• Ik heb even niks te doen dus maak ik maar dit topic: ik wilde weten hoe jullie je gedragen als jullie ongesteld zijn xD. Ik wordt 2 weken van te voren heel saggie, als ik het ben dan zie je door het rood het rood niet meer, heb ik de dunne (jak xD)en als het weer minder wordt ben ik hyper en huilerig :P. O jaa ik kan niet tegen gezeur en ik ga dood van de buikpijn x] dus me moeder sluit ik op in de kast :Y)

    o jaa mijn eerste keer oggie was op bill&tom's 18e verjaardag xDxDxDxD

    En jullie?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Euhm ik neem m'n pil bewust door momenteel :Y)

    Want als ik ze heb , wil je zo snel mogelijk uit me buurt. Ik ben ongeloofelijk chaggie en prikkelbaar. Ook begin ik massaal te zagen dan. En natuurlijk heb ik ook de vreetbuien en de constante pijn.

    Ik wil nooit weten hoe het voelt om een kind te baren , dat doet wss zoveel keer meer pijn :|


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik wordt ontzettend irritant en hyperactief allen de 1e 2 dagen niet dan ben ik shago en moe :P

    heel veel chocola eten en heel heel snel geïrriteerd =.=


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Ik eet dan als een kind dat zes jaar geen eten heeft gezien.
    Ik ben chagrijnig, ik weet zeker dat niemand mij kan overtreffen.
    Op andere momenten ben ik dan heel blij of juist heel emotioneel.
    En ik kan elk moment flauwvallen & ik ben de hele tijd bleek. D:

    Ongesteld zijn is gay, ik wou dat mannen het hadden -cry-

    Zoals ik me normaal ook zou gedragen. xD
    Maar ik denk dat ik wel eerder boos wordt o.O;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik eet veel, geef kattige opmerkingen en ben heel snel geraakt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik eet ook heel veel, vooral chocolade & ik ben dan kei lui junge (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik voel me wat futloos, maar voor de rest heel normaal.


    It's time to be happy again.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Euh, ik kreeg dat op mijn elfde x'D


    Ik was zelfs 10 :'D.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Dan heb ik heel veel honger - maar dat heb ik altijd - en ben ik heel erg blij D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    de week van tevoren word ik bloedzaggerijnig, heb ik nergens zin in, huil ik snel en ben opvliegerig. de week dat ik egt ongesteld ben hem ik er amper last van en doe ik weer normaal.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Buikpijn, heel veel buikpijn, huilerig -anders ook maar veel meer-, sjaggie, irritant, snel op de tenen getrapt.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik ga altijd dood van de buikpijn, hoofdpijn en rugpijn en krijg vreetaanvallen waarbij vooral chocola genuttigd wordt. (:
    Verder kan ik iets sneller chagrijnig worden, maar dat valt best mee.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ik ga echt veel eten en ik moet als er bijvoorbeeld een zielige film op is vet snel huilen.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    snel chagerijnig en veel eten..