• Ik heb weer 2 geniale ideeën voor een nieuwe serie(:.

    Verhaal 1:
    Aslyan is een doodgewoon meisje. Tot op een dag haar moeder sterft en ze een gemene, enge stiefmoeder krygt. Haar stiefmoeder blykt uit een sprookje te komen. Een soort.. cartoonsprookje. Haar stiefmoeder was de boze heks van het verhaal. En nu.. is ze deel van Aslyan's familie. Maar Aslyan mag haar niet. Tótaal niet zelfs. Ze wil erachter komen hoe ze haar weer weg kan krygen. Op een dag, ontekt Aslyan een doorgang in een grot. Maar wanneer ze erin stapt ontdekt ze een héle andere wereld: Een cartoonwereld. De wereld waar haar stiefmoeder vandaan komt. Ze komt een klein konyntje tegen, die haar helpt om haar boze stiefmoeder weer weg te krygen van de échte wereld.

    Dat was verhaal 1, dan nu 2 (:
    Verhaal 2:
    Abigail is een klein meisje, een klein wonderlyk meisje. Ze is opgegroeid in een arme wyk, by 2 vreemde mensen. Want ze werd als baby gevonden op straat. Niemand weet wie haar echte ouders zyn. Abigail heeft magische krachten. Krachten waarmee ze alles krygt wat ze wil. Maar een klein elfje komt haar waarschuwen en vertelt haar over haar echte ouders. Abigail besluit om haar ouders te gaan zoeken, maar ze moet wel oppassen.. Want onderweg komt ze héél wat gevaarlyke dingen tegen..


    Verhaal 1: Origineel/Onorigineel
    Verhaal 2: Origineel/Onorigineel.
    Welk verhaal? 1/2:
    Naam hoofdrol:
    Weet je misschien een titel?:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    AAAAAAAAAAAAAARRRRGGGHHH!
    ZEG DIE JEFF DAT IK HEM KOM VERMOORDEN ALS HY NIET MEEHELPT!EN ALS JE BROER NU NIET KOMT GA.. MYN PC MOLLEN XD


    ze zijn alweer weg..
    weet nie waarheen xP


    We can only learn to love by loving.

    AAARGH
    Nou ik heb dat van2,50 tegen me pa gezegd en hy zei 'Ik zal er over na denken'
    DUS MAYBE (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    AAARGH
    Nou ik heb dat van2,50 tegen me pa gezegd en hy zei 'Ik zal er over na denken'
    DUS MAYBE (:


    WHOEHOE

    xD


    We can only learn to love by loving.

    Maar hy komt pas half 6 thuis, en dan pas zal ik het horen, of morgen pas, of overmorgen pas >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar hy komt pas half 6 thuis, en dan pas zal ik het horen, of morgen pas, of overmorgen pas >,<


    O.o lulligheid

    weetje xD

    die site moet gwoon komen

    Quizzle.nl dacht het wel xD [/omg ?]


    We can only learn to love by loving.

    Komt dat eerste niet uit Barbie als Rapunsel ? =3


    All was well.

    Moet je kyken:
    voor 2,50 per jaar x)
    http://www.hostnet.nl/acties/domeinnamen_voor_2euro50.php?gclid=CKWGs-fE5ZcCFUog3godBlntCw

    We doen óf Quizzel óf Quizzle óf Quizzie XD welke dus?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Komt dat eerste niet uit Barbie als Rapunsel ? =3

    I dunno, ik kyk geen Barbie dude:Y) XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Moet je kyken:
    voor 2,50 per jaar x)
    http://www.hostnet.nl/acties/domeinnamen_voor_2euro50.php?gclid=CKWGs-fE5ZcCFUog3godBlntCw

    We doen óf Quizzel óf Quizzle óf Quizzie XD welke dus?


    maak er een topic over xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    maak er een topic over xP

    Doe jy dat maar XD Dan ga ik nu ff myn má overhalen om die 2,50 te betalen XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Doe jy dat maar XD Dan ga ik nu ff myn má overhalen om die 2,50 te betalen XD

    oKE Xd


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    oKE Xd

    Ik ga dan ff slymen by myn ma voor die site (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3