals feelthelove, en de dag dat ik er zou bij gaan is hij gestorven.
    Ik zou mijn haar bros doen om hem nog eens te zien. Dus, ik begrijp het probleem hier niet echt ^^. Laat je haar toch voor wat het is.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.