• Misschien is dit handig. :'D
    Bijvoorbeeld dat er ook een meldknop op het forum zit, voor als iemand wat schokkende dingen zegt maar beweert dat het niet zo is, omdat diegene die reactie snel heeft verwijderd.
    Het komt er dus op neer dat je dan wat beter kunt tonen wat diegene 'verkeerd' deed.
    Handig, of niet? :'D


    -

    @ CallMeWeird

    Je mag het rustig zeggen hoor, als het op een ruzie uitloopt meld ik het wel.


    -

    @Avenged
    beter niet , wnt dan krijg ik ruzie met de mods omdat hun mij haten ,,en als je het dan gaat melden heeft het ook niet veel zin omdat ze zichzelf dnekik eerder gelijk geven dan mijX']


    Crack a bottle

    @Avenged
    beter niet , wnt dan krijg ik ruzie met de mods omdat hun mij haten ,,en als je het dan gaat melden heeft het ook niet veel zin omdat ze zichzelf dnekik eerder gelijk geven dan mijX']

    Leuke instelling, heb je daar.

    @Avenged
    beter niet , wnt dan krijg ik ruzie met de mods omdat hun mij haten ,,en als je het dan gaat melden heeft het ook niet veel zin omdat ze zichzelf dnekik eerder gelijk geven dan mijX']
    Ja man wij haten jou -.- Kind ik ken je niet eens..


    Wie du mir, so ich dir.

    Like ,, wat bedoel ik? Ik heb het nog niet eens gesegt of mensen komen al in opstand ,,en Kirsten ik bedoelde niet alle mods >< alleen kheb geen zin om al die namen te typen diek bedoel


    Crack a bottle

    Like ,, wat bedoel ik? Ik heb het nog niet eens gesegt of mensen komen al in opstand ,,en Kirsten ik bedoelde niet alle mods >< alleen kheb geen zin om al die namen te typen diek bedoel
    Zal ik eens wat zeggen(niet gemeen bedoeld). Als jij steeds blijven zeggen dat ze jou haten, komt er juist ruzie.

    Like ,, wat bedoel ik? Ik heb het nog niet eens gesegt of mensen komen al in opstand ,,en Kirsten ik bedoelde niet alle mods >< alleen kheb geen zin om al die namen te typen diek bedoel

    Meid, ik wilde je niet aanvallen ofzo. Maar je instelling, daar druipt gewoon de negativiteit af. ^^

    Like ,, wat bedoel ik? Ik heb het nog niet eens gesegt of mensen komen al in opstand ,,en Kirsten ik bedoelde niet alle mods >< alleen kheb geen zin om al die namen te typen diek bedoel
    Luister nou.. Waarom zouden moderators je haten als ze je niet eens kennen.. ze kunnen je hoogstens een pain in the ass vinden x].. maar dat zal ook wel meevallen xD En tuurlijk ga ik in de verdediging.. als iemand zegt dat ik een ander haat en dat is niet zo.. dan zeg ik daar wat van ja xD


    Wie du mir, so ich dir.

    OMG ,,Laat maar zitte??
    Ik zeg tog ,,laat ik het maar niet seggenn of er komt ruzie , Jezus wat the fuk is er mis met jullie?
    EN wie segt dat ik jullie bedoel??
    En als mijn indentieteit word afgepikt word ik idd pissed jaa ,en weten jullie er wat van? Ik bedoel ,, Jullie weten niet eens wat er al is gebeurt of gezegt ,,duss hou je erbuiten dankjewel^^


    Crack a bottle

    OMG ,,Laat maar zitte??
    Ik zeg tog ,,laat ik het maar niet seggenn of er komt ruzie , Jezus wat the fuk is er mis met jullie?
    EN wie segt dat ik jullie bedoel??
    En als mijn indentieteit word afgepikt word ik idd pissed jaa ,en weten jullie er wat van? Ik bedoel ,, Jullie weten niet eens wat er al is gebeurt of gezegt ,,duss hou je erbuiten dankjewel^^

    Drama. ><

    Chan, even rustig,.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Drama. ><

    Ik wel weer hea ><
    laat maar ik reageer al niet meer ,, Wnt selfs al hou ik me bek een keer digt heb ik het weer gedaan ><


    Crack a bottle

    Goed idee


    We can only learn to love by loving.

    Goed idee.

    @CallMeWeird

    Als je geen ruzie wil moet je niet steeds blijven herhalen dat de moderators je haten, ze kunnen je niet haten want zoals Kirsten al zei, ze kennen je niet eens en idd ze kunnen je enkel pain in the ass vinden or a fucking asskisser but that doesn't matter! :Y)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    ik ben voor.