• Ik vind ze wel goed eigenlijk en ik heb haar nieuwe cd circus en die vind ik wel goed met stevige nummers enzo.. wat vind jij van haar..? Als je haar goed vind schrijf dan ook effies je lievelingsnummer van haar in je reactie mijn lievelingsnummer is Shattered Glass


    Take my hand tonight

    Ze's Chill :')
    Nu altants in haar skinhead periode was ze lammee :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ze heeft wel talent. Maar ik ben geen echte fan ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bit bit is back


    I see sunset in your eyes

    niet slecht maar ook niet dat je zegt van dat ze helemaal geweldig is ;$ ^^


    Geen woorden, maar daden.

    Wel oké sommige liedjes zijn leuk ; )


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind sommige liedjes wel iets hebben of zelfs een beetje leuk, maar als ze stopt zal ik er niet mee zitten.
    Ik ben wel blij voor d'r dat het nu weer goed met haar gaat na al die ellende.


    It's heavy but you are not the only one

    goede nummers, maar daar blijft het ook bij. Ze is zo standaart geworden, iedereen met een goede soundtable kan die liedjes ook maken. Ik vind dat ze 2 jaar geleden al had moeten stoppen.


    BAM!

    We love britney , we do !


    And all the girls in the front row scream your name.

    bijna iedereen vind Britney goed! Das super vet! Ik vind Circus en Shattered Glass het beste


    Take my hand tonight

    Ik zelf vind Britney erg goed! Ze heeft een mooie come-back gemaakt met piece of me en met dat nummer 3 (?) awards op de ema's in de wacht gesleept. Haar singele Womanizer was ook meteen een hit en Circus ook plus dat het album geweldig is! Britney maakt ook muziek waar je goed op kan dansen en haar nummer scoren hoog in de hit lijsten en ik vind haar een goede performer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haar muziek is egt men stijl niet ..

    <3.

    opt moment, eigelyk al super lang, ben ik verslaafd aan womanizer. Maar wrs zoveel man ;Dx


    Some people make the world special just by being in it

    whoeeeh go britney! ik vind haar muziek geweldig. vooral gimme more. (x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    zij is echt 1 van de weinige,
    die verslavende nummers blijft maken, en hits, die tenminste niet na 1 dag alweer vergeten zijn, en niet meer naar geluisterd word - soort hits. 8D

    she's great!

    ik vind het egt dom Dat ze in de clip Womanizer Naakt in die sauna ligt met haar handen voor haar borsten

    Ze heeft Kinderen !

    nee lekker voorbeeld -.-


    boeiend?