• Het vierde topic speciaal voor de creatieve quizletters (:

    Hier kun je al je zelfgemaakte tekeningen. digital art etc. plaatsen!

    Topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag gemaakt. Het is een Sanseveria, ook wel vrouwentong genoemd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Vandaag gemaakt. Het is een Sanseveria, ook wel vrouwentong genoemd (:



    die is echt goed gelukt,

    Ik teken dan bijna niet ( puur omdat ik dat gewoon niet kan) maar ik edit wel, ik ga eens kijken of ik een leuke edit vind van mezelf die ik ga posten


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Madhouses schreef:
    (...)

    die is echt goed gelukt,

    Ik teken dan bijna niet ( puur omdat ik dat gewoon niet kan) maar ik edit wel, ik ga eens kijken of ik een leuke edit vind van mezelf die ik ga posten


    Dank je (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even een korte mt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT ^^
    Ik heb vandaag verder gewerkt, maar m'n phone is nu nog in coma


    take me back to the basics and the simple life

    Oude schets, maar pas geleden ingekleurd. Als ik hem opnieuw zou maken, zou ik het zoveel anders doen :') En zo uit verhouding.


    Nog een schetsje, ook niet helemaal naar wens.



    Ja.. ik maak tegenwoordig niet veel goeds, aangezien ik meer bezig ben met art voor mijn stage.
    En anders is dit mijn portfolio > Klik


    I live for the applause, you will die for it.

    Vier weken geleden ofzoiets dat ik er voor het laatste aan gewerkt heb, maar ik heb nu gewoon zo veel toetsen en huiswerk dat ik niet even na schooltijd langs de tekenlokalen kan gaan om hem af te maken :c Hoop wel dat het snel gaat lukken haha.



    De laatste keer dat ik eraan gewerkt heb, wilden de ogen, lippen en het oor maar niet lukken, waardoor ik het maar weggegumd en weggekrijt heb en het oor opnieuw geprobeerd.
    Die hand ben ik ook niet helemaal tevreden over though.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Niet echt een tekening, maar een schilderij dat ik moest maken voor kunst c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:


    Niet echt een tekening, maar een schilderij dat ik moest maken voor kunst c:.

    Oh, de lucht en het water zijn echt prachtig geschilderd!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Credo schreef:
    (...)
    Oh, de lucht en het water zijn echt prachtig geschilderd!

    Bedankt c:


    Seasons will change, but I shall remain



    Enn we zijn weer een klein stukje verder.
    Ih god hij moet donderdag af zijn en dat ga ik echt noet redden :c


    take me back to the basics and the simple life



    Ehm, ja, random stipjes en planeten, maar ach :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ben al een tijdje niet meer in dit topic geweest. :'D Ah well, hij is nog niet af, but:


    help

    https://instagram.com/p/0soBHpuCpk/?taken-by=drawingwithfandoms

    Even een linkje, omdat ik te lui ben om een screenshot te make :')
    HIJ IS EINDELIJK AF! [insert die ene cheerleader smiley die GM hebben maar ik niet]


    take me back to the basics and the simple life