• En dat is dat er ineens veel kinders hiero 'minder of geen'fan meer zijn van TH, en dat is begonnen bij een klein groepje.

    Het valt me echt op, ineens is half Quizlet gene fan meer of in iedergeval minder. Lopen wij dan echt zoveel achter elkaars kont aan?! Kijk bij mij is het ook een beetje vermindert, maar dat komt omdat er zo lang niets gebeurt is rond TH. Ik mocht eerst het album Zimmer 483 niet kopen, nou ik heb hem zondag gekocht en ben er zo blij mee, het klinkt raar, maar mijn ouders zijn nooit blij geweest dat ik een TH fan ben. Dus voor mij betekent z'n rot cd in de opruiming heel veel. Maar nu ik het album heb is er weer een stukje TH fanheid (omg, wat een woord) terug. En ik denk dat als straks het nieuwe album er weer is een helehoop 'niet fans' of 'het is sterk afgenome fans' ineens weer helemaal back to Tokio Hotel zijn. Maar dat is wat ik denk, misschien denk ik wel helemaal fout, maar het valt me gewoon op dat iedereen achter eklaars kont aan loopt als 1 populaire quizlet user iets zegt.

    xxx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Je hebt gelijk.
    Toen fans moesten wachten op Zimmer 483, waren ze ook minder fan. En toen die cd uitkwam waren ze weer heel erg geobsedeerd. Maar ik denk wel dat de helft van al die nietfans geen fans meer is, omdat de anderen het ook niet meer zijn.

    Dat is dus ook wat ik denk! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ben doordat TH zolang niks nieuws meer heeft meer naar andere bands gaan luisteren. Dat wekte daar weer meer interesse voor op, omdat dat nieuw en spannend was. Ik ben nog steeds wel gewoon fan van TH. Nja, weet eigenlijk niet. Luister niet iedere dag nog trouw mijn favoriete nummer van ze. En door die andere bands is mijn muzieksmaak nu ook redelijk veranderd.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ben nog steeds muziekfan. _O_

    Mensen zijn gewoon minder,omdat TH niet zoveel van zit laat horen,en dan ga je andere bands opzoeken.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vin da ook :O
    Kei veel mensen ineens Minder Fan!, ok je hoort wat minder over TH, maar dat veranderd de muziek toch niet?
    Gelukkig zijn er nog mensen die EGT fan zijn ^^
    x


    Your Butt is Mine!

    het komt gewoon omdat ze veel te lang wachten met hun cd.


    Lost in your eyes.

    Ik ben doordat TH zolang niks nieuws meer heeft meer naar andere bands gaan luisteren. Dat wekte daar weer meer interesse voor op, omdat dat nieuw en spannend was. Ik ben nog steeds wel gewoon fan van TH. Nja, weet eigenlijk niet. Luister niet iedere dag nog trouw mijn favoriete nummer van ze. En door die andere bands is mijn muzieksmaak nu ook redelijk veranderd.

    Jah, dat is ook heel logies. Doe ik zelf ook. Maar ik heb het echt over de fans die geen fan meer zijn omdat de rest ook geen fan meer is fans T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ben nog steeds muziekfan. _O_

    Ik ben fan van hun muziek, en van Bill his cute face x'D
    Omg, dat klonk fout, maar ik vind ze gwn nog steeds heel sexyy en yummie!:9~:Y)


    Tears are crashing out of my eyes

    het komt gewoon omdat ze veel te lang wachten met hun cd.

    Ja okay, maar iedereen loopt hier achter elkaars kont aan, you know?


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Jah, dat is ook heel logies. Doe ik zelf ook. Maar ik heb het echt over de fans die geen fan meer zijn omdat de rest ook geen fan meer is fans T_T

    Whaaa, daar heb ik dan geen last van, maar idd veeeel teveel users echt wel.
    Net als toen een paar mensen ruzie hadden met mods, dat opeens half quizlet die nooit van zich liet horen opeens riep: "De mods doen niks, ze zijn partijdig."
    Dat snap ik dan weer niet:S Echt sommige mensen zijn gewoon te snel op te naaien...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Whaaa, daar heb ik dan geen last van, maar idd veeeel teveel users echt wel.
    Net als toen een paar mensen ruzie hadden met mods, dat opeens half quizlet die nooit van zich liet horen opeens riep: "De mods doen niks, ze zijn partijdig."
    Dat snap ik dan weer niet:S Echt sommige mensen zijn gewoon te snel op te naaien...

    Idd, ik denk dat alle users gwn voor zich zelf moeten kiezen en niet bang meoten zijn voor reacties, of ze willen erbij horen. Dus users:
    KOM VOOR JE EIGEN MENING UIT EN LOOP NIET ACHTER ELKAARS KONTEN AAN! (N)


    Tears are crashing out of my eyes

    Voor mij geldt dat dus niet ><. Al sinds máánden irriteer ik me aan die fans die over niets anders kunnen praten, aan de mensen die hier al hondsdol worden zodra Tom een andere MUTS draagt, aan TH zelf dat ze naar mijn mening steeds arroganter gaan worden en daarmee bedoel ik vooral Bill! Dat joch is aandachtsgeil, camerageil, praatgeil en interviewgeil!
    Verder kan ik me niet voorstellen dat ikzelf al die tijd een manwijf aanbeden heb ><. Dat is mijn mening geworden, sinds ik me dus steeds meer ben gaan irriteren. Ik heb alle posters verwijderd (wat trouwens veel meer overzicht& helderheid heeft gegeven) en nu mag ik mij een trotse 'huppel' noemen, zoals jullie die mensen hier omschrijven. Toen ik nog fan was van TH, wilde ik graag zwart dragen, maar die kleur verafschuw ik nu! Net als het uiterlijk en de songs van TH!
    Dankjulliewel, nu geen discussies...


    I want my bloody cheese now!^^

    Voor mij geldt dat dus niet ><. Al sinds máánden irriteer ik me aan die fans die over niets anders kunnen praten, aan de mensen die hier al hondsdol worden zodra Tom een andere MUTS draagt, aan TH zelf dat ze naar mijn mening steeds arroganter gaan worden en daarmee bedoel ik vooral Bill! Dat joch is aandachtsgeil, camerageil, praatgeil en interviewgeil!
    Verder kan ik me niet voorstellen dat ikzelf al die tijd een manwijf aanbeden heb ><. Dat is mijn mening geworden, sinds ik me dus steeds meer ben gaan irriteren. Ik heb alle posters verwijderd (wat trouwens veel meer overzicht& helderheid heeft gegeven) en nu mag ik mij een trotse 'huppel' noemen, zoals jullie die mensen hier omschrijven. Toen ik nog fan was van TH, wilde ik graag zwart dragen, maar die kleur verafschuw ik nu! Net als het uiterlijk en de songs van TH!
    Dankjulliewel, nu geen discussies...

    Kijk jou mening, maar ik heb het dna ook niet over jou ofzo. Tjha, jij houd er echt gwn niet meer van, en dat kunnen we merken x'D! Maar ik praat in dit topic vooral over de kontelikkers, die alleen maar na-apen wat de rest doet, geen eigen mening hebben enzo.


    Tears are crashing out of my eyes

    Ikben geen fan meer
    Maar ik vind je moet zelf weeten watr je leuk vind en niet metiemand anders meelopen


    Don’t waste your feelings and your hopes on love