• Misschien is dit handig. :'D
    Bijvoorbeeld dat er ook een meldknop op het forum zit, voor als iemand wat schokkende dingen zegt maar beweert dat het niet zo is, omdat diegene die reactie snel heeft verwijderd.
    Het komt er dus op neer dat je dan wat beter kunt tonen wat diegene 'verkeerd' deed.
    Handig, of niet? :'D


    -

    Ik en mijn 5 andere persoonlijkheden zijn... Voor^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    voor ^^

    goed idee

    oh en @ geval.
    Whatever, jij haat ons, wij zouden jou 'haten'.
    Careeee?

    Ik vind het een prima idee. Sterker nog, het staat al een tijdje op de lijst met dingen die ik nog wil gaan programmeren.

    Ik zal er eens wat vaart achter zetten :D


    Dit is mijn signature...

    En @speechless ding
    Dat seggen hun toch self ><
    Like omg,,Eerst seggen se dat se me haten ,dan weer niet >< Ik vind die mods (diek bedoel) vaag..

    En ik ben geen geval?
    Like .. Je bent wel lkkr besig hea.. Eerst benk joyce de 2de dan een geval >< Magk ook een keer mezelf zijn dankjewel ^^


    Crack a bottle

    Slim idee, dna kan iedereen helpen om het op Q gezellig te houden!
    But er zullen vast ook grappe makers zijn die voor de grap gaan klikken T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja :Y)

    En @speechless ding
    Dat seggen hun toch self ><
    Like omg,,Eerst seggen se dat se me haten ,dan weer niet >< Ik vind die mods (diek bedoel) vaag..

    En ik ben geen geval?
    Like .. Je bent wel lkkr besig hea.. Eerst benk joyce de 2de dan een geval >< Magk ook een keer mezelf zijn dankjewel ^^

    Schat, doe kalm aan. Ik hou vna jou en dat weet je ;)
    Laat ze maar lekker doen, jij bent verstandiger als je er niet op in gaat! Laat ze nou maar liefurd (flower)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Schat, doe kalm aan. Ik hou vna jou en dat weet je ;)
    Laat ze maar lekker doen, jij bent verstandiger als je er niet op in gaat! Laat ze nou maar liefurd (flower)

    Ja maar ik kan niet tegen hun >< Besluit ik een keerom me bek te houden ,is het weerniet goed ..
    EN hun jatten om de 5 seconden mijn indentiteit ,en weetje dak hun daar eigenlijk voor kan aangeven (A)


    Crack a bottle

    coowl volledig voor


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ja maar ik kan niet tegen hun >< Besluit ik een keerom me bek te houden ,is het weerniet goed ..
    EN hun jatten om de 5 seconden mijn indentiteit ,en weetje dak hun daar eigenlijk voor kan aangeven (A)

    Besluiten om je bek te houden? Jij bent zelf degene die begint hoor.

    En nu weg uit dit topic. Hier gaat het alleen om suggesties voor de site.


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Besluiten om je bek te houden? Jij bent zelf degene die begint hoor.

    En nu weg uit dit topic. Hier gaat het alleen om suggesties voor de site.


    ze mag zelf weten of ze blijft of niet&like omg jullie zijn zielig tegen haar bezig :'D


    Believe in yourself.

    joehoe, its done

    hey er is en knopje! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    ja nu ga ik even erop drukken om te melden dat er een of andere rutger kut aan het doen is :'D


    Believe in yourself.