• Ik heb even niks te doen dus maak ik maar dit topic: ik wilde weten hoe jullie je gedragen als jullie ongesteld zijn xD. Ik wordt 2 weken van te voren heel saggie, als ik het ben dan zie je door het rood het rood niet meer, heb ik de dunne (jak xD)en als het weer minder wordt ben ik hyper en huilerig :P. O jaa ik kan niet tegen gezeur en ik ga dood van de buikpijn x] dus me moeder sluit ik op in de kast :Y)

    o jaa mijn eerste keer oggie was op bill&tom's 18e verjaardag xDxDxDxD

    En jullie?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Chagie
    Kan niet goed slapem
    Ruzie zoekend
    Nergens zin in
    Zin in vet eten(Patat enzo)


    the world is filled with people that we dont understand

    Fortune schreef:
    Zoals altijd. Bij mij veranderd er dan niets aan hoe ik me gedraag als ik ongesteld ben.

    Idd, zoals altijd gewoon (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik word een beetje minder verdraagzaam, maar voor de rest valt het wel mee.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik hoor van vriendinnen altijd dat ze niet merken dat ik ongesteld ben, omdat ik nooit chagrijnig ofzo word, dus ik blijf gewoon normaal, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Een week van te voren ben ik chagrijnig, 3 dagen van te voren krijg ik krampen en als ik dan ongesteld word verga ik van de pijn maar ben ik wel niet meer pissig.

    eten, eten en nog eens eten.
    ik ween ook veel sneller en ben dan heel opvliegend.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Eten, hoofdpijn, duizelig, soms diarree, buikpijn, moe, heel snel huilen, snel boos. Jups ik heb zo ongeveer alle symptomen die je kan hebben. Amazing.


    Get back motherfuckerz'

    Mijn mood veranderd dan juist ontzettend snel. Gelukkig ben ik maar drie dagen ongesteld. Vroeger was ik het wel een hele week, en dan ook heeel erg. Maar nu heb ik lekker de pil (':


    Alleen maar tranen van geluk

    euh ..
    Ik dacht altijd dat ik hetzelfde ben, al kan ik wel erg humeurig uit de hoek schieten. Maar volgens mij komt dat gewoon door de puberteit :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Cranberrie schreef:
    Eindelijk. Ik kan praten over mijn maanstonden.
    Ik ben twaalf en ik heb dat al. Raar.

    Dan heb ik buikpijn onderaan zo. Ik gedraag chagerijnig en dan ben ik lui.


    Euh, ik kreeg dat op mijn elfde x'D


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    niet van toepassing.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb behoorlijk wat pijn omdat ik een hormoon probleem heb waardoor mijn ongesteldheid behoorlijk heftig is.
    Maar ik heb geleerd om mijn irritaties e.d. nog een béetje te kunnen beheersen als het weer zo ver is. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    opvliegers, zin in alles slopen, nog meer tekenen dan dat ik al doe, snoep eten, lui zijn, nog meer ongezonde dingen eten , 24\7 zin om te slapen, het meeste daarvan gaat in de cumputer, tja dat was het!

    en ik ben nu ongesteld :((


    THAT'S HOW I ROLL

    buikpijn! :|
    het is super irritant!


    Play The Best Memories.