• Nee sorry voor de fans maar, zap maar es naar JIM. Het is echt niet mooi =O
    x

    Ik wil niet dat er hier ruzie komt om te beginnen. Anders laat ik het topic sluiten. Ik wil gewoon even melden dat ik het daar niet goed vind, ze kunnen een slechte dag hebben ofzo. Op de dinges waar ze idd wel goed.
    En TH kan wel goed live zingen:Y)


    Screw you guys, I'm going home!

    Ag TH kan live ook niet zingen duss X']
    Katy perry trouwes ook niet >< Live komt se adem te kort fseu XD jaa noh soo lijkt het X']

    Katy Perry is live wel goed het licht eraan hoe je het bekijkt als ze hot 'n cold zing vind ik der wel goed vooral toen met de EMA's tsjaa smaken verschillen maar als ze liedjes voor der niveau zou zingen was het goed toch ze zingt namelijk niet vals?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Katy Perry is live wel goed het licht eraan hoe je het bekijkt als ze hot 'n cold zing vind ik der wel goed vooral toen met de EMA's tsjaa smaken verschillen maar als ze liedjes voor der niveau zou zingen was het goed toch ze zingt namelijk niet vals?

    hmm ,ik sag haar een keerlife op TMF of MTV week niet emer maar in iederer geval se song hot and cold en toen leek het net of ze adem te kort kwam fseu ,het klonk ook niet vals maar het lijd like erg af X']


    Crack a bottle

    Een vriendin van mij zei ooit :' Die zanger van JB zingt atijd precies of hij tegelijk orgasmes krijgt'
    Ik vond het vrij grof, maar langs de andere kant ook wel grappig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    hmm ,ik sag haar een keerlife op TMF of MTV week niet emer maar in iederer geval se song hot and cold en toen leek het net of ze adem te kort kwam fseu ,het klonk ook niet vals maar het lijd like erg af X']

    Vind ik niet :] Anyway dan heeft Bill nog meer adem te kort want die haalt geen 1 van zijn uit haal werkelijk best triest Gabriella Glimi is erg goed live [die van sweet about me] Maar Justin Timberlake is live ook goed maar Katy Perry vind ik echt goed net als Jb.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    EN IK WEL ><



    me too!!

    k vind ze heel goed live zingen, beter als veel andere artiesten
    mijn broer zei zelfs dat ze playbackten [wat dus niet zo is, kon je horen] dus dat betekend ook dat ze goed live zingen


    You're a star in heaven.

    (...)
    Vind ik niet :] Anyway dan heeft Bill nog meer adem te kort want die haalt geen 1 van zijn uit haal werkelijk best triest Gabriella Glimi is erg goed live [die van sweet about me] Maar Justin Timberlake is live ook goed maar Katy Perry vind ik echt goed net als Jb.

    Ik heb ook maar 1 liedje van der gehoort hea live, en bij die leek dat in ieder geval soo X']
    En Justin en gabriella heb ik nog nooit live gehoort duss X'] Jb zingt idd wel goed live ,en ik vind tog al dat Bill niet kan zingen duss X']
    En iki vind Justin stiekem homo,, Nouja,, Hij heeft in ieder geval een homo stem (flower)


    Crack a bottle

    (...)


    me too!!

    k vind ze heel goed live zingen, beter als veel andere artiesten
    mijn broer zei zelfs dat ze playbackten [wat dus niet zo is, kon je horen] dus dat betekend ook dat ze goed live zingen


    Ja mijn zus ook, maar die zei dat meer om mij te pesten denk ik (x
    Ik heb op Youtube zo'n liedje gezien dat die live aan't spelen waren en vele dachten nog dat dat de studioversie was, zo geplaybackt, maar het was duidelijk niet geplaybackt ^^

    (...)

    Ja mijn zus ook, maar die zei dat meer om mij te pesten denk ik (x
    Ik heb op Youtube zo'n liedje gezien dat die live aan't spelen waren en vele dachten nog dat dat de studioversie was, zo geplaybackt, maar het was duidelijk niet geplaybackt ^^


    ze zijn gewoon zo ongelofelijk goood x'D

    haha x')


    You're a star in heaven.

    (...)

    ze zijn gewoon zo ongelofelijk goood x'D

    haha x')


    Uhuu ^^

    Een vriendin van mij zei ooit :' Die zanger van JB zingt atijd precies of hij tegelijk orgasmes krijgt'
    Ik vond het vrij grof, maar langs de andere kant ook wel grappig.


    wtf? oO
    je kan gewoon aan hem zien dat hij zich helemaal geeft, niet zoals sommige artiesten die daar ff gaan zingen en dan maken dat ze weg zijn


    You're a star in heaven.

    Geen fan,geen mening.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik was er met mijn zus naar aan het kijken en jah ze is vindt ze niet echt goed!
    Maar soms dan doen ze het exress ><


    everything you imagined, and more...

    (...)

    wtf? oO
    je kan gewoon aan hem zien dat hij zich helemaal geeft, niet zoals sommige artiesten die daar ff gaan zingen en dan maken dat ze weg zijn


    niet slecht bedoelt ofzo he x'D


    You're a star in heaven.

    Ik was er met mijn zus naar aan het kijken en jah ze is vindt ze niet echt goed!
    Maar soms dan doen ze het exress ><


    U zus vindt die gewoon ongelovelijk goed, maar die durft dat niet toegeven en daarom zegt die maar dat die slecht zijn (x, net zoals de mijne ^^

    (...)

    U zus vindt die gewoon ongelovelijk goed, maar die durft dat niet toegeven en daarom zegt die maar dat die slecht zijn (x, net zoals de mijne ^^


    en mijn broer ook x'D
    want heeel stiekem is die homo x'D [eig niet maarja x'D]


    You're a star in heaven.