• Mensen ik ben wat rust nodig. Stuur me AJB geen onnodige BP's of GB's. Ik antwoord toch niet.



    Ik mag dan miss wel mod zijn maar ik doe ff niet veel meer. Het verhaal wat erachter zit doet er niet toe en zou ook niet veel boeien. Het enigste wat ik nog zou doen is harde maatregelen nemen bijvoorbeeld een algehele ban ofzo. Verder niet.

    Zo het is ff dat jullie het weten. Dus als je een vraag hebt vraag maar aan iemand anders!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    en ik ook. :]

    Zachtjes doen! :'D

    damian, iig sterkte met wat er ook is. :]

    (...)
    jaa ,,Rutger antwoord alleen als om nutteloze dingen gaat ,dan wil die rust nu hij weer ><
    En dan vinden ze het ook nog gek dak nooit naar een mod toe gaa><

    ladies and gentleman can I just say that we have a team that's about 19 people?
    Wat is met het geziek van jullie? Even serieus mensen. Twee mods zeggen dat ze even een break nemen en ineens barst de hel los. Als ze het niet hadden gezegd, hadden jullie het dan gemerkt? Hadden jullie er ook maar íéts van gemerkt? Mod zijn is geen fulltime job, het is iets wat je voor kiest en is some way vrijwillegerswerk want we krijgen hier noppes voor ¬¬ Wij moeten jullie gezeik gratis en voor niets aanhoren en weetje, dat maakt me helemaal geen bal uit. Omdat ik hier voor gekozen heb, en daardoor hebben wij ook de keuze te stoppen of onzelf op non-actief te zeten. Damian had ook gewoon de poten kunnen nemen en een groot 'fuck off' op zijn profiel neer kunnen zetten. Zeiken doe je tegen de mods persoonlijk, daar is dit forum, noch dit topic voor.
    aka: keep it on-topic


    BAM!

    (...)
    ladies and gentleman can I just say that we have a team that's about 19 people?
    Wat is met het geziek van jullie? Even serieus mensen. Twee mods zeggen dat ze even een break nemen en ineens barst de hel los. Als ze het niet hadden gezegd, hadden jullie het dan gemerkt? Hadden jullie er ook maar íéts van gemerkt? Mod zijn is geen fulltime job, het is iets wat je voor kiest en is some way vrijwillegerswerk want we krijgen hier noppes voor ¬¬ Wij moeten jullie gezeik gratis en voor niets aanhoren en weetje, dat maakt me helemaal geen bal uit. Omdat ik hier voor gekozen heb, en daardoor hebben wij ook de keuze te stoppen of onzelf op non-actief te zeten. Damian had ook gewoon de poten kunnen nemen en een groot 'fuck off' op zijn profiel neer kunnen zetten. Zeiken doe je tegen de mods persoonlijk, daar is dit forum, noch dit topic voor.
    aka: keep it on-topic

    En jusit omdat het vrijwillergerswerk is irriteer ik mij ersoo swaar aan dat de helft van de mods doet of die god is fseu ><
    Maark sal me bek maar houden? Aangezien iedereen me dan wèèr gaat haten omdak kritiek op jullie heb enk geen zin heb in nog een ban ><


    Crack a bottle

    (...)
    En jusit omdat het vrijwillergerswerk is irriteer ik mij ersoo swaar aan dat de helft van de mods doet of die god is fseu ><
    Maark sal me bek maar houden? Aangezien iedereen me dan wèèr gaat haten omdak kritiek op jullie heb enk geen zin heb in nog een ban ><
    Shh niet doorvertellen maar ik ben een god ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    En jusit omdat het vrijwillergerswerk is irriteer ik mij ersoo swaar aan dat de helft van de mods doet of die god is fseu ><
    Maark sal me bek maar houden? Aangezien iedereen me dan wèèr gaat haten omdak kritiek op jullie heb enk geen zin heb in nog een ban ><

    1. KAP over dat bannen wáág het niet te denken dat je stoer bent nu je een ban hebt gehad omdat je ons geen andere keus liet.
    2. KAP met zeiken als je wat te zeggen hebt stuur je maar een PB of ga je naar de onderhandelaars.
    3. De eerstvolgende berichten die nu offtopic gaan verwijder ik.


    BAM!

    Hier zul je je redenen voor hebben
    Succes ermee in elk geval, hopelijk gaat het gauw beter.;)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    wordt dan terug gwn user


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Goed ik flikker hier een slotje op.

    Als het toch niet word geaccepteerd dat ik ff tijd nodig heb......


    In Italië tot en met 26 juli! :D