• nou, ik ben nu wel heel kwaad op mijn moeder
    ik heb dus een liefje en dat weet zij dus beter niet, wat had ze nu gdaan, ze was aan het zoeken achter een kam & ook in mijn kamer en mijn gsm lag daar dus op te laden en ik zat hier beneden dus achter de pc & had ze mijn smse zitten lezel
    &jaa het is mijn liefje dus het gaat niet altijd over alledaagse dingen & nu heeft me moeder een heel verkeerd beeld van hem & nu
    ben ik vies lestig en verdrietig :(


    die moet van mijn gsm afblijven


    I see sunset in your eyes

    (...)Er moet 1tje de wijste zijn en dit keer moet jij dat zijn. Praat rustig met haar wat je dwarszit en als ze door blijft zagen ga jij haar gewoon ngeren.


    das niet zo easy eh, je eigen moeder negeren, dan neemt ze alles wat ik heb af.


    I see sunset in your eyes

    oke ik snap jou volkomen waarom je het niet hebt vertelt maar, mijn moeder is ook tegen roken, drinken en drugs. ik vond een jongen heel erg leuk en hij mij. Ik durfde niet tegen mijn moeder te vertellen dat ik met hem om ging. maar ik vond mezelf steeds meer naar de rook ruiken, ookal rookt mijn ma dan ook :S ik vond het vies enzo, dus ik heb eerlijk tegen mijn moeder gezegt dat hij rookte, sinds dien. mag ik met hem naar buiten als hij rookt of wiet gebruikt. als ik het zelf niet doe dan is het goed. mijn moeder vertrouwd me nu.

    voor jou even een tip;

    Laat het een paar dagen rusten. En vraag dan aan je moeder of je even met haar mag praten. geloof me dat helpt egt !

    X

    Suc6 ermee

    Ja, het is niet netjes van je moeder dat ze je berichten leest maar het kan met bezorgdheid te maken hebben? Ook kan je het beter aan je moeder vertellen als je een vriend hebt! Dan hoeft ze niet in je privé dingen te snuffelen en er zo achter te komen. Je kan beter met der gaan praten en vragen waarom ze het heeft gedaan!

    nou, die bezorgheid kan de hoogste boom in, ik kan heus wel voor mezelf zorgen & die smse lezen doet ze al twee jaar, en ik ben dat zo kotsbeu .
    ik kan der gewoon niet meer tegen


    I see sunset in your eyes

    oke ik snap jou volkomen waarom je het niet hebt vertelt maar, mijn moeder is ook tegen roken, drinken en drugs. ik vond een jongen heel erg leuk en hij mij. Ik durfde niet tegen mijn moeder te vertellen dat ik met hem om ging. maar ik vond mezelf steeds meer naar de rook ruiken, ookal rookt mijn ma dan ook :S ik vond het vies enzo, dus ik heb eerlijk tegen mijn moeder gezegt dat hij rookte, sinds dien. mag ik met hem naar buiten als hij rookt of wiet gebruikt. als ik het zelf niet doe dan is het goed. mijn moeder vertrouwd me nu.

    voor jou even een tip;

    Laat het een paar dagen rusten. En vraag dan aan je moeder of je even met haar mag praten. geloof me dat helpt egt !

    X

    Suc6 ermee



    ik hoop dat het helpt, want ik ben het echt zo beu


    I see sunset in your eyes

    (...)
    nou, die bezorgheid kan de hoogste boom in, ik kan heus wel voor mezelf zorgen & die smse lezen doet ze al twee jaar, en ik ben dat zo kotsbeu .
    ik kan der gewoon niet meer tegen

    En weetje verwijder je sms'jes dan gewoon probleem weg ze kan ze niet meer lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    erg O_o
    mijn moeder wil dus ook alles weten
    maar niet dat ze in mijn gsm gaat kijken ofzo
    nouja daar staat ook niks interessants in maar geod xD


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Oeh, ben bang dat haar vertrouwensniveau wel erg laag is. Ze is natuurlijk (over)bezorgd over je, maar dit gaat te ver. Het enige dat helpt is een goed gesprek voeren op neutrale toon - hoe moeilijk dat ook zijn mag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit kan je aangeven bij de politie.


    Life is hard and then we die