• Nou, wij gingen voor de lol geesten oproepen. Tjha, beetje dom you know, maar we wilde het wel eens uitproberen. Nou het werkte, we kregen contact, we zaten in een donkere garage met z'n 5e met een kaarsje in het midden en een medalion. Nou het was allemaal al eng en spannend en toen begon een vriend raar te doen, er kwam schuim uit zijn mond en zijn ogen begonnen te draaien! We schrokken ons dood, ik had ergens gelezen dat als dat gebeurt met geesten oproepen dat je dan de hand van zo iemand in het water moet stoppen, dus ik ben als een gek water gaan halen en stopte zijn hand in dat bakje! Hij weer normaal, wist niet wat er gebeurt was (is geen grapje ofzo). Wij hadden allemaal eerst zo iets van ja dat doe je voor de grap, maar hij wist echt niks meer. Toen ging iemand een plan bedenken (nou geloof me, ik had er geen zin in), we zouden de geest oproepen die, die jongen bezeten had. Nou wij dus helemaal stil en in consentratie als ineens iemand op de deur klopt! Wij beginnen te gillen en stoten de kaars om, het doek vliegt in de fik en wij rennen allemaal weg. Die moeder blust gauw het vuur en bleek het uiteindelijk die vader dus te zijn T_T
    Maar het erge was dus wel dat die vader 3 kinderen aan het huilen had gemaakt omdat ze zo geschrokken waren. En ik zweer je ik dacht echt dat ik een hartaanval kreeg! En het doek stond dus ff in de fik, en heel hun huis rook naar brand!
    Ooit ook zo iets heftigs mee gemaakt?


    Tears are crashing out of my eyes

    En nu begint de Geesten obsessie op Quizlet weer. =='


    Bored.

    Wel eng maar ben het ook eens met DarkPassion.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien had je het dan wel gewoon niet moeten doen ofzo? Is maar een ideetje..


    Wie du mir, so ich dir.

    Echt wel heftig. Maar ik heb nog nooit zo iets heftigs meegemaakt. Ik zou zelf ook nooit geesten op gaan roepen. Ben ik te bang voor. XD

    :) ik heb zelf ooit is zo een streek bij iemand uitgehaald. :']

    We waren met 10 man geesten aan het oproepen op bosklassen tijdens ons vrij half uurtje. De vraag werd gestelt "Zal Alen snel om het leven komen?" toen werd er op de deur geklopt dat het eten op tafel stond. Ik moest eerst nog naar de wc. dus ik was nog alleen in die kamer. Ik werd even slim en had het glas op "Ja" gezet. Die jongen Alen die er ook bij was op dat moment. Was als eerste terug in die kamer en werd lijkbleek x'D. Tot nu toe weet niemand dat ik dat had gedaan x]
    I'm evil ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Wel eng maar ben het ook eens met DarkPassion.


    Me2


    bla bla bla

    Ooo, ik ben absoluut niet geobsedeert door geesten, het was voor de fun. Ik geloof er ook niet in, maar dit heeft me aan het twijfelen gezet.
    But, ik doe dat nooooooit meer! Ik vind 't eng nu x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    En nu begint de Geesten obsessie op Quizlet weer. =='

    Hoezo dat nou weer?! Ik heb dat gwn een keertje gedaan, verder niks :P


    Tears are crashing out of my eyes

    JE MOET NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT ZONDER PROFFESSIONELE BEGELEIDING GEESTEN OPROEPEN!!!
    Je hebt kans dat die bezeten jongen voor zijn leven achtervolgd zal worden!
    Het is nu dus misgegaan omdat je
    1. Geen respect of liefde toonde of
    2. Een boze geest hebt opgeroepen die enkel kwaad wil doen!


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    En nu begint de Geesten obsessie op Quizlet weer. =='


    Het is echt wel irritant o0


    All was well.

    :) ik heb zelf ooit is zo een streek bij iemand uitgehaald. :']

    We waren met 10 man geesten aan het oproepen op bosklassen tijdens ons vrij half uurtje. De vraag werd gestelt "Zal Alen snel om het leven komen?" toen werd er op de deur geklopt dat het eten op tafel stond. Ik moest eerst nog naar de wc. dus ik was nog alleen in die kamer. Ik werd even slim en had het glas op "Ja" gezet. Die jongen Alen die er ook bij was op dat moment. Was als eerste terug in die kamer en werd lijkbleek x'D. Tot nu toe weet niemand dat ik dat had gedaan x]
    I'm evil ^^

    OMG, dat is zielig! :O


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Hoezo dat nou weer?! Ik heb dat gwn een keertje gedaan, verder niks :P

    Ja, een paar maanden terug begin ook iemand daarover en ineens zag heel Q geesten. =='


    Bored.

    :) ik heb zelf ooit is zo een streek bij iemand uitgehaald. :']

    We waren met 10 man geesten aan het oproepen op bosklassen tijdens ons vrij half uurtje. De vraag werd gestelt "Zal Alen snel om het leven komen?" toen werd er op de deur geklopt dat het eten op tafel stond. Ik moest eerst nog naar de wc. dus ik was nog alleen in die kamer. Ik werd even slim en had het glas op "Ja" gezet. Die jongen Alen die er ook bij was op dat moment. Was als eerste terug in die kamer en werd lijkbleek x'D. Tot nu toe weet niemand dat ik dat had gedaan x]
    I'm evil ^^
    Haha grappig.. dus die jongen denkt nu iedere dag als hij opstaat.. Goh zal ik vandaag dood gaan? Ik ben benieuwd.. Nee joh, echt grappig.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Het is echt wel irritant o0

    Idd.


    Bored.

    JE MOET NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT ZONDER PROFFESSIONELE BEGELEIDING GEESTEN OPROEPEN!!!
    Je hebt kans dat die bezeten jongen voor zijn leven achtervolgd zal worden!
    Het is nu dus misgegaan omdat je
    1. Geen respect of liefde toonde of
    2. Een boze geest hebt opgeroepen die enkel kwaad wil doen!

    Ik geloof er niet in, ik deed alleen mee omdat mijn bf dat graag wilde.


    Tears are crashing out of my eyes